1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Muzieksmaak?

2. Seh

Seh Guest

Uhm, voornamelijk Hip-Hop maar toch ook wel pop en een beetje rock. Maar vind eigenlijk heel veel muziek wel fijn om te luisteren. Zolang het geen Jan Smit of ander inhoudloos gebrabbel (Rihanna en consorten) is. Mijn avatar is trouwens een foto van Sticks, een Nederlandse rapper. Dusja om het kort te zeggen; ik luister eigenlijk alles, van Coldplay tot Jay-Z (geniale nummers hebben deze trouwens samen gemaakt) en van Immortal Technique tot Sticks.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Welkom Seh! Waar komt de naam Seh vandaan? :)

4. Seh

Seh Guest

Haha, dat is gewoon random gekozen.. Vroegâh gebruikte we dat woord in onze vriendengroep met dezelfde betekenis als het woord 'aait' nu. :lol:

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha oke, grappig. Ik dacht dat het je echte naam was. :lol:

6. Seh

Seh Guest

Als dat mijn echte naam was geweest was ik nu wel een echte held hier in de buurt. :cool:

Nu ook, maar dan nog meer.8)

7. burgemeester

burgemeester Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal me ook maar eens voorstellen.

Vele jaren geleden was ik ook actief op dit forum ten tijde van de xbox (1). En nu heb ik me geregistreerd om wat 2de hands spelletjes te kopen :) maar ik zal ook proberen wat bij te dragen op het forum.

Ik ben een jongeman van 25. In het dagelijks leven werk ik als Sofware/hardware engineer in de omgeving Eindhoven. Ik houd van uitgaan, op vakantie gaan en ik ben een zeer actieve wedstrijdzwemmer. En op zijn tijd lekker even xboxen.

Ik heb 3 jaar in Eindhoven gewoond, maar heb dit jaar een appartement gekocht in Boxtel, waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Ik trek er bijna in, als ze klaar zijn met bouwen :)

Bij intresse, vraag gerust!

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Welkom terug! Heb je je oude account niet meer?

Post over 90 dagen maar wat pics van je appartement in het Show je stekkie topic. Ben wel benieuwd :)

9. Shiine NL

Shiine NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hello,

Maar geregistreerd op dit forum om een probleem opgelost te krijgen, maar ik zie dat het veel meer inhoud heeft dan alleen dat.

Laat ik mezelf ook maar even voorstellen.

Mijn naam is Thijs, ben 20 jaar en kom uit het Achterhoekse Winterswijk. Live ga ik al zo'n 2 jaar door het leven als Shiine NL. Ik ben erg weg van de first person shooters en speel dit graag in online multiplayer games, samen met andere mensen om lekker (maar toch serieus) te ouwehoeren. Ik heb 4 jaar lang in een Tsjechische Deltaforce:BHD squad mogen vertoeven voor ik mijn Xbox aanschafte. Nu dus aan de MW2 en BO.

Een potje PES gaat er ook nog wel in, IRL ben ik een FC Twente fan en daar word ik vaak op afgewezen door mijn omgeving, waar het normaal is dat je voor de Graafschap bent, maar dat terzijde.

Ik hoop hier wat te leren over andere games/contact op te doen met andere Xbox spelers om een leuk potje te gamen.

En oja, ik heb een schijthekel aan Engelse babystemmetjes die whinen als een brulaap met de gekke koeienziekte. (:

Wellicht tot in-game, en anders tot on-topic!

10. Hoi! Ik wou me eventjes voorstellen! Ik ben dus Alice, 17 jaar en hockey bij SCHC. Op dit moment het eerste jaar in Meisjes A1.

Mijn hobbies zijn dus hockeyen, en vol feesten! Ik heb van mijn vader een xbox 360 Slim gekregen, en heb wat vragen, dus die kan ik hier ook mooi stellen!

Groetjes,Alice

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Woon je in Enschede?

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Welkom!

@ Dyonko, dan zou ze op EHV moeten zitten :p
    Volgens mij woont ze in Bilthoven, aan SCHC te zien.. (Ff snel gegoogled..)

13. Hoi! Bedankt voor de reacties!

Uh, nee ik woon niet in Enschede, wel ken ik de club EHV van een paar toernooitjes.

Hoezo dan?

En even een xbox vraagje, ik heb kinect ook gekregen, maar hoor dat de games sneller zijn als je ze op de harddisk zet? hoe werkt dat?

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh was gewoon een vraag je, anders was je misschien iemand die ik ken.

Je moet naar je dashboard gaan , dan naar 'my games'. Vervolgens het spel dat in je xbox zit selecteren en dan de install optie selecteren.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je stopt de game erin, drukt op Y op de tab van de game. En dan klik je op install game..

16. Ja, bilthoven inderdaad! maar we hebben inderdaad met EHV op het eindhoven toernooi gezeten.

Ik ga het even proberen, dank voor de snelle antwoorden._0/

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Alice, ken jij dan ene Daantjuhh? ;) Een of andere loser uit Enschede die recent ook aan 't hockeyen in Eindhoven was. :+

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ahaha letterlijk mijn eerste gedachte.

Gelet op Modders post heeft onze ICT-held gewoon met hetzelfde IP gepost. :lol:

Edit: HMMM een ninja-edit van Modder

Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol zag ME zijn post nog niet. Dacht gelijk dat is Daan. Hopelijk is die slim genoeg om op een ander IP te zitten. Dus niet. 8)
    Wat een debiel is het toch, als het waar is.

Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  20. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Welkom Alice.

Wat lopen jullie nou te kwekken over een IP ? :eek:

Maargoed, Alice, leuk dat je ook hockeyed! Zat je toevallig in MB1 ten tijde van Eindhoven 2009? Dus samen met ene Nikki,Lisa, Julia etc?

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2011

Deel Deze Pagina