1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2005 Live!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ChandleR, 6 okt 2004.

  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0


    dan doet hi jhet wer even goed maar gaat het weer verkeerd
     
  2. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook headcollector, maar ik denk dat dat komt omdat je boven de 10000 positie staat, volgens mij laat hij er maar 10000 zien, want ik speelde games tegen lui die achteraf ook 10000 of hoger stonden. Maar zeker weten doe ik dat niet, maar als je leaderboard kiest, dan zie je er ook niet meer dan 9999 cq 10000. Misschien is dat het wel. Bij mij telt ie ook de verliezen (voornamelijk) en evt winst cq gelijke spelen op, maar mijn ranking points zijn 0, dus kom ik niet op de lijst voor. Je kunt die score lijsten ook zien op EA sports, dan moet je je gamertag ff koppelen aan EA voor een account!!

    C-ya
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    mijn nieuwe live stats
    hoogste was 700, dalijk weer ff spelen om daar weer te kunnen komen...

    Record:: 50-37-27
    50 win
    37 verloren
    27 gelijk
     
  4. knikeend

    knikeend Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan opeens niet meer via de quick match mode spelen bij fifa 2005 op xbox live. Met xbox live verbinden en met de server van fifa 2005 is geen probleem maar als ik een snelle match wil spelen krijg ik 9 van de 10 keer de melding verbinding met ander lid verbroken. Terwijl als ik wordt uitgedaagd in de lobby hij het meestal wel doet, ik snap er echt niks van want daarvoor had ik weinig tot geen problemen. Firewall staat uit en aan de instellingen is niks veranderd, ik zit hier dus echt van te balen :mad: . Misschien iemand dit ook gehad en een oplossing hiervoor gevonden ?????
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    van m'n laatste 10 potjes heb ik er 1 verloren
    2 gelijk
    en de rest gewonnen
    maar bij 5 van de 7 overwinningen hebben ze de stekker eruit getrokken of hebben ze het spel gewoon verlaten
    het was leuker toen ik wat slechter was :cool:
     
  6. kuniba

    kuniba Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word er echt gek van. iedere keer als ik 3-0 voorsta dan maken ze het nooit af. terwijl ik als ik met 5-0 achter sta ofzo dan maak ik het wel af.
    maar als ze de stekker eruit trekken dan word het toch niet bijgerekend? bij mij is het soms wel soms niet.
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hier ook toevallig hoe je je mooie bij elkaar gekochte team uit de career mee online kan nemen of hoe je een team kan samenstellen om online te gaan spelen???
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    heb ik zo last van

    word volgens mij na een paar minuten wel bijgeteld

    sta je 2-1 voor 80e min maak je de 3-1 gaan ze weg

    moet je gewoon ff feedback naar ea sturen van cheater
     
  9. kuniba

    kuniba Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ga ik voortaan doen ja. als ik nip win met 1 doelpunt verschil dan spelen ze het uit maak ik een keer kans op een grote overwinning gaan ze weg echt zo irritant. maar ik ben dus niet de enige die daar last van heb
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    kan niet geloof ik
     
  11. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan inderdaad niet , want anders zou iedereen dus met bergkamp cq van nistelrooy etc etc gaan spelen, dus op zich jammer, maar aan de andere kant weer goed!!
     
  12. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit kan ik inderdaad begrijpen. Wat ik niet kan begrijpen is waarom je je fraai gekochte spulletjes uit de fifa 2005 winkel niet kunt meenemen naar het online-gebeuren... Om nog maar te zwijgen van je aangepaste opstelling |:-
     
  13. knikeend

    knikeend Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke ports er open moeten voor fifa 2005 op xbox live, ik kan geen games meer hosten en kan alleen tegen iemand online spelen als ik wordt uitgedaagd. Of ligt het ergens anders aan, de firewall staat gewoon uit :{
     
  14. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Poorten?, de enige die ik in de firewall voor de zekerheid open gezet zijn die poorten is UDP 88, en TCP/UDP 3074, dit is ook aangegeven in de thread over Xbox live en networking. Maar ik heb niets over poorten gelezen vwb Fifa,
    Bedoel je dat al host, je dat bij een tournooi doet, want als ik voor standaard game of optimatch kies, dan linkt hij me automatisch aan een tegenstander, ik wist niet eens dat ik een game kon hosten, en dan een vriend uit zou kunnen nodigen om een potje mee te ballen!!, Mijn vraag is dan dus hoe host je zel een single game tegen iemand, zonder dat je een tournooi opzet?

    Greetz
     
  15. knikeend

    knikeend Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik denk dat ik het woord host dan verkeerd heb gebruikt in dit geval. Mijn probleem is dat wanneer ik kies voor een standaard match of via de lobby iemand uitdaag er telkens komt te staan connection lost ofwel verbinding met andere lid verbroken. Echter wanneer ik in de lobby word uitgedaagd en dus uit speel gaat alles perfect, dat is het probleem en ik heb hiervoor nog steeds geen oplossing ook niet van EA gekregen.
     
  16. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit ligt niet aan EA hoor! Dit heeft wel degelijk te maken met je router, want ik heb hetzelfde probleem. Als je tegen mensen wilt spelen die zonder router of met de juiste poorten open wilt spelen is er geen probleem. Maar als je (waarschijnlijk) bijvoorbeeld tegen mij wilt spelen zal dat niet gaan lukken...
     
  17. knikeend

    knikeend Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is dit dan op te lossen ??? of is hier geen oplossing voor ??
     
  18. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    ik vind het dom dat je zeg maar de mensen die op de tribune zitten bij feyenoord bijvoorbeeld: Gyan niet kan selecteren

    en ik vid dat ze feyenoord en de NL com te zwak hebben gemakt nog zwakker danMLS
     
  19. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    in deze en andere threads staan mogelijke oplossingen, maar ik heb alles geprobeerd en mij is het niet gelukt...
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  20. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    idd wel jammer van die zwakke nl competitie. PSV, AJAX en Feyenoord voetballen nu echt zwaar k*t.

    Over dat disconnecten, dat wordt toch bij je DNF (percentage, links boven in het scherm) opgeteld? Zo kun je zien of er mensen zijn die vaak het spel voortijdig stoppen. Je kunt dus ook bij je optimatch (lobby weet ik zo 1,2,3 niet) gewoon kiezen voor mensen onder de 10 of 5 % DNF, wel zo fijn...
     

Deel Deze Pagina