@ Messanjah, ja ik heb big fish gezien, ik vond de avonturen die de hoofdpersoon beleefde, prachtig, de personages waren weer heel kleurrijk net als iedere Tim Burton film, maar ik vond het alleen jammer dat het heden niet zo boeiend was, met de moeilijke vader/zoon relatie, je werd als het ware uit de fantasieen gezogen van zijn vader, wat niet gebeurt bij Edward Scissorhands bv, dat gewoon een echte sprookje is, buiten de eerste en de laatste minuten, Dogville vond ik eigenlijk zwaar tegenvallen, de verhaal ligt dicht bij die van Selma en Bess, maar ik vond de manier waarop het werd verteld heel storend, het was theater, maar dan toch niet, daarom vond ik em ook niet zo goed, denk ik
@ Z, Lola staat er nu wel bij, ik vond Audition vreselijk eng, wie durft na het zien van die film nog een vreemde uit te vragen, de gore van de laatste scene viel best mee vergeleken met Ichi, van die film werd ik lichamelijk echt misselijk, ik had em in het filmhuis gezien, maar dat je om de afschuwelijke gebeurtenissen toch moet lachen zegt toch wat, ik heb werkelijk dubbel gelegen tijdens die film
@ ITNL3, je hebt helemaal gelijk
Laatst bewerkt: 23 jun 2004