1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

favoriete film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 1 mei 2003.

1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    te veel goede films om op te noemen, bijv ( niet op volgorde van geliefheid bij mij :p):

Braveheart, The Rock, Alien, Aliens, Alien 3, Predator, Enemy at the gates, Saving Private Ryan, Ik weet zeker dat het er nog veel meer zijn, films die ik ontzettend vet vond, maar niet meer weet, als ik ze weet edit ik et weer:p

2. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Freddy Got Fingered al langsgeweest?

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    1 van mijn favoriete films, eerder een serie, is Mystery Science Theater 3000. Echt geniaal. 1 gozer en 2 'robots' zitten in een bioscoopzaal naar oude hele slechte films te kijken. En op de meest droge manieren kraken ze die helemaal af, echt super grappig.

4. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Usual Supects - Wat een verhaal en wat een cast, Spacey op z'n best
    Donnie Darko - Mad world _O_
    One Flew over the Cuckoo's nest - Zo oud maar zo goed, Nicholson's beste met the Shining
    Snatch - Het verhaal, de cast, de namen, de sfeer, alles. Gewoon top.
    Godfather Trilogy - Geen uitleg nodig, Gewoonweg de perfecte maffia films. Zo rustig vergeleken met Scarface.
    Band of Brothers - Gewoon het beste van de WO II ooit verfilmd.
    Reservoir Dogs - Mijn favo Tarantino film.
    From Dusk till Dawn - Eerst zo goed, later zo grappig.

Andere favorieten - American History X, Army of Darkness, Jackie Brown, Con Air, True Romance, Dumb and Dumber, American Beauty, Gladiator, Scarface, Oceans Eleven, Braveheart en nog meer die ik allemaal vergeten ben.

Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    The Pianist
    Pirates Of The Caribbean
    Finding Nemo
    Alle WOII films

6. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    pulp fiction, saving private ryan

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    snel geteld ongeveer 48..staan ook een groot aantal bij waar ik nog nooit van gehoord heb :eek: _O_
    hmm..ik weet niet man
    Denzel heeft wat mij betreft maar 3 uitzonderlijke rollen gespeeld (en daar in was hij dan wel weer te erg dat geef ik toe)
    ---Malcolm X, Training Day en The Hurricane _O_ ---
    in zn andere rollen vind ik hem altijd maar een beetje hetzelfde typetje spelen
    ik overdreef een beetje voor het dramatisch effect

Laatst bewerkt: 7 apr 2004
  8. Karelax

Karelax Guest

Ik wil niet heel lullig zijn maar Samuel L. Jackson speelt meestal ook dezelfde Rolletjes, Denzel kan ook in serieuze films spelen en niet alleen actie films: John Q, He got game (DENZEL MET EEN AFRO!!!)

Maar Samuel L Jackson is ook een van me favorieten ik vind Denzel gewoon ietsjes beter :)

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    cant argue about taste ofcourse...maar ik toch vind ik dat Denzel minder gevarieerde rollen speelt dan Samuel. Training Day (en in iets mindere mate He got Game) was toch eigenlijk de eerste keer dat hij een andere kant liet zien en dan maakt het niet uit of het een actiefilm of drama is..gaat om het karakter dat je neerzet.
    en ìmo is dus John Q = Bone Collector = Fallen = Hurricane = Philadelphia = Ricochet ...wat betreft het karakter dat hij neerzet

maar anywayz ik vind hem wel een hele goede acteur daar niet van Training Day en Malcolm X staan hoog op mn fav lists

10. Karelax

Karelax Guest

Ja Samuel L Jackson is gewoon heel anders.. ik heb Pulp Fiction, nog steeds niet gezien.. *schaamt zich*

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    :eek: :eek: :eek: :eek:
    ga alsjeblieft in de hoek staan...betta yet ga morgen na free record shop en koop die DVD

12. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets van "Ik houd zóóóveel van Sam Jackson, maar ik haat films":confused:

13. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Pulp Fiction vond ik nou ook weer niet zoo goed. Hij was leuk en grappig om te zien, maar meer eik ook niet. Itt. Reservoir Dogs vond ik hem niets.

14. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K vond Res Dogs eerlijk gezegt ook kewler hoor, alleen in Pulp Fiction gebeurt zo lekker veel met veel personages.

15. Casperge

Casperge Guest

Scarface is mijn favo.Eentje die ik echt heel goed vindt:mars attacks.Ouwe film,maar is ontzettend grappig terwijl het een serieuze,goede film is.Special effects zijn prut,maar wel leuk

16. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Mars Attacks een serieuze goede film? Bwhahahaha:D

17. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    :+ Nu we het toch over die film hebben, morgen komt hij op tv. 20:30 op SBS6 d8 ik. Maar ik ga Goodfellas kijken :cool:

18. X-Sarbon

X-Sarbon ..::de-Meester::..

Leuk Bevonden:
    0
    mijn favo films zijn
    Boyz n the Hood-
    Hackers-
    The last dragon-
    Tomb raider 1 & 2-
    Lord of the ring triology-
    etc etc.......

kan zo nog wel effe doorgaan
    maar de eerste 3 films zijn wel al classics maar toch blijven ze goed :)

19. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    The last dragon was toch met Leroy ofzo? Zo ja... _O_ super klassieker_O_

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    en vergeet Sho'nuff niet
    _O_

Deel Deze Pagina