Ik heb mijzelf eigenlijk nog nooit voorgesteld, dus laat ik dat maar is even doen
.
Juist, mijn naam is Raphaël. Mijn roepnaam is Ralph en mijn bijnaam is John. Mijn vrienden noemen mij John, familie en werk noemen mij Ralph en sommigen (klein deel) noemen mij Raphaël. Gelukkig ben ik er al aan gewend om op alles te reageren.
Ik ben werkzaam bij Eneco. Ik zit daar in de IT-sector. Mijn functiebenaming is Support Analist. Ik zorg er gewoon voor dat de systemen draaien, mijn kennisgebied is eigenlijk de basis kantoorautomatiseringsinfrastructuur.
Ik woon nog thuis, maar mijn vriendin en ik hebben plannen om volgend jaar samen te gaan wonen in Gouda. Met name met haar school heeft dat te maken. Maar dat zien we nog wel.
Mijn hobby's zijn muziek, zowel luisteren, analyseren als het spelen ervan. Ik ben daarom ook iemand die graag op een gitaar speelt. Met name de genres progressive rock, progressive metal & classic rock spreken mij erg aan. Ook kan ik wel van oude heavy metal genieten.
Daarnaast is gaming natuurlijk een grote hobby. Ik doe dit nu al 17 jaar en heb behoorlijk wat consoles staan. Ik heb nog nooit iets uit mijn collectie verkocht, alleen kwijtgeraakt
.
En ik ben tot slot dan ook nog is 21 jaartjes jong.
En om nog even een foto te plaatsen
Ja, wat een aansteker wel niet kan doen
En ja, ik ben een Feyenoorder. 15 jaar in Rotterdam Zuid gewoond, dus daar kom je nooit meer vanaf en het is de enige club in Nederland waar échte liefde bestaat
.
Klik om te vergroten...