1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ranked Matches is meestal niet zo'n probleem. Je kan meestal gelijk merken dat je lagged. Schoten zijn langzamer en je timing is echt "way-off".

    Ik ben op de 2e dag dat FIFA11 uitkwam geëindigd op 18-6. Sta nu inmiddels op 20-15 waarvan 8 loses zijn omdat m'n EA server verbinding er tussen uit naaide.
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan echt merken dat je niet mag winnen zeg ..
    Net potje Manchester United - Chelsea gespeeld.
    Sta ik 0-1 achter nadat hij 1x op doel heeft geschoten en dan heb ik de hele tijd van die kansen die net naast gaan of in de 3e en 4e rebound er niet in gaan ...
    Gelukkig nog met 3-2 gewonnen omdat hij in de laatste minuut een doeltrap in de voeten van Berbatov schoot :+
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op 43-4-33.
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Net een ziek potje gehad, ik 3 schoten op doel, tegenstander 0 schoten op doel :p
    Gelukkig wel 1-0 gewonnen maar zelfs die 3 schoten van mij waren niet gevaarlijk, op de goal na dan. Echt bizar wat een schaakspel het wordt als je beide goed verdedigd.
    Maar daar ben ik alleen maar tevreden over, zo hoort het ook te zijn, want ook in het echte voetbal komen bijna alle kansen door fouten.
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    ?

    Volgens mij snappen veel mensen het niet, Pro Passing Assistance zorgt ervoor dat de CPU je helpt met de kracht van je passes, oftewel, ping-pong passing kan nu nog steeds als je het aan hebt staan, dat wil EA niet meer.

    Het hele Pro Passing gebeuren zit standaard in de game, dat kun je niet aan of uit zetten. :)

    Heb trouwens nog nooit problemen gehad met mijn connectie in online games, gaat prima.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mee met mijn online toernooien op mijn eigen site en win hele mooie prijzen

    Eerstvolgende toernooi * MS 2100 Points * te winnen

    Bij interesse mag je me een PM sturen, dan verwijs ik je door naar de site
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe de fuck kan het als ik clubs speel dat ik soms so ontiegelijke lagg heb?!?! Soms druk in naar rechts of naar links en dan duurt het werkelijk 2-3 seconden voordat ie reageert! Ik heb met Fifa 10 zulke lagg gehad en met andere spellen ook geen lagg! Echte bullshit.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    slotje :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina