1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FC (Z) Olle is GEDEGRADEERD !!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Go Ahead Eagles, 16 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Haha ja al zou je spelers uit de B1 van feyenoord opstellen dan zouden ze nog winnen van die prusters van het 1e van OLLE _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

2. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    zeg ben jij misschien fan van go ahead eagles? en waarschijnlijk heb jij het ook niet zo erg op zwolle. Maar ik kan ook fout zitten natuurlijk

3. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Dat heb je helemaal goed _O_ _O_ _O_

Iedere ras echte Eagle is 110% anti zwolle...

Dit leeft gigantisch in Deventer

4. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga maar niet met een fc zwolle shirtje in deventer rondlopen denk ik :D

5. mars15

mars15 Guest

verstandig }:]

6. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Beter in de eredivisie verliezen dan in de gouden gids divisie.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    lol ik geef helemaal niks om voetbal, maar kans sommige mensen echt begrijpen. Zitten ze zwolle af te zeiken terwijl ze zelf een niveau lager spelen :confused:(nu dus niet meer). Bij mij in de klas zelfde verhaal. Zitten ze nl leraar steeds af te zijken omdat Vitesse mischien gaat degraderen, terwijl de graafschap niet 1x periode kamioen is geworden :confused:

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ach, een kinderhand is gauw gevuld moet je maar denken ;) ..........

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Gae jij kleine snotaap! Niet zo brutaal he, ik weet wie je bent ;). Nee maar ff serieus dit topic slaat nergens op/

10. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Dit topic slaat op alles.

OLLE IS GEDEGRADEERD _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

11. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    En ADO is gebleven:D

12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    |:-
    Al eens van fans gehoord? Sjee, mensen als jou zijn alleen 'fan' van ajax/psv/feyenoord omdat ze grote prijzen hebben gewonnen :confused:.
    Je weet blijkbaar niets van voetbal af en wat er speelt tussen derby's e.d. Kom eens naar Sittard! Kun je nog zien wat deze club voor ons betekend en hoeveel mensen er nog komen na al die resultaten..

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hartstikke leuk voor de fans ja, maar de fans zijn emotioneel verbonden met hun club, de 'clubloze' liefhebber die gewoon van goed voetbal houdt wordt echt niet warm bij de gedachte Fotuna Sittard - BV Veendam hoor............ |:-
    En nee, ik weet inderdaad niet zoveel van de nummer 19 (!) van de Gouden Gids divisie af, ik houd het liever bij de Champions Leaugue... net als het gros van de voetballiefhebbers. Dus, bedankt voor het compliment :+

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  14. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    |:- Waar slaat dit op!! |:-

Net of Ajax goede supporters had toen Co Adriaanse aan het bewind was.... :confused:

15. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik zeg ook helemaal niet dat ik fan ben van Ajax, ik zeg ook helemaal niet dat ik fan ben van PSV, ik zeg ook helemaal niet dat ik fan ben van Feyenoord, wel ben ik een fan van goed voetbal en vind ik dat Ajax, PSV en Feyenoord de enige Nederlandse clubs zijn die nog met enig niveau kunnen voetballen (ook niet altijd :mad: ) en dat hebben ze puur te danken aan het feit dat ze betere spelers hebben: spelers als Robben, Maxwell, Buffel etc. zorgen ervoor dat het leuk is om naar die teams te kijken, bij andere clubs mis ik dat kaliber spelers gewoon. :{

Maar, easy jongens :p , het is een prima zaak als jullie van bijv. Gouden Gids wedstrijden genieten, of van wedstrijden als Volendam-Willem II, maar ik wordt daar persoonlijk niet warm of koud van.

16. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor, maar ik vind jou reply meer dan kinderachtig. Net of als je niet voor Ajax, PSV, Feynoord ben maar wel voor een andere club dat je er dan niet bijhoort? En geloof mij nou maar, als er veel op het spel staat in een wedstrijd dan is het ALTIJD wel leuk om te volgen. Voorbeeld; aanstaande zondag is het de bekerfinale. Kijk die wedstrijd maar eens en ik zal je garanderen dat je het spannend vind. Ik denk dat jij alleen op zondag avond naar studio sport kijkt. En volgens mij heb je nooit de sfeer en spanning meegemaakt van een voetbalwedstrijd. |:-

1 persoon vindt dit leuk.
  17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Beetje makkelijk om het zo op de man te spelen :{ : blijkbaar ben ik kinderachtig, weet ik er niets van voetbal af, en heb ik nooit de echte spanning meegemaakt van een voetbalwedstrijd omdat ik een andere mening heb dan jullie. Dat doe ik toch ook niet (op de man spelen bedoel ik)? ik ga het toch ook niet extra inwrijven dat aartsrivaal Vitesse van Utrecht heeft gewonnen? Dat is namelijk een weinig steekhoudend argument in deze discussie, net als het feit dus, dat ik niets van voetbal zou weten omdat ik een andere mening heb dan jullie.
    Dat is het probleem met fans, ze zijn altijd bloedfanatiek en snel op hun teentjes getrapt als het om hun cluppie gaat, terwijl het enige wat ik zei is dat IK (let op; MIJN mening) vind dat de meeste wedstrijden van ploegen als Zwolle, Willem II, Volendam, Gouden Gids divisie, qua hoogstaand voetbal niets voorstellen; en dat zeg ik als iemand die van kwaliteitsvoetbal houd.

Die wedstrijd van a.s. zondag zal ongetwijfeld spannend zijn (en ik hoop by the way wel dat Utrecht van Twente wint, moet er niet aan denken dat de tukkers weer winnen) want het gaat om de beker, en ik ben de eerste die het toegeeft dat er ook leuke wedstrijden zijn tussen clubs buitende top 3. Alleen is het over algemeen zo (let op: vind IK) dat die clubs gewoon minder voetbal op de mat leggen.
    Desondanks respecteer ik iedereen's mening die wel van die clubs houdt en wens ik veel plezier toe bij het volgen van die wedstrijden. ;)

Edit:\ 1 reputation point voor computerfreak erbij voor het voeren van deze interessante discussie. _O_

1 persoon vindt dit leuk.
  18. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, you made your point. _O_

Ook voor jou 1 reputation point erbij voor jouw reacties op mijn reply's.

Btw, kijk je altijd alleen naar wedstrijden op de tv? Dan zou ik je aanraden om eens een keer een voetbalwedstrijd te bezoeken. :cool:

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nee, ik ga af en toe ook wel eens naar een stadion, toevallig - nu wij het toch over de bekerfinale hebben- was de vorige wedstrijd die ik bezocht de bekerfinale van vorig jaar: Feyenoord-Utrecht. Maar meestal bekijk ik de wedstrijden (die interessant zijn he :+ ) thuis op de TV ja.

Ik kijk overigens wel uit naar de bekerwedstrijd a.s. zondag, jammer dat ik de volgende dag examens heb 8)

20. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, was je daar naar toe geweest ?? _O_ Nou dan heb je iig meegemaakt wat sfeer is. ;)

:eek: Wat een planning! :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina