1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. Emma

    Emma Guest

    Ah leuk, een voorstel topic!

    Ik ben dus Emma, 19 jaar oud en woon in Arnhem op kamers. Studeer aan de Artez, en daar doe ik mode. Dus mijn shop-verslaving heb ik gerechtvaardigd zeg maar :) In het weekend ga ik vaak uit, en hockey en handbal ik. Dat laatste doe ik nu voor het tiende seizoen, hockey een paar jaar korter. Ik ga niet zeggen dat ik nu ga stoppen met schrijven, omdat ik niets meer weet, dat is altijd zo stom! Daarom werk ik gewoon langzamerhand toe naar het einde van deze zin, en dan zal je ne
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is echt? Weer een XBW dame erbij! Welkom! Ik zal maar geen lijst maken voor de mensen waarvoor je hier écht voor op moet passen daar heb ik minstens 3 reply's voor nodig :)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Haha en jij moet er zelf tussen volgens mij :+ Met je avatar :p Toch leuk weer eens een dame op het forum. Is weer eens wat anders :D Wat is je gamertag btw? Die kan je trouwens ook aan je username toevoegen zodat ie onder je avatar komt te staan best grappig (gebruikersinstellingen > profiel wijzigen > gamertag). Ik weet niet of je online speelt... :)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Welkom! Kijk gerust even rond. Behalve op de GM, want daar mag je nog niet komen :+.
    Wat voor soort games speel je?
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien doet ze er juist verstandig aan vooral niet haar gamertag hier neer te zetten. ;) (/kuch Slurpgeit en PhantomX)
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Foei pikkie foei 8)
     
  7. Sherman

    Sherman Guest

    hAHAHA! Lees dat nu pas, echt geniaal! :D
     
  8. Emma

    Emma Guest

    Ik vind sportspellen heel leuk, schietspellen en spelletjes zoals Bully. Vind eigenlijk heel veel dingen wel leuk, alleen speel ik te weinig denk ik :+ En jij?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Eehm, van alles behalve sportspellen, kijk maar op me gamertag :+
     
  10. Emma

    Emma Guest

    Haha oke, zal ik eens doen :)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    pas op voor lenny hoor, hij is echt een player :eek:
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Leuk, een dame die geen lieverdje is, af en toe pubers in elkaar slaat bij Bully, uitgaat, mode 'studeert' en ook nog eens sportief is. ;)

    Helaas ben je nog niet lang genoeg lid op dit forum, want 'The Green Mile' is the place 2 be hier.
     
  13. Emma

    Emma Guest

    Oh vertel? Want zag vandaag dat ik daar nog niet in mag. Moet eerst 3 maanden wachten ofzo, dat is weer jammer :'-( Maar gelukkig is mijn huisgenoot hier al wel wat langer volgens mij, misschien kan ik eens met hem meekijken als ik hem weer zie :)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar of dat een slim idee is.. :eek:

    Welkom in ieder geval, Bully is _O_
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar vertellen de heren gamers onder andere hoe ze een vrouw (willen) versieren, waar ze zich aan ergeren, wat de beste momenten van de dag zijn, debiele zelfgemaakte foto's etc... Genoeg achtergrond informatie om meer te weten te komen over de gedachten van het mannelijke geslacht.

    Maar een echte bourgondiër zoals jij, weet dit vast allemaal al. :p
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De Green Mile bevat toch wel meer dan alleen jouw posts? :eek:
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Jazeker, ik geef toch aan dat mensen zich ook kunnen uiten als ze zich ergeren. Ik erger me bijna alleen aan mensen die zich ergeren. Ik ben een optimist, dus daar post ik (bijna) nooit.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Haha, gelukkig heb ik al een vriendin heb ik dat geplayer niet nodig :+
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hoi, dit is mijn eerste post hier. :)
     
  20. Emma

    Emma Guest

    Daarom PM je je msn adres ook, en vraag je me om je toe te voegen? =(
     

Deel Deze Pagina