1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

favoriete film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 1 mei 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat heb je goed gezien ja. Wel grappig dat hij ook in het origineel uit 1978 een bijrol had. Alleen speelde hij toen een bad guy. :cool:

Edit:

Ik zag trouwens dat je Fear Dot Com wel eens wilde gaan zien. Ik kan je hem echt afraden, persoonlijk vond ik het dus echt een baggerfilm. In dat geval kun je beter 28 Days Later huren.

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Meesterlijk he? en dan zeggen ze dat de Matrix diep is.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dark City was cool, maar ik had eerder City of Lost Children gezien en dan valt Dark City een beetje in het niet. Maar desalniettemin een erg cool script. Bizar einde ook :)

4. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik hoorde toevallig vandaag van mijn zus dat Fear Dot Com bout was. Maar niet huren dus. En 28 Days Later is inderdaad erg goed. Deed me in de verte denken aan The Stand. Imo een klassieker. Gezien? (gaan we weer!;) )

5. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Tja, eerlijk gezegd heb ik City of Lost Children (nog) niet gezien. Hij staat echter wel al jaren op mijn "te huren-lijst", alleen komt het er nooit van.:) Ik dacht altijd dat die film zich te kunstzinnig voor wou doen, als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien dat ik er binnenkort toch maar aan moet geloven.*)

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gezien wel, maar niet erg van genoten ben ik bang. :) Ik heb het gewoon niet zo op het hele religieuze gedoe erin. Buiten dat was het kwalitatief gezien wel een goede mini serie/film.

7. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Kep net The Ring gekocht. Kga hem volgende week kijken..

8. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Cool Runnings op net 5... hij is al begonne...
    HUMOR_O_!!!!

iedereen chekke!

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het is geen makkelijke film, zitten zwaar veel verwijzingen in naar filsofische vraagstukken en shit. Maar het is wel een film die erg donker is. En hij's erg vreemd (naar Hollywood begrippen). Maar hij staat bij mij in mijn top 10 aller tijden. (heb 'm nu zo'n 17x gezien en hij blijft cool!)

10. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Cool Runnings nu voorbij.. was mooi...
    en ik zag nu pas dat het van disney is...

11. Veggie

Veggie Guest

K kan je alvast zeggen welke niet mn favoriete is, I-Spy ..

Waardeloos verhaal gewoon .... de humor viel wel mee ...

Scarface 4 life

12. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Scarface is zeker een goede film, Pacino in 1 van zijn beste rollen ooit! Donnie Brasco met hem vind ik ook erg goed. I-Spy zuigt echt, en dan begrijp ik gewoon niet hoe ze Buscemi er bij gekregen hebben. Zo'n top acteur in zo'n waardeloze film.

1 van de films die ik ooit een keer moet zien is Donnie Darko, maar ik vind hem maar nergens:mad:.

13. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Das inderdaad een coole film ja :)
    Mijn smaak qua films valt volgens mij helemaal buiten de boot...
    De best film vind ik RAINMAN, zo'n fantastisch mooi verhaal, super gewoon.
    En saving privat ryan staat bij op 2, waanzinnig goeie film gewoon, en daarbij vind ik Tom Hanks momenteel de beste acteur.

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Se7en is om 22:00 op Veronica begonnen, zeker een goede film...

ik kijk hem niet omdat ik hem al 3 keer heb gezien :D

15. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk hem nu ook, ik wou hem al een keer zien. Maar echt een zieke film dit. Vooral die eerste moord van die vetzak of die vent die al een jaar lag te verrotten:eek: . Maar hij is wel erg goed.

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ben nu 'Dancer in the Dark' aan het kijken. Erg goed, maar het haalt het niet bij 'Dogville', de laatste film van Lars vor Trier die nu in de bioscopen draait. 'Dogville' is een van de meest aangrijpende films die ik ooit heb gezien

17. PromoStyle

PromoStyle Guest

Gangs of New York vink wel een van de vetste films. Goede acteurs, goed verhaal, vette gevechten. Kzie ook dat iedereen scarface zit op te noemen. Ook wel een vette film maar er zijn echt wel betere. T zijn ook meestal dezelfde type mensen die scarface opnoemen. hinthint

18. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    jah mensen met smaak ;)
    je hebt ons door..

19. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    iedereen THE MATRIX kijken
    (veronica/nu bezig)

als je morge of in deze week nog naar matrix revo gaat moet je dit absoluut niet missen ! ;)
    *ik kijk dus;)*

20. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand my little eye al gezien? Is het wat? Ik wil hem miss zaterdag gaan huren en kijken met een stel vrienden.

Deel Deze Pagina