1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik ben Jeroen Smits, door vrienden ook wel Joene genoemd (niet frans uitgesproken als zjoen maar gewoon joene zoals je het schrijft). Ik woon in Wassenaar, maar niet bij het kak-gedeelte godzijdank. Ik ben 16 jaar, wordt 7 februari 17, dus dat duurt nog wel een tijdje. Ik zit in de 5de klas van het VWO, heb groep 2 overgeslagen, maar dat jaartje komt er dit jaar of anders volgend jaar weer bij. Ik doe alles op school, zit in het Leerlingen Parlement, Medezeggenschapsraad, Schookrant, orkest, en de schoolmusical. Ik heb nog wel tijd over hoor.

    Mijn grootste hobby is muziek maken, ik zing, speel trompet, elektrische gitaar en een heel klein beetje piano. Verder speel ik tennis, hou ik van films, cabaret en natuurlijk gamen (zoals iedereen hier dus..)

    Nah da was t wel ;)
     
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, nou ik ben Ben. :+ 17 Jaar VWO 5 zit op dezelfde middelbare school als waar Metal Mark ooit zat. (zelfde jaar zelfs :eek: ) Beste man heeft me alleen nog nooit gezien, Ik weet wel wie hij is. 8) }:]
    Al een tijdje lid hier..post voor de rest geen ene reet.
    Merendeel van mijn posts heeft iets te maken met audio e.d. ]De passie om fervent te gamen heeft plaats gemaakt voor film-en zuip avonden. Voor de rest speel ik een beetje gitaar, Sport beoefen ik d.m.v een beetje aan gewichten te trekken. Nou dat was het wel zo'n beetje denk ik.
     
  3. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    . Erwin

    . 40 jaar
    Voel me dus eigenlijk een vreemde 'vader' eend in de bijt

    . Heb vroeger wat onderwijs gevolgd maar daar ging teveel vrije tijd inzitten

    . Ben nu werkzaam bij TNT op een afdeling waar je met personeel te maken krijgt/hebt

    . Heb een zoon van 3 (bijna 4) en een dochter van 1 (bijna 2) ;)

    . ik game al sinds eind jaren '70........

    . Ben in het bezit van een PS2 en een XBOX360
     
  4. basovich

    basovich Guest

    - bas
    - 14 jaren jong wordt 15:{ duhh
    - 1.89 m
    - heezenaar, brabander, nederlander
    - niet tekoop
    - hockey, voetbal (balletje trappee), films, sport (K*t arsenal is bezig), X360 spelen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2006
  5. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Mark de Jong

    Mijn naam is Mark de Jong ben sinds 19 april lid van Xbow World. Ik tel 26 jaren jong en woon samen met mijn vriendin Wendy. Wij zijn sinds 26 maart 2006 de trotse ouders van onze dochter Hailey.

    Werk sinds een klein jaarte bij MCC (Mobile Communication Company) Voorheen was ik accountant bij Blomer accountants en adviseurs. Echter bleken de mensen niet echt mijn types te zijn!

    In mijn vrijetijd besteed ik mijn tijd aan het gamen, vriendin en kind, familie en vrienden. Ook sport ik nog doe aan Thaiboxen en voetbal en sinds maandag zwem ik ook nog eens.

    Ook heb ik nog een wat duurdere hobby en dat is het tunen van mijn ride.
    zie de link voor enkele pics.

    http://www.atectuningclub.nl/website/atec.php?content=members/member_info&ID=694&offset=100&m=0&t=0

    Zie jullie wel online.

    Laterz Mark
     
  6. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    - Daan.
    - 15 jaar (wordt over 6 maanden en 18 dagen 16).
    - 1.80 m.
    - 58 kg, En nee kheb geen annorexia, heeft te maken met ziekte.
    - gamen, voetbal(kijken), films en muziek.
    - 3e jaars VMBO-T.
    - Wordt later .....
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Mark
    17 jaar
    Mbo > Grafisch Lyceum Rotterdam
    Vriendin, Gamen, Muziek(Rock), Films.
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    oh ja was mn lengte vergeten, hier dan maar ff: 2.05m en weeg 80kg. :9
     
  9. Gekkenhuis.

    Gekkenhuis. Guest

    Jij zult wel vaak je hoofd stoten dan.
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Valt wel mee, alles went, ook bukken lol.
     
  11. I c0nTRaDicTiE I

    I c0nTRaDicTiE I Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Jasper, ik zit in het 4e middelbaar van het atheneum. Ik heb ook nog eens hobby's, dat zijn: Gamen, muziek (maken & luisteren), (tafel)tennis, uitgaan, relaxed door het leven gaan, filosoferen, naar de leraren-WC gaan tijdens de les (daar loopt een verwarmingsbuis doorheen, en die is nog lekker warm ook), zingen onder de doushe en kloten op m'n pc vind ik ook wel vermakelijk..
     
  12. Gekkenhuis.

    Gekkenhuis. Guest

    [​IMG]
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow, ik heb me eigelijk nog nooit voorgesteld op dit forum:D, oke dan maar:
    Ik ben Boss, Big Boss
    codenaam: snake
    Bijna 20 jaar
    En het enige wat telt voor mij in het leven is sex, drugs, rock and roll en gamen! :D:D

    :p:p LOL
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, dus je voornaam is Big? :+
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik is benc(serieus kan ik niks aan doen)
    Ik ben een beetje 17 jaar. In september alweer 18. Ik zit op de jeugdbrandweer (is geen grap bestaat echt). Ik houd van de zomer namelijk: Strand surfen nog keer surfen en heiniken. En ook nog andere watersport. Ik werk in een eetcafe. IK ben ook lang. IK houd van muziek vind ik mooi. Ik zit in havo 5 en doe dus nu examen maar dat gaat niet zo geweldig met me xbox360 naast me. Ik zit soms ook op deze site:) En later als ik groot ben ga ik eigen winkel beginnen. En ik heb ook een concentratie probleem. Ik ga ... eeeh
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  16. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik ben:
    -Ris
    -16 jaar
    -1,86m
    -Sint Lucas in Boxtel 1e jaars
    -Vrienden, gamen, fitness, muziek (van funk tot metal), gitaar spelen, fotografie, films en veel cabaret

    Een aantal jaren terug was ik vrij actief hier op het forum, tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar in het Metal en Gitaristen topic :9
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Om ook maar eens mee te doen...

    Ik ben dus Alex...
    Alweer 16 lentes jong, en wordt 25 Juli 17! :)
    Werk bij mijn pa die een slijter heeft, en neej!
    We zijn hier thuis niet allemaal alcohol verslaafd :cool:...

    Verder vind ik gamen erg leuk, maar gaat mijn echte passie uit naar muziek. En ben nu dan ook Dj.
    Draai vooral Club en House muziek. (house is geen stamp muziek, mensen brengen het vaak in verband met HardCore)
    Verder voetbal ik, en vermaak ik mij prima zo...
     
  18. basovich

    basovich Guest

    @ mystery X

    'NIET ALLEMAAL' alcohol verslaafd..:{
     
  19. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    manneke toch.

    wil je er over praten?
     
  20. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mezelf ook nog nooit voorgesteld.

    ik ben Ben_0/
    Zit in de 2 havo. Ik woon in Swalmen. Mijn hobbies zijn: Voetballen, basketballen, tafeltennis, stuntskaten, close up goochelen (voornamelijk kaartrucs) en natuurlijk gamen.
    Ja dat is het wel zo'n beetje.
     

Deel Deze Pagina