1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Feyenoord spelers aangevallen door laffe honden!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pacboyslim, 15 apr 2004.

1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kamioensfeest is helemaal vergald door dit gedoe van die zogenaamde supporters.
    Dat Ajax dalijk kampioen is daar is de lol al zo ongeveer vanaf.
    Ik vind het buitengewoon schandalig dat Ajax zo weinig maatregelen genomen heeft om de boel beter te beveiligen.
    10 agenten op 3500 mensen is te weinig, dat kan iedereen toch bedenken, zeker als je bedenkt dat dit 2 jaar geleden ook al op de toekomst is gebeurd.
    Daarnaast vraag ik me af waar mensen mee bezig zijn die dit soort dingen doen.
    Iemand in elkaar trappen omdat je voor een andere club bent vind ik sowieso achterlijk. Een pesterijtje okay, maar iemand in mekaar trappen omdat de 1 voor Ajax is en de ander voor Feyenoord?
    Kom op zeg...
    Dus nu gaan we dan maar de spelers het ziekenhuis inslaan...
    Leuk hoor Ajax-Feyenoord...
    Het ergste is nog dat er bij dit dit voorval HELEMAAL NIEMAND is gearresteerd!!!!!!!!!!!
    Ongelofelijk...
    Overigens denk ik dat er in de toekomst weinig tot niks zal veranderen aan dit soort dingen.
    Er had iemand een opmerking gemaakt over een Feyenoord-Ajax van 4 jaar terug toen de Ajax-bus aan werd gevallen door Feyenoord-supporters.
    Ook toen is er HELEMAAL NIKS aan gedaan.
    Ja vd Herik was verontwaardigd, en dat was het dan wel zo'n beetje...
    Nu schaamt vd Eijden zich voor de Ajax-aanhang...
    Maarre... wanneer doet er eens een keer iemand iets aan???
    Veel woorden, geen daden.
    En dat geld inmiddels wel voor elke nederlandse club als het dit soort dingen aangaat..
    Jammer jammer jammer...

2. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jij zegt dus dat bij voetballen een rel na afloop normaal is? :confused:

3. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    dat is niet waar
    ik zie die trainer van feyenoord in elke journaal en in elke journaal zeggen ze dat als ajax kampioen word dit weekend (wat hopelijk wel zal lukken ) dan zou er geen feest zijn.
    en dezelfde avond van het incident kreeg je ja nog geen beelden want die waren er nog niet maar wel een geluidsband van de trainer bij n sportprogramma op ned2
    kweet alleen niet hoe het programma heet maar er is wel degelijk aandacht in de media geweest.
    en btw ik vind dat niet iedereen boos moet zijn op alle ajax supporter want ik ben er een en ik vind het ook erg wat er is gebeurd en dat de daders gestraft moeten worden
    en ik vind dat mensen moeten ophouden met ******joden te schelden want ten 1e mensen kunnen er niks aan doen dat ze ****** hebben en ten 2e er zit geen een jood in ajax

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    idd schandalig

vooral omdat de feyenoord supporters nu weer wraak willen nemen, een jongen als v der vaart heeft nu helemaal een bodyguard nodig om ove straat te gaan...

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    idd schandalig

vooral omdat de feyenoord supporters nu weer wraak willen nemen, een jongen als v der vaart heeft nu helemaal een bodyguard nodig om ove straat te gaan...

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 17 apr 2004
  7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Waar staat dat filmpje, tha-d?

8. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    De eerste afbeelding bij Ajaxfotoside..

9. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    maar ik durf te wedden dat er nu mensen zijn die alle ajax fans nu over 1 kant scheren
    terwijl dat kijk dit zijn misschien maar iets van 20 "mensen" die alles verpesten
    van mij mogen ze die 20 "mensen" opsluiten

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De huid verkopen voordat de beer geschoten is noem ik dat :eek:.

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het komt omdat de politie te weinig doet, sluit die relschoppers meteen op zou ik zeggen (heb ik het niet alleen over deze wedstrijd, maar ook over andere wedstrijden). Maarja, wij hebben een cellentekort dus dat gaat niet. verder kan ik het eerlijk gezegd wel begrijpen dat feyenoordsuporters nu weer wraak willen nemen. Het is natuurlijk niet goed wat Feyenoord suporters dan doen, maar ik begrijp het wél, want hoe zou jij het vinden als mensen van je eigen club in elkaar werden geslagen...

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    20? Ik denk dat het er meer waren... Bovendien waren dit slechts de supporters die op het veld kwamen. Toen de de spelers van het veld naar de kleedkamers renden kregen ze ook klappen van 'supporters' buiten het veld.

Ik erger me trouwens aan de houding van Ajax (en zijn supportersverenigingen). Eerst zeggen dat het niet kan, maar....
    Altijd een maar: Feyenoordsupporters zijn ook geen lieverdjes, de sfeer bij Feyenoord-Ajax was ook beladen, spandoeken waren niet leuk..

13. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik begin me eigenlijk een beetje te ergeren aan jouw houding. Wat wil je nou horen dan van Ajax. Ajax heeft zijn excuses aangeboden, heeft toegegeven dat ze hebben gefaald in de beveiliging en heeft de namen van de circa 50 relschoppers aan de gemeente doorgegeven.

En dat er altijd een maar zou zijn kan wel kloppen, maar dat zijn wel altijd gewoon de feiten. Dit is al jaren aan de gang en deze wedstrijd is de grens weer verschoven en dat zal in de toekomst ook nog wel gebeuren vrees ik.

Feyenoord supporters hebben al gezegd dat ze wraak willen gaan nemen, en als ze dat echt menen dan zal dat ook wel gebeuren. 1 bodygard voor vd Vaart kan immers niet een kudde boze Feyenoorders tegenhouden. En als zoiets mocht gebeuren dan wil ik jou commentaar daarop wel horen. Ik vermoedt dat het iets in de geest van "wat erg, MAAR ze zijn er zelf mee begonnen" zal zijn. :{

14. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik filmpjes kan downloaden over dit.
    want dit wil ik wel ff zien. het filmpje op de link hierboven doet het niet.

15. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Die namen van 50 relschoppers hebben ze doorgegeven onder druk van de gemeente, want als Ajax de namen zou doorgeven kan het feest op het leidseplein waarschijnlijk gewoon doorgaan! Waar ik dus absoluut niet mee eens ben, want het kan toch niet zo zijn dat Ajax pas de namen doorgeeft als er wat tegen over staat...
    En het is toch ook zo dat de Ajax suporters er zelf mee begonnen zijn?

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ach wraak.. Iedereen doet alsof Feyenoord een leger hooligans heeft die wraak willen nemen. Er zal vast wel iets van wraak komen, maar ik verwacht niet dat daar spelers bij betrokken worden. Ik hoop niet dat onze supporters zich even laag gaan gedragen als die groep van afgelopen week. Persoonlijk hoop ik dat ze de gasten die klappen uitgedeeld hebben kunnen traceren...

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wat daar nog bij komt is dat de gemeente A'dam (verleden jaar ofzo) supporters van Utrecht keihard terugstuurde naar Utrecht vanwege de leuzen die ze riepen. Toen was A'dam vastberaden. Nu heeft de gemeente in eerste instantie terecht gehandeld door het feest op het leidseplein te verbieden. Maar in de ruil voor wat namen, kan het misschien weer wel...:confused:

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn geen filmpjes van, alleen (bewerkte) foto's.

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hebben de mensen die nu zeggen dat heel Ajax kut is al op de F-Side gekeken? Doe dat dan eerst even. :)

Klaar? Ok.

Het was dus een bepaalde supoters groep die de spelers mishandelde, elke andere suporters groep is er tegen en proberen te achter halen wie het waren en maken ze dan duidelijk dat dit niet kan en ik hoop dat ze ze ook meteen aangeven bij de politie.

Gadverdamme zoiets doe je toch niet? :mad:

20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    wat had jij gedaan als jij directeur van ajax bent in zo'n situatie

Deel Deze Pagina