Beter laat, dan nooit!
Nou, hier ben ik dan... De enige echte, altijd gezellige Lethal AK47! Mijn echte naam is Wesley en ik ben geboren in 1984 te Rotterdam. In al die jaren ben ik vrij vaak verhuisd en woon nu weer vlak naast Rotterdam, namelijk in Barendrecht waar nu een directe tramverbinding is naar de stad die nooit slaapt Rotterdam en laat die tram nou net voor mij deur stoppen. Altijd handig!
Ik heb vele interesses waaronder uiteraard computers, internet, (snelle) auto's, het vrouwelijk schoon, lekker eten, gamen en muziek. Gamen is er eigenlijk al met de paplepel ingegoten. Als kleine deugniet, had ik er al aardig wat speeluurtjes op zitten. Ik heb me toen vermaakt met consoles van Philips, Atari en uiteraard Nintendo. Later heb ik kennisgemaakt met Sony's PlayStation. Later toen ik hoorde dat de PlayStation 2 op de markt zou verschijnen heb ik deze als pre-order besteld en ik heb daarmee ook aardig wat uurtjes vol gemaakt, maar toen ik de Xbox in handen kreeg merkte ik pas wat ik al die tijd heb gemist. De Xbox werd voor mij de ultieme console en ik stapte in een compleet nieuwe wereld toen ik voor het eerst was verbonden met Xbox Live. In het begin heb ik dag en nacht gespeeld, omdat het zo'n geweldige ervaring was. Een van de games waar ik nog altijd groot fan ben is Burnout. Burnount 3: Takedown is voor mij nog altijd de beste game uit de Burnout reeks. Een groot fan ben ik ook van Halo en Splinter Cell. Op het officiële forum van Xbox.com ben ik ook een van de oude rotten. Het nieuwe forum is een flinke verbetering en het aantal nieuwe gebruikers is explosief toegenomen. Ik hoop dat het ook zo blijft en dat we er een gezellige community van (blijven) maken. Naast het gamen ben ik ook druk man met alles wat met computers te maken heeft. Dit omvat onderhoud (ook reparaties), upgrades, programmeren van softwaretoepassingen, netwerken en foto-/videobewerking. Maar ook het ontwerpen, programmeren van websites hoort daarbij. Zoals een aantal misschien wel weten heb ik ook een eigen website die helaas door tijdgebrek al een aardig tijd offline is, maar ik doe er alles aan deze weer online te krijgen met leuke, interessante content. Maar naast mijn website ben ik ook bezig met een aantal andere projecten die ik hopelijk dit jaar nog van de grond probeer te krijgen. Helaas neemt dit allemaal veel tijd in beslag en dit moet natuurlijk ook te combineren zijn met je werk en dat is niet altijd het geval. Maar goed, het zal uiteindelijk wel goed komen! Verder ben ik nog redacteur, webmaster en moderator geweest op een aantal websites, maar omdat ik daar helaas te weinig tijd aan kon besteden heb ik dat aan me voorbij laten gaan. Wat ik nog wel doe is het verzamelen van allerlei informatie en specificaties van diverse producten om zo up-to-date blijven. Sowieso van computerhardware. Maar ook van o.a mobiele telefoons, MP3-spelers, AV-producten en allerlei gadgets. Ik vind het gewoon leuk wat er op de markt verschijnt en ik wil me daar altijd in verdiepen ook om te adviseren. Genoeg om me bezig te houden zoals je ziet en sinds de Xbox 360 op de markt is ben ik begonnen met het verzamelen van Faceplates. En dan bedoel ik niet de Faceplates die je op elke hoek van de straat kunt krijgen, maar de wat exclusievere en dat is niet altijd even makkelijk kan ik je vertellen. Ik heb op dit moment al een aardige collectie en m'n collectie blijft verder uitbreiden. De collectie zal binnen zeer korte tijd te zien zijn via deze link. Dus nog even geduld. Ik wacht sowieso nog op zendingen uit de US, UK en het Verre Oosten. Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ik denk dat dit wel genoeg info over mij is, maar ik waardeer het dat je het leest. Misschien nog wel leuk om te weten, waar ik ook ben of naartoe ga... ik moet altijd muziek om me heen hebben. Dat vind ik echt heerlijk, soms pak ik m'n MP3-speler en geniet ik van de muziek... I just love it!
En oh ja ik heb een vriendin!
Greetz,
Wesley
Klik om te vergroten...