1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

1. basovich

basovich Guest

je lijkt daar net een paspop8).

2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8) jah ik weet t, dat moest ik daar ook voorstellen :+

Dat valt toch reuze mee als je het met mij vergelijkt :+

Ik ben 1,70m btw ;) Idd niet bepaald groot

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik ben 1,80 m of iets groter :9 haha

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zie nu pas dat ik hier nog nooit heb gereageerd!:+

Nou uh...

Mijn naam is Mark; geboren op 9 januari 1991 in Zaanstad. Nu woon ik daar nog steeds en het bevalt nog steeds.

Met gamen kwam ik ongeveer toen ik 5 jaar was in aanraking. Het was een focking grote computer met floppy's van wel 15 cm:x .
    Al snel kreeg ik mijn eerste Gamboy met Pokemon Red. Kort daarop volgde de Gameboy coler en ook die heb ik in mijn bezit zien te krijgen.

Het was na die Gameboy-periode wel tijd voor iets anders..iets groters en uitgebreiders..

Console!

Jaja ik kreeg een Psone met 3 spelletjes. Welke dit waren weet ik niet meer al herinner ik me een een gaar motorspel. Na een aantal jaren had ik toch een verzameling van 40 spellen voor mijn Psone.

In 2003 kocht ik de Xbox met Burnout Takedown!*) Geweldig ding natuurlijk en veel uren speel plezier aan gehad. Later liet ik hem ombouwen en dat was mijn fout.
    Die Xbox staat nu stof te happen.

Gelukkig had ik nog wat geld over in 2006 en kocht ik toch maar weer een Xbox (niet wetend dat de spellen zo snel weg zouden zijn). Deze werkt nog steeds perfect en ik heb er ook nog wel veel lol van.

De volgende stap is een 360 maar daar wacht ik mee tot een lagere prijs..

Zo een heel verhaal!:b:

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  6. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik ben Raven
    17 jaar
    1m78
    doe nu 5 havo
    hobby's : Kiten, surfen, beetje gamen, naar de albert heijn gaan om voedsel in te slaan ( Je moet toch wat als je op school zit )

7. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik ben the_guardian

en ik ben terug.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    hoi _0/

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet heel goed in t waterskiën, maar dat komt volgend jaar wel goed hoop ik ;)
    Wakeboarden was ik nog van plan te gaan leren deze zomer. Maar jah is dr niet echt van gekomen door t weer. Wel een aantal keer geprobeerd, maar ik kwam maar niet uit het water.

Is ook best lastig, het touw hangt laag op het water, het is veel makkelijker om je uit het water te trekken als het touw hoog boven het water hangt door een speciaal paal op de boot. Maar jah... die hebben we dus niet.
    Volgend jaar ga ik het zeker proberen, wakeboarden lijkt mij helemaal dé shit ;) :cool:

Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  10. Leen

Leen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Leen uit de omgeving van Zwolle, ik ben 41 jaar en game nog dagelijks, vooral war en race games.

Ik ben getrouwd en heb een dochter van 5 jaar, mijn andere hobby's zijn;

F1 kijken en soms bezoeken, ben al Ferrari fan vanaf 73, het begon met Lauda,
    Audio en hifi en lp's verzamelen, jawel ik ben weer terug bij af, ik draai nagenoeg geen cd meer, alleen lp's, klankmatig klinkt voor mij een lp een stuk mooier, maar dat tover ik uit een zwaar gemodificeerde Thorens draaitafel met een Denon Dl-160 element, kost wat, maar heb je ook wat en de lp's kosten een fractie van een cd, en vaak ook nog in perfecte staat, zonder krassen en tikken.

Dat was het eigenlijk wel ;)

gr leen

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je die kerel van Frisia Financieringen maar niet bent vind ik alles best :+ :b:

*Stemt voor een verbod op leenreclames* :mad:

12. Leen

Leen Active Member

Leuk Bevonden:
    0

:D nee die ben ik niet, ik heb daar ook een pesthekel aan, mensen proberen meer geld uit te laten geven dan ze hebben;)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha oke dan :b:

14. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik wist niet dat deze toppic er was. Dus hierbij.

- naam: Herman
    - Leeftijd: 23 jaar
    - werk: Logistiek coordinator
    - Hobby: gamen, films kijken

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ondertussen studie-swap ondergaan, doe nu Mediatechnologie @ HU Amersfoort

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ojee, daar ga ik ook dan;

Lars
    17 jaar
    6e jaar vwo, economie en maatschappij
    hobby's; muziek, gitaar spelen, metalzang, songwriting, uitgaan/vrienden, fitness en heel af en toe eens een keertje gamen

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    heel af en toe maar?
    hoe ben je dan op dit forum terecht gekomen

18. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan word het voor mij tijd om mezelf ook maar eens voor te stellen :)

Ik ben dus Jerry, en ik schuil mezelf achter de naam Beyond the Grave. Alweer een oude username opzich, heb ik toendertijd gejat van de anime GunGrave.

Ik ben 18 jaartjes jong en doe momenteel beheer ICT. Ben van plan om over een klein half jaartje mn motorrijbewijs te halen want daar ligt mijn passie, motoren.

Ik weeg rond de 65 kilo en ben rond de 1,80? (geen idee eigenlijk :p)

Ben in Den Bosch geboren en opgegroeid. Leuke stad, heeft lekker veel cultuur (ook al sta ik daar amper bij stil ;))

Ik ga vrij vaak stappen, minimaal 1x in de week soms 2x.

Verder zijn mn hobbies: Rondhangen met vrienden, stappen, msn, op het net surfen, fitnessen en af en toe gamen.

Mja verder vind ik het wel relax om af en toe eens een lekkere dikke knetter te roken opzich.. Owja, en ik rook ook nog :9 Dus ja, ben dus niet zo gezond bezig maarja, boeie. ;)

Dat was ie dan weer :)

19. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit al bijna 3 jaar op het forum ,maar beter laat dan nooit.

Mijn naam is Peter ben 25 jaar ,geboren in Rotterdam(ech wel) en opgegroeid in hellevoetsluis. Heb de Havo hellemaal doorstaan,maar daar was het schip ook gestrand.
    Zit nu al een jaartje in Spanje waar ik een restaurant run. Heb in Nederland een aantal jaren op de vrachtwagen gereden om mijn dure hobbies te kunnen bekostigen.
    Sinds dat ik op mijn 12e verjaardag een commodore 64 kreeg hellemaal verslingerd aan het gamen.Met een cassette bandje je spellen laden wat is de tijd toch hardgegaan:)

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heet iedereen dan nog maar eens welkom! :)
    Aangezien er weer eens flink gepost is hier!

@ Thrillseeka
    Hoe gaat het daar met je restaurant?!
    Loopt beetje goed, en geen problemen ondervonden?

Lijkt mij namelijk wel gaaf!

Deel Deze Pagina