1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

favoriete film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafke, 1 mei 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    nee, niet van die debiele

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand gister Forrest Gump gezien, laat me weten wat je ervan vond. Ik zelf vond het een geweldige film, daarom denk ik ook erover om de dvd te kopen. Heeft iemand de dvd van forrest gump, zo ja zitten er nog goede extra's op.

3. Zelda

Zelda The Wind Waker

Leuk Bevonden:
    0
    Terminator 2: mooie special effects, coole actie en natuurlijk Arnold

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dit een top film_O_ .Ik heb alleen niet op dvd. Maar de film zelf: Goed verhaal, heel meeslepend. Beetje Green Mile-achtig. Toppertje.:cool:

5. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er ook iemand de dvdbox van the godfather, want deze wil ik ook kopen. Laat me weten wat je ervan vindt.

6. Dragon Hunter

Dragon Hunter Gaurdian of Honor

Leuk Bevonden:
    0
    Braveheart: Mooi
    Triple x: Geweldig!! Veel actie
    Matrix en Matrix Reloaded: Die is echt mooi! (Maar dat weten jullie zelf ook wel)
    A Bridge too far: Mooi, ik vind oorlogs films meestal wel mooi.
    When Trumpets fade:Ook erg mooi.
    Saving private ryan: Erg mooi
    Ninja Turtles: (geen tekenfilm):+ Altijd wel leuk:+

Dat waren die van mij

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem! Erg mooi, de hoesje enzo. 5 dvd's, 1 voor de 1e film, 2 voor de 2e film en 1 voor de 3e. En dan nóg een dvd met superveel extra, interviews, stambomen etc. Echt erg goed! Als je zit te twijfelen, kopen!

8. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    messenjah heb je nog een tip voor een goede gangsta film op dvd te kopen?

9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Een gansta film, hmm... Alle drie de film van Tarantino; Resevoir Dogs, Pulp Fiction en Jackie Brown. Ehm Scarface ofcourse, tja ik weet niet wat je verstaat onder gangsta films... Leuke films in iedergeval zijn: Big Lebowski, O Brother Where Are Thou, Dogma. Kijk maar eens opo www.imdb.com, en dan helemaal naar beneden scrollen en dan top 200 ofzo. Daar zitten er vast wel een paar tussen.

10. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe Lord of the Rings I en II

11. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Scarface heb ik al op dvd, echt een van de vetste gangstafilms allertijden en je link is trouwens verkeerd er staat nog een komma achter.

12. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Dan haal je de komma weg8)... Heb je wat kunnen vinden op imdb?

13. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom blijft Scarface zo goed?
    K heb m nu zonder overdrijven al 20x helemaal gezien.
    & ook vaak genoeg in slaap gevallen hoor, want hij duurt wel f*cking lang.
    Maar deze film is UBER!!!

14. DeYous

DeYous xbox rules

Leuk Bevonden:
    1
    mmm
    Matrix
    Godfather
    Adaptation (laatst gezien, echt zo origineel! COOL!)
    lotr

15. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Reservoir Dogs heb ik goeie dingen gehoord van iemand bij mij uit de klas, zit toch een liedje in van de Baker Selection, innit.

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    The Matrix - het verhaal (origineel, kan niet beter, hoe kom je erop?), the special effects (bullet time; zie je wel in elke film erna terug), acteurs(spelen erg goed), de soundtrack (komt goedovereen met de film, bij elk gedeelte klopt het gewoon)

The Matrix Reloaded - kan er nu nog weinig over zeggen (eigenlijk net als bij de matrix, maar dan meer)

LOTR - het boek vind ik goed, en dit is 1 van de weinige films die zo goed als in het boek is beschreven goed gefilmd is (rare zin). Actuers, daar let ik niet echt op.

Star Wars 1 t/m 6 - (waarvan ik 1 het slechts vindt en 5 het best), 3 moet natt. nog komen....
    ik vind het veel met lord of the rings overeenkomen, alleen is het in de toekomst :D...

The Blues Brothers - verrekt goeie humor en geweldige soundtrack, deel2 was daarintegen weer het tegenovergestelde.

Sword fish - maar 1 keer gezien, maar was wel goed opgebouwd en gewoon welk leuk om te zien (niet echt weinig over te zeggen, moet em misschien eens lenen/huren....

Dat was dan zo'n beetje mijn lijstje...

(En muziek : Soundtracks)

17. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    godfather collection dvd nu €40'- bij de media-markt.

18. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    The Matrix (beide delen), Reservoir Dogs, Pulp Fiction, The Time Machine, Star Wars : Return of the Jedi

dat zijn toch mijn favorieten.

19. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    -pulp fiction: samuel l. jackson is te goed in deze film.Verder zeer goede dialogen en goed verhaal.

-Shawshank redemption: super mooie muziek, goede acteurs en zeer sfeervol verhaal en gewoon altijd goed om te kijken op 1 of andere manier.

Reservoir dogs: quentin tarantino, mijn favoriete regiseur, ook van pulp fiction.
    Ook weer geweldige dialogen en een sterk verhaal, met goede acteurs.

Ik heb deze films alle 3 meerdere keren gezien ( wel 20 keer ofzo :9) en ze blijven gewoon goed.

20. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    moet jij is pulp fiction kijken, het is duidelijk dat snatch daar van afgekeken heeft.
    Hij is opzich wel lache maar is gewoon te snel gemonteerd, het lijkt wel een hele lange achtbaan rit.
    Het is gewoon te nep en te flitsend.

Deel Deze Pagina