1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Feyenoord spelers aangevallen door laffe honden!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pacboyslim, 15 apr 2004.

1. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    AJAX-fan

Ben zelf ajaxfan, maar ik vind dit ziek, hoorde net dat Mario Been met een mes achterna gezeten is en Acuna ligt in het ziekenhuis, echt walgelijk. Dit zijn geen mensen, maar buitenaardse randdebielen:mad:

2. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

Wat moet je in vredesnaam op het veld?
    Je bent supporter,dus blijf je aan de kant!!
    Ben je er ook zo 1 die na afloop van de F1 het circuit oprent..Schumi is gefinishd dus de baan op...VROEM,oja nog meer he..
    Sorry hoor,maar ik ben nog nooit het veld op gegaan...zou dat ook nooit doen. Grasmat is heilig,daar kom je als supporter niet.

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik weet nog wel dat een paar jaar geleden de spelersbus van Ajax werd aangevallen door een groep Feyenoord supporters. Toen zei een Feyenoord-fan in mijn omgeving dat ze zich niet zo moesten aanstellen. Dus ik zou hier maar niet al te zeker van zijn. :{ En ik ben er wel van overtuigd dat de meeste Feyenoorders dat wel afkeurde hoor, maar de verontwaardiging was vast niet zo groot zoals die bijvoorbeeld nu is bij de topic-starter.

Neemt niet weg dat dit natuurlijk zeer ernstig is, maar hetgeen ik mij het meest aan stoorde is feit dat Arie van Eijden bij Barend en van Dorp zei, dat hij de lui die de rellen leiden herkende en al eens met hen had gesproken. Ik wordt hier echt zo moe van, ze weten wie die lui zijn, maar actie ondernemen ho maar. Is trouwens iets wat ik jusititie eerder kwalijk neem als Ajax.

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    die lui hebben in de Arena een stadionverbod, maar op de Toekomst kunnen ze zo naar binnen; ik denk dat ie dat bedoelde.

5. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Klopt, aantal jaren geleden vielen feyenoorders de spelersbus van Ajax aan met stenen en staven. Verder moeten de utregsukkeltjes hier hun mond houden, want zij vielen vorig seizoen na de thuiswedstrijden van Ajax in de CL op utrecht CS minderjarige Ajax supporters aan. Bovendien hebben jullie een tijdje jongens van Ajax die in Amersfoort wonen aan huis bezocht. Dus gewoon klep dicht!

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik snap eerlijk gezegd jouw punt niet helemaal.. Omdat feyenoord supporters iets totaal asociaals en idioots hebben gedaan paar jaar geleden moet ajax supporters dat ook maar doen? en mag er niet over geklaagd worden?

Ik vind het persoonlijk ronduit belachelijk dit gedrag.
    Geen enkele supporter van geen enkele club die dit doet heeft hart voor de sport.!
    Eerlijk gezegd ben ik niet bepaald een voetbal fan, maar het gedrag van sommige supporters helpt daar ook niet bepaald in mee.
    Erger mij er ook mateloos aan als er een wedstrijd is in de Arena en vervolgens zie ik Ajax supporter een bushok of iets anders totaal vernielen. Egh, je houdt toch zoveel van je stad????
    Bij dit soort lui gaat het niet om de sport of om hun club of stad. Gaat er alleen maar om om herrie en ergenis te schoppen.
    Hard aanpakken dat soort mensen. Zijn trouwens nog grote lafaards ook, want 1 op 1 durven ze niet.

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Bron: Vi.nl

Maar als ze niet naar Kerkrade willen waar moet het dan? Ajax zal echt niet acoort gaan met een finale in de kuip ofzo.
    Volgens mij schiet je er niks mee op. :confused:

Laatst bewerkt: 16 apr 2004
  8. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Gewoon, lekker zonder publiek net zoals een tijdje terug bij Utrecht in de uefacup en gewoon niemand toestaan op het terrein rond het stadion. Hoppa, oplossing alhier.

Edit: pacboyslim, het was gisteren op het late nieuws wel bij de NOS.

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ikzelf zou met betrekking tot de veiligheid van de spelers eigenlijk geen problemen verwachten in Kerkrade. Ik neem aan dat er wordt gespeeld in het stadion van Roda JC en dat zal toch beter beveiligd zijn tegen supporters die het veld op willen, dan de Toekomst.

Rellen tussen de suporters zullen echter wel te verwachten zijn. Feyenoord hooligans zullen immers weer wraak willen nemen. Maar dat risico zal er altijd zijn of je nou in Kerkrade, Rotterdam of Amsterdam speelt. Lijkt mij dus zinloos om die wedstrijd te verplaatsen.

10. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gewoon schan-da-lig, in wat voor land leven we hier?? En dan maar praten over andere landen waar ze mekaar een kopje kleiner maken, ik zal je vertellen dat dit geen haar beter is. @ simmertje, sorry maar jij hebt echt geen verstand van waar voetbal voor bedoeld is: rellen horen bij het voetbal? Dacht het ook wel, mensen die dat doen zijn gewoon een stel trieste personen. Voor mijn part mogen ze daarom ook allemaal stuk voor stuk een stadionverbod krijgen als ze dat al niet hadden. Supporters die elkaar in de haren vliegen is al erg, maar op spelers is nog veel schandaliger...

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, voetbal zijn eigen schuld.. Zij wouden het commercieel maken door supporters in grote getallen toe te laten bij zo'n wedstrijd..
    Daarentegen kotst ik op de "supporters" die zich zo gedragen.. Die lui zijn net een stel kampers. Achterlijke imbecielen.

12. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stom stom stom, ik las gisterenmiddag op Internet dat Van Persie en andere bekendere spelers mee zouden doen - bij beide teams - en toe zei ik al tegen een collega: moeten ze in de Arena spelen want is na afgelopen zondag (Feijenoord - Ajax) vragen om problemen. Als ik dat constateer dat hadden die sukkels bij Ajax, feijenoord en de gemeente Amsterdam dat ook moeten constateren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Punt uit.

13. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    dit heeft niks meer met voetbal te maken.. schande schande schande.. sommige mensen zijn echt zo lomp als een os.. meer kan ik er niet over zeggen.. misschien toch een goed idee om voetbal wedstrijden in het vervolg zonder publiek te spelen en ze alleen op tv uit te zenden?

14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Door dit schandaal van ajax, word(waneer ajax kampioen wordt)mag het kampieons feest niet in amsterdam gehouden worden(lees leidseplein)omdat de burgemeester van amsterdam dat niet toelaat ofzo. kijk anders even op teletekst is beter uitgelegd!

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    waarom ga je naar zon wedstrijd?? om je clubbie te steunen.....laatste jaren wordt dat steunen meer in vechten voor je club vertaald.....ik speel dan zelf niet hoog maar zelfs aan de kant bij ons heb je erg fanatieke mensen....dan denk ik bij mezelf: "je bent er om te kijken naar een potje voetbal....dat kan hartstikke gezellig, doe dat dan ook". de gasten die dit gedaan hebben mag je geen supporters noemen........noem ze maar domme randdebielen.

16. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Uiteraard heeft Ajax de omstandigheden volstrekt fout ingeschat, maar.......................................de KNVB ook. Feijenoord valt uiteraard niets kwalijk te nemen, maar de KNVB, oeioeioie, nu roept meneer Kesler dat Ajax onderschat heeft, dat klopt voor 100%, maar had meneer Kesler niet ook even contact kunnen opnemen met Ajax en Feijenoord? Slordig hoor, vooral van Ajax, maar ook tikkie van KNVB.

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    ''Mama, ze hebben me gepest, ik ga hun nu ook pesten hoor !!!''

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ga op utrecht cs maar kleine kinderen met Ajaxpetjes op slaan. Daar zijn jullie helden in.

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Gelukkig dat die jod... Ajaxieden gezellig na iedere wedstrijd lekker thee drinken met de tegenstander. Ga alsjeblieft de schuld niet op andere clubs afschuiven, en kijk eens naar de fouten van je eigen supporters. Net of Ajaxieden allemaal heilige boontjes zijn, die al hun problemen met praten oplossen, en nooit problemen oplossen... alsjeblieft zeg...

20. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    kerels, doe rustig aan!!! nuttig om elkaar hier een beetje zwart te maken..

het is echt zinloos om ook maar ajax óf feyenoord supporters (of utrecht) te verdedigen, zijn allebei fout bezig. het is echt niet iets van de laatste tijd ofzo. er zijn veel te veel mensen die alleen om te vechten naar een wedstrijd gaan, zowel feyenoord als ajax, en das uiteraard allebei fout.

wat er nu is gebeurt is natuurlijk te triest voor woorden. het was zwak van ajaxsupporters om spelers die zwaar in de minderheid zijn aan te vallen. supporters tegen elkaar is al triest, maar om de spelers erbij te betrekken is echt gekkenwerk. gemeente a'dam had meer politie moeten inzetten en de wedstrijd had niet op de toekomst gespeeld moeten worden maar eventueel in het stadion (arena).

niemand heeft hier wat aan: nu komt er wel weer een wraakactie van feyenoord, wordt alles weer strenger en mag ajax misschien de huldiging niet op het leidsplein houden.

ohja, nog f als ajaxfan: van persie vind ik echt de grootste hufter van feyenoord (en nederland)...

Deel Deze Pagina