1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

favoriete film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 1 mei 2003.

  1. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Kewl, die Benicio del Toro speelt ook in "Way of the gun".
    Dope film, moderne western, veel shoot-outs.

    Oja, dit weekend DONNIE DARKO gezien. _O_ _O_ _O_
     
  2. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Donnie Darko maar een vage film.
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Donnie Darko is ubervet. De site van donnie darko is megavet. Check www.donniedarko.com Daar krijg je de hele uitleg en dan zie je de échte diepgang van het verhaal en neem maar van me aan: het gaat diep!!!
     
  4. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    erg goeie films zijn:
    Starship troopers
    Star Wars serie
    Lord of the Rings
    xXx ( triple x, voor het geval dat)
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet nog dat ik die film half dronken zat te kijken. maakte nie echt indruk ik weet alleen nog dat een paar vriendinnen telkens over vin diesel zaten te zeiken.
    vage gast die vin diesel, wist je btw dat ie ook in Saving private ryan zat? als die gast die dat franse (kut) kind uit dat huis haalt.
    Ik herkende m amper met helm.
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    yep, ook gezien jah, en ik wist het niet, dus ik zat zo te kijken laatst:
    ''verrek, die gast lijkt op Vin Diesel''... en toen ie begon te praten was ik helemaal verbaasd: het IS Vin Diesel... en die bijrol vind ik al veel beter dan zn hele XXX film
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    ja vaag he? en ik vraag me nog steeds af of het nou een wigger of een nigger is.
     
  8. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    hijs half Irish :confused:

    K vind t maar een rare piemel, vond m wel goed in Knockaround Guys & in The Boiler Room.

    Onee w8.... hij was niet goed, die films waren gewoon goed.
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    kan je ff op je taalgebruik letten
     
  10. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dan een wigger of een afro-amerikaan. :+
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    sorry ik vergiftigd door de maatschappij. Alles wat ik hoor van de afro amerikanen is: fuck, nigger, shit, mother fucker, uuh enzo.
     
  12. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh. Dat doet me denken. American History X is ook zo'n onwijs goeie film. Goed statement, dito verhaal en een onwijs harde, subtiel gefilmde scene waar een stoeprand in voor komt. Topper.
     
  13. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn favofilm is natuurlijk Lord Of The Rings The Fellowship of the Ring en TTT _O_
    Fantasy films spreken mij wel aan en dit is zo'n onwijs mooie film! Die omgevingen, de wezens alles gewoon zo mooi gemaakt en uitgewerkt! Prachtig! :cool:
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    LoTR was nou weer niet mijn ding vooral die eerste niet (ik werd gedwongen om naar deel 2 te gaan) maar goed ik ben ook niet bepaald into fantasy.
    moet je ding zijn denk ik.
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Dogville van Lars von Trier is errug sterk. Vorige week gezien, is helaas niet zo sterk als "Europa" van dezelfde regisseur, maar toch een hele vette film! Europa is een van de films met de mooiste cameravoering en cinematografie die ik heb gezien in mijn leven
     
  16. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die kennuh we wel, effe kippevel maar een steengoede film
     
  17. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Predator! Met een hoofdrol voor 'Painless'!! Onwijs goeie SciFi film, goed en spannend verhaal dat langzaamaan verteld word. En als de aktie dan losbreekt is het ook echt nonstop aktie!

    In mijn ogen een klassieker in het SciFi genre_O_ en misschien wel de beste van Schwarzenegger.

    (Stoer monster ook trouwens}:] )
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  18. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb net Vanilla Sky gezien... wat een kraker is deze film zeg. Ga binnenkort ook "Abre los Ojos" kijken, de Spaanse voorloper van deze film. Cameron Crowe doet het weer! Wat kan die vent filmen zeg
     
  19. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Hou je van horror, moet je 'Darkness' huren! Een kruising tussen 'The Shining' en 'The Others'. Er zitten weinig tot geen 'gore' in maar wel een aantal nare scenes waar het kippevel tot op mijn oren zat.
     
  20. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind the Terminator 2/3 en Pirates of the Caribbean tot nu toe we lde beste :D geweldige actie, en spectaculaire special effects !
     

Deel Deze Pagina