Beetje makkelijk om het zo op de man te spelen :{ : blijkbaar ben ik kinderachtig, weet ik er niets van voetbal af, en heb ik nooit de echte spanning meegemaakt van een voetbalwedstrijd omdat ik een andere mening heb dan jullie. Dat doe ik toch ook niet (op de man spelen bedoel ik)? ik ga het toch ook niet extra inwrijven dat aartsrivaal Vitesse van Utrecht heeft gewonnen? Dat is namelijk een weinig steekhoudend argument in deze discussie, net als het feit dus, dat ik niets van voetbal zou weten omdat ik een andere mening heb dan jullie.
Dat is het probleem met fans, ze zijn altijd bloedfanatiek en snel op hun teentjes getrapt als het om hun cluppie gaat, terwijl het enige wat ik zei is dat IK (let op; MIJN mening) vind dat de meeste wedstrijden van ploegen als Zwolle, Willem II, Volendam, Gouden Gids divisie, qua hoogstaand voetbal niets voorstellen; en dat zeg ik als iemand die van kwaliteitsvoetbal houd.
Die wedstrijd van a.s. zondag zal ongetwijfeld spannend zijn (en ik hoop by the way wel dat Utrecht van Twente wint, moet er niet aan denken dat de tukkers weer winnen) want het gaat om de beker, en ik ben de eerste die het toegeeft dat er ook leuke wedstrijden zijn tussen clubs buitende top 3. Alleen is het over algemeen zo (let op: vind IK) dat die clubs gewoon minder voetbal op de mat leggen.
Desondanks respecteer ik iedereen's mening die wel van die clubs houdt en wens ik veel plezier toe bij het volgen van die wedstrijden.
Edit:\ 1 reputation point voor computerfreak erbij voor het voeren van deze interessante discussie.
Laatst bewerkt: 18 mei 2004
1 persoon vindt dit leuk.