1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Feyenoord spelers aangevallen door laffe honden!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door pacboyslim, 15 apr 2004.

1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    waren vooral gasten van tussen 17- 20 jaar die uit vak 410 (sfeervak, waar veel vuurwerk en vlaggen vandaan komen, ook wel eens geweest). fside gaat die gasten had aan pakken, en das dus niet alleen met woorden.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, das typisch Cohen & Co.

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Wel een beetje doordenken he... Natuurlijk zijn het de Ajax-supporters die afgelopen donderdag de grens hebben verlegd, maar dit is onderdeel van een trend die al jaren bezig is. Was het nu niet gebeurt dan was het later wel gebeurd bij welke club dan ook.

Sorry hoor, maar Feyenoord heeft ook een leger hooligans rondlopen (die veldslag bij Beverwijk vergeten ofzo). Is trouwens niet alleen van betrekking op Feyenoord. En de Feyenoorders zijn trouwens al eens net zo laag gegaan toen ze die spelersbus van Ajax aanvielen. Of was je dat soms ook vergeten.

Lijkt mij eigenlijk vrij logisch zoals Amsterdam nou handelt hoor. Of je werkt mee, of je krijgt geen kampioenschapsfeest. Nogmaals mijn vraag "wat wil je dan?" Kosten wat het kost het plezier van tienduizenden echte fans verpesten, vanwege 1 betreurenswaardig incident. Als we zo gaan beginnen kan geen enkele club nog een kampioensfeest houden.

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Veldslag bij Beverwijk?? Weet je hoe lang dat geleden is. De Ajaxieden die daar waren noemen ze nu 'de oude garde'. Maar idd. van die bus ben ik niet vergeten. Maar wat wil je hiermee zeggen? Dat ik nu niet verontwaardigd mag zijn? Dat ik m'n mond moet houden?

Yep, zoals Cohen tegen Utrecht deed moet hij ook tegenover Ajax doen. Onder het motto: Wie A zegt moet ook B zeggen...

Maar ja, dit is voorlopig mijn laatste reactie in deze thread. Geen zin om door te blijven discussieren.

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Dus weer ME'ers op alles en iedereen in laten beuken?
    Goed plan, doen we! :{

6. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    dat is niet waar
    bij ado den haag ging het er ook al hard aantoe
    alleen toevallig bij ajax beginnen ze met de spelers te mollesteren

7. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Maakt niet uit hoe lang die veldslag geleden was die lui lopen nu nog steeds wel rond hoor. Zullen er wel een paar niet meer bij zijn, maar er zijn ook weer nieuwe bijgekomen. Maar zoals ik al zei hebben meer clubs hun eigen legertje.

Natuurlijk mag je er best boos zijn, om hetgeen is gebeurd. kan ik me best voorstellen. Waar het mij om ging is het volgende: je zegt het niet letterlijk, maar je posts komen op mij over alsof je vindt dat Ajax het rellen zo ongeveer heeft uitgevonden. Ik noemde het voorbeeld van die bus alleen maar om aan te geven dat het van twee kanten komt.

8. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat die veldslag bij Beverwijk lang geleden is, waarbij iemand DOODGESLAGEN MET KNUPPELS IS. Is het ineens niet meer zo erg?
    Man word es wakker.
    Ik vind jouw commentaar nogal onbegrijpelijk en misplaatst.
    Jij zegt dat je je stoort aan de houding van Ajax.
    Nou okay, dat kan.
    Persoonlijk vind ik ook dat Ajax te weinig heeft gedaan om de boel te beveiligen.
    En dat een speler als o.a. van Persie de tering in word geslagen is ronduit achterlijk.
    Maarre... Je wou zeggen dat die supporters van jouw club zich nog nooit tot dat niveau van die idioten die dit hebben gedaan hebben verlaagd?
    Pffff jahoor klaas.
    De voorbeelden zijn hierboven net genoemd.
    Als jij je gelijk niet krijgt ben je gewoon op je pik getrapt.
    Bij Ajax zitten een aantal idioten, maar die zitten dr bij Feyenoord evengoed.

En dan nog wat: dat zogenaamde kinderachtige wijzen naar elkaar wat jij dus doet.
    En waarvan jij dus zegt dat Ajax dat doet.
    Doet Feyenoord dat niet?
    Alsof er vanaf Feyenoordkant nooit naar Ajax gewezen word.
    Wezen wij zo nadrukkelijk naar Feyenoord toen er een staaf door die bus was gegooid vlak voor Feyenoord-Ajax?
    Moet je kijken wat vd Herik meteen nu weer zegt: dat Ajax de boel bagatalliseerd.
    Pffff jahoor, en wat deed hij na dat staafincident?
    Het enige wattie zei is dat ie er verontwaardigd over was.
    Nou zeg, dat is wat je noemt harde actie!!
    Dit is gewoon een maatschappelijk probleem en het word eens een keer tijd dat er wat aan gedaan word, ongeacht bij welke club zoiets gebeurd.

Laatst bewerkt: 19 apr 2004
  9. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ik begrijp je niet, wat is niet waar??? Het feit dat dit al jaren bezig is??? Kun je iets duidelijker zijn.

@ The-Dentist: Tsja die v.d. Herik is nou eenmaal de verpersoonlijking van de hypocrisie. In plaats dat hij nou meehelpt om ervoor te zorgen dat de zaak niet verder escaleert, loopt hij alleen maar meer olie op het vuur te gooien door steeds naar de ander te wijzen. Neem dan van Persie gisteravond bij studio voetbal, das zo ongeveer de eerste intelligente reactie van de kant van Feyenoord die ik heb gehoord._O_

10. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Vd Herik vind ik normaal gesproken een sympathieke, en zeker geen onaanaardige vent.
    Maar als het dingen aangaat die met Ajax te maken hebben voelt hij zich al snelt ernstig benadeelt en tekortgedaan.
    Om een ander voorbeeld te noemen, toen Feyenoord in 1995 door een doelpunt van Obiku een Ajax-Feyenoord wist te winnen, vond vd Herik het nogal noodzakelijk om naar de VI te roepen dat hij vond dat ze te weinig aandacht aan de winst in Amsterdam hadden besteed.
    Kom op zeg!!
    Wil je soms een half blad eraan besteed hebben ofzo???
    En nu roept ie weer dingen als dat Ajax de boel afdoet als dat het weinig voorstelt..
    Nou ehh... ik vind het nogal een kinderachtige reactie waar vd Herik blijkbaar zelf een ernstig probleem mee heeft.
    Nogmaals word es volwassen, en los samen het probleem op!!

Deel Deze Pagina