1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

1. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit nu het taalgebruik van de nieuwe generatie8)

2. Remco

Remco Guest

Inderdaad, het is beschamend voor iemand met zo'n mooie naam.

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja sorry, normaal praat ik nooit zo was alleen een beetje hyperactief die dag\o/, ik weet ook niet hoe.:9

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Van die energy i guess..

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nope. :D
    Af en toe heb ik van die uitspattingen.

6. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me even opnieuw voorstellen, waarom ? GEWOON OMDAT HET KAN!!! Laatste tijd word ik beetje met beetje wat actiever hier, ik ben ook veel meer aan het Xboxen de laatste tijd. Soms game ik een hele periode niet, ik ben ICT-er ben vrouw 24 jaar en werk part time zoek nog meer werk & doe aan webdesign....mijn doel is te gaan reizen dit jaar een maand of 3 maand of weet ik wat (reisgenoot gezocht!!!) Ik vind RPG's erg tof , (ja..het zijn net soaps...GTST,As the world turns waar ik btw redelijke hekel aan heb) RPG's zijn toch iets beter...

Verder vind ik FPS tof als het zo cool is qua singleplayer als Cod of Mirror's Edge nouja dat is niet echt een fps he....of de multiplayer....

Point&Click van vroeger vind ik ook cool & af en toe een rally game....Mario vind ik persoonlijk sucken behalve Mario Kart. Ik heb een PSP een DS en een Xbox 360 natuurlijk...oke dat was het :) PM me maar als je slap wilt ouwehoeren of wilt reizen of tips hebt of gewoon omdat het kan!!!

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Nou welkom dan met je her-geboorte op dit forum :)
    Waar wil je eigenlijk heen gaan reizen?

8. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel!!! :)

USA, of misschien vanwege de werkgelegenheden dus financieel wat makkelijker Australie, natuurlijk wil ik naar Azie, Japan ofzo maar daar zit ik met taal enzo dat doe ik later wel als ik een bak vol geld heb met een goede gids. Maar binnen Europa wil ik ook wel gewoon rondreizen sta erg open voor van alles, het ligt maar net aan wat er op het pad komt :) Zou echt tof zijn om iets met ICT in het buitenland te doen! Ik wil in Juli...Augustus, die tijd ongeveer gaan.

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Oké gaaf hoor:eek:

Ik ben 3 jaar geleden naar Amerika geweest voor 5 weken op vakantie.
    Sinds dat ik terug ben zit ik alleen maar te denken om daar weer heen te gaan.
    Arrogant volk maar het land (en dan vooral Yellowstone!) is prachtig.
    Aziatische cultuur wil ik ook nog veel van mee pakken maar dan hetzelfde als bij jou, even wachten tot ik iets van de taal spreek en een goede gids en geld heb.

Ben ook al een tijdje een plan aan het maken om een documentaire te filmen over het leven van Chris mccandless.
    Als je niet weet wie het is, google het maar even en raad je aan de film into the wild te kijken!
    Is prachtig hoe die man heeft geleefd vind ik en ik wil een documentaire maken over de reis die hij heeft af gelegd en een paar van de plekken waar hij is geweest dus te filmen

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  10. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent in Amerika geweest! Vet :D heb je foto's online staan ergens? Yellowstone lijkt me ook gaaf (en ik zou er ook heen gaan maar dan met de gedachte jaja als ik er sta zal de boel wel exploderen :p)

Ja ik hoor ook dat de Amerikanen echt overdreven zijn, en heel behulpzaam lijken maar het is meer een act ofzo...maar goed dat hoort er dan maar bij. Heb je veel Amerikanen gesproken? Mijn neef is er voor half jaar geweest ik zag laatst nog een paar foto's van Hooters (natuurlijk...) en zijn driver license van Californie. Toen kreeg ik alleen maar meer drang om te gaan,ja niet door Hooters :p Hij zit nu alweer in Australie.

Chris mccandless, ik ging wat googlen snel en herkende die bus, ik heb dus de film gezien en vond de film volgens mij een goede film maar het is al een tijd geleden. Maar als je dat zo ziet en leest die bus hoe hij dat zo per c wou doen, best zielig verhaal :mad: Wel gaaf dat je dat wil doen dan heb je ook een tof doel, lijkt me ook wel vet om survival achtig te leven, alleen ik zou echt niet zonder uitrusting gaan zoals hij deed. Wanneer ga je dat doen?

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb zelf geen foto's online staan, moet ik nog steeds doen maar op mijn broer zijn account van Flickr staan er wel een paar.
    Moet je even naar pagina 5 onderaan gaan en pagina 6 bovenaan.
    80% van de foto's komen van mij af maar heeft hij bewerkt :+

Yellowstone is echt zo prachtig!
    De natuur, de dieren, de omgeving gewoon!
    Het klinkt zo Cliché maar het is echt heerlijk.

Amerikanen blijven gewoon apart, dat vat hun gewoon samen maar ach :+
    Bij ieder hotel waar we bleven heb ik hele gesprekken gehad met Amerikanen (3/4 wist niet waar Nederland lag:+) maar wij hebben daar ook kennissen wonen (via een uitwiselings project met mijn Pa ooit voor 2 weken)

Wanneer ik aan die documentaire ga beginnen weet ik nog niet, ik wou het eigenlijk doen voor volgend jaar mijn gevorderde beeldexamens maar weet niet of dat kan.
    Anders wordt het dat ik het ga maken voor de filmacademie als ik daar word aan genomen :+

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nog niet gedaan en neem aan dat men me ook nog niet echt kent, misschien alleen van de avatar toen ze dachten dat ik tricker was. :{

Ik ben "Siemenn" en ben 16 jaar oud.
    Ik woon in Eindhoven en ben denk ik een PSV-supporter. Ben geen echte 'hooligan', dus ik kan ook meepraten over clubs als Ajax. Geen problemen mee, heb ze liever kampioen als Twente (qua mooie, betere spel IMO).

Mijn hobbies zijn FIFA (op de XBOX360 van mijn broer) met mijn broer. Spellen als FIFA worden helemaal kapotgespeeld hier, aha :3. Laatst gestopt met FIFA Ultimate Team en al mijn coins verkocht aan een XBW member, nu bezig met FIFA World Cup. Naast gamen heb ik ook altijd graag gephotoshopt, heb in de 'graphics crew' van meerdere sites gezeten en vond dit altijd wel leuk om te doen.

Sinds maart 08 al een relatie en ben nog steeds zeer gelukkig (verliefd). Vind het leuk om leuke dingen te doen met vrienden.

Komend seizoen wordt mijn 12e voetbal-jaar (ORLY? YARLY!), voetbal dus al vanaf mijn 4e en heb er nog steeds plezier in. Voetbal nu in de B2 en ga waarschijnlijk naar de B1.

Dit is het wel zo'n beetje.

Laatst bewerkt: 24 mei 2010
  13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Omdat niemand je welkom heet, welkom op het forum:+ ook al hang je hier al een jaartje ofzo rond :9

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Danku. Nah, nooit echt gepost. Laatste maand(en) pas echt actief geworden! :)

Bedankt! :3

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ooit PES geprobeerd?

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb mezelf nooit voorgesteld :eek:

Hoi allemaal, ik ben Jorrit :+

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jazeker, speelde het vroeger vaak. Was altijd beter als FIFA, maar nu gaat mijn voorkeur toch echt naar FIFA.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hoi Jorrit!

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hoi Ralluff, wie ben jij?

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben een leuke jongen van 19 jaar, op zoek naar een mooi blond meisje met dikke tieten tussen de 8 en 12 jaar.

Deel Deze Pagina