1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

favoriete film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 1 mei 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    romeo must die zuigt

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    GothicRulez Favoriete Films Lijstje:

Moulin Rouge: Ik ben geen musical liefhebber, maar deze film heeft gewoon iets onverklaarbaars waardoor ik er steeds maar naar blijf kijken. Ik heb hem dan ook al 17 keer gezien. 8) Grootste + punten: Goed liefdesverhaal, Nicole Kidman en een waanzinnige soundtrack.
    The Matrix: Het is gewoon de beste SF-film ooit gemaakt. Grootste + punten: Fantastisch verhaal, een perfecte casting, waanzinnige special effects en heel veel leren kleding. :9
    Saving Private Ryan: Keiharde in your face oorlogsfilm. Steven Spielberg op zijn best.
    Enemy at the Gates: Saving Private Ryan rip-off, maar niettemin zwaar indrukwekkende film over de Slag om Stalingrad.
    American History X: Geweldige film. Al was het alleen maar om de beruchte scene waarbij Edward Norton zijn curve-kick heeft uitgevoerd op een autodief en hij zich glimlachend omdraaid en je zijn grote nazi kruis tatoeage op zijn borst ziet. (En nee ik ben geen neo nazi, maar ik vind deze scene gewoon zwaar indrukwekkend)
    The Usual Suspects: Geweldige acteurs in een geweldige film die je steeds op het verkeerde been zet. Keyser Soze _O_
    Heat: Al Pacino en Robert de Niro die op elkaar jagen en een overval die uitdraait op een shoot out van meer dan 10 minuten. Wat wil je nog meer in een film.
    Schindler´s List: Zwaar indrukwekkende Steven Spielberg film die iedereen verplicht zou moeten zien.
    Leon: Natalie Portman die tot moordenaar getraind wil worden door Jean Reno om zo wraak te nemen op de gestoorde Gary Oldman die haar familie heeft vermoord. Deze film moet je absoluut een keer gezien hebben.
    Andere favorieten: Gladiator, Braveheart, Insomnia, Silence of the Lambs, Pulp Fiction, True Romance, Se7en, The Green Mile, The Shawshank Redemption, Sleepy Hollow, The Fifth Element, Road to Perdition, The Rock, Face Off, Basic Insinct, The Others, The Birds, Being John Malkovich, Dark City, Blade Runner, Die Hard, Minority Report, The Shining, One Flew Over the Cuckoo´s Nest, Spider-Man, Casablanca, American Beauty, Fargo, The Terminator, Twelve Monkeys, Goodfellas, Dr. Strangelove, A Few Good Men, Alien, Aliens, The Great Escape, Lawrence of Arabia, L.A. Confidential, Reservoir Dogs, A Beautiful Mind, The Sixth Sense, The Bridge on the River Kwai en Red Dragon. (Deze film is zwaar onderschat en 10 keer beter dan Hannibal)

Laatst bewerkt: 3 mei 2003
  3. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Dus dat was dat meisje in Leon ik dacht al dat ik haar ergens van kende. Hoe oud was ze toen.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De lekkere Natalie was destijds nog maar 13 jaartjes oud.

Laatst bewerkt: 3 mei 2003
  5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat een geweldige reactie. Ontzettend bedankt voor je oh zo nuttige bijdrage aan dit topic :{

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    sorry hoor :eek: :)

met argumenten:
    Romeo Must Die is een teveel op actie gerichte film, met allerlei elementen gejat uit andere films... voor een goeie vechtfilm (lijkend op RMD) kun je beter een Japanse kijken, een met Bruce Lee bijvoorbeeld _O_

niet alle Hollywood-vechtfilms zijn slecht natuurlijk, maar dit vind ik echt een flop...

maarja; then again; smaken veschillen :cool:

7. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ooit chinese films met Jet Lee gezien???
    dat is niks vergeleken met RMD echt...er wordt helemaal geen filmtechniek shit ensjow in gebruikt.

8. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Saving private ryan--gewoon super realistisch
    Blade-snipes pwnage!!
    Lotr - leuk sfeertje
    SNATCH!!! Brad pitt op z'n best
    Matrix-vete effects

Scarface,godfather,Blood in blood out ....pure gangstarr films

9. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Mmmm ik heb al wel erg veel van mijn favorieten voorbij zien komen. Ook een groot deel die ik op mijn plankje heb staan...

Mijn favorieten zijn och wel (en er zitten zeker een paar niet bij, die ik ben vergeten):

Matrix: Is gewoon een masterlijke film, goeie special effects maar ook zeer goed verhaal, kan niet wachten op vervolgen en spel...

Fight Club: Is gewoon zo mooi in elkaar gezet...

Memento: nog niet gezien in jullie rijtjes tog wel een toppertje

American History X: Tja gewoon goed verhaal, overigens aanwezig op mijn plank als video en als DVD (iemand intresse in video 8) )

Verder zag ik dat iemand zei dat fight club gebasserd zou zijn op de matrix, of in ieder geval dat vage gedoe, maar naar mijn weten is FC eerder uitgekomen dan matrix niet dan??

En favorite actor is wel Eward Norton

LOTR films zijn wel mooi maar ik vind ze niet spectaculair oneindig vet verassend ofzo..

En hoewel het geen film is wil ik wel ff mijn favoriete dvd (s) noemen namelijk mijn Friends collectie..die zullen altijd blijven rulen

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn favo film: The Green Mile. :cool: Op de eerste plaats, omdat het mijn gevoelens wist te raken. En daarnaast spelen de acteurs stuk voor stuk geweldig! Die film zal me altijd bijblijven!

11. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo's:

- The Matrix
    - Starship Troopers
    - Hete Poesjes In De sneeuw (8))
    - Saving Private Ryan
    - Dude, Where's My Car?
    - Lord Of The Rings 1 & 2 (en waarschijnelijk ook deel 3 :))
    - en alles van Bruce Lee

12. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    hehe zeker zo`n lekkere natuurfilm :9 :p

13. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    - The Matrix
    Het verhaal , de personages , settings .. ALLES!!!
    Eigenlijk geen uitleg nodig...
    Heb mijn kaartje al gereserveerd bij City voor The MATRIX MARATHON :+:D

- Lord Of The Rings Trilogy
    Tja , hier eigenlijk ook geen uitleg nodig , maar het verhaal en de settings (locaties) die spreken mij gewoon aan.

- The Green Mile
    Jezus , wat is deze film toch goed , kwamen gewoon tranen uit me ogen toen John Koffee (of hoe je het ook spelt) geexecuteerd werd, en natuurlijk Mr Jingles.

- Harry Potter Trilogy
    Ik dacht eerst altijd dat dit bullshitfilms waren....
    Tot mijn grote schrik was het dus heel wat anders...
    Goed uitgewerkt vergeleken met de boeken....
    Nu is het wachten geblazen op The Prisinor Of Azkaban... (speciaal voor Ovidewatcher veranderd |:- )

Tip voor als je Harry Potter wilt gaan kijken...
    NEEM DE ENGELSTALIG GESPROKEN VERSIES want nederlandstalig fokt het zo zwaar op ...!!!!

Outzzz

Rocky

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond Harry Potter juist helemaal niks, een vern**king van het boek, maarja das maar mijn mening hè.

Bij favo acteurs wil ik nog even die man toevoegen die Percy (volgensmij) speelde in the Green Mile. Hij speelde zo goed dat ik echt een stront hekel kreeg aan dat arrogant ventje toen hij die muis dood trapte. En natuurlijk Tom Hanks zelf :D.

15. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er pas 2 uit dus hoe kan je dan The Prisonor of Azkaban gezien hebben.

16. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    En het wordt volgensmij een "zevenlogie".

Mijn favo films:

Godfather trilogy; ontzettend goed verhaal, prachtig geacteerd
    Pulp Fiction; tja, super grappig
    Resevoir Dogs; Quentin hè
    The Big Lebowski, Oh Brother Where Are Thou, Fargo; super super grappig
    Fear and Loathing in Las Vegas; helemaal over the top, je bent de helefilm in een soort trip van alle soorten drug die je je kan bedenken
    American History X; prachtige film over rassenhaat
    Zijn vast nog wel meer maar ik gaan nu naar bevrijdingspop, laters

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    bedoel je nou dat er in chinese jet li flicks geen gebruik wordt gemaakt van special effects ?als je dat bedoelt dan trip je
    bruce lee films zijn echt whack als je het mij vraagt...die actie scenes zijn echt slecht gefilmd...kan je beter naar een echte kung fu flick kijken Prodigal Sun bijvoorbeeld

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  18. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke films hebben jullie dan allemaal op dvd?

19. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  20. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    The Matrix: knap verhaal en super-effects
    The Green Mile: heel goed gemaakt gewoon en echt "pakkend"
    Jay and silent Bob strike back: grappigste film die ik ooit gezien heb, voor de rest nix waard
    My Cousin' Vinny: Beste komedie ooit: heel grappig, goed verhaal, fantastisch geacteerd, subliem

Mijn favo blijft wel A Beautiful Mind: er is geen enkele film waarin je je zo goed kunt inleven, met deze film bewijst Ron Howard voor mij dat hij de beste regisseur van het moment is

Deel Deze Pagina