Leroy, 22 jaar oud en ik kom uit Den Bosch. Momenteel thuiszittende, ik heb dus geen school/werk waar ik me mee bezig hou....maar dat betekent wel dat ik hier dus vaak aanwezig kan zijn om alle stoute members in de gaten te houden
Nee hoor, zo ben ik niet. Ik ben nog dezelfde persoon als die ik was voordat ik mod werd Verder ben ik verslaafd aan games, hou ik wel van een goeie film/anime en af en toe een beetje muziek is natuurlijk ook niet verkeerd. En dat kan varieren van Rock tot 8 bit deuntjes van sommige spellen, welke bij mij een enorm nostalgisch gevoel teweeg brengen
Verder ist misschien leuk om even te vermelden dat ik licht autistisch ben (Syndroom van Asperger), en als gevolg daarvan soms dingen te letterlijk op kan pakken. Vooral op een forum waar men communiceert door middel van geschreven taal kan dit soms lastig zijn voor me, dus als ik een keer ergens te serieus op in ga of het totaal verkeerd begrijp....weet je waar het hoogstwaarschijnlijk aan ligt. En hoewel ik maar van vrij weinig dingen op deze wereld warm word (mooie dames is daar een van, en de rest had ik al genoemd ), is er met mij altijd wel te praten over van alles en nog wat, van serieuze onderwerpen tot bij lange na niet serieuze onderwerpen.....en merken mensen snel dat ik vrijwel overal wel een uitgesproken mening over heb
Nja dat was het wel voor mij, veel plezier op het forum allemaal _0/
Laatst bewerkt: 20 apr 2006