1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er trouwens al gameplay vids van Fifa nex gen 0,5? Of is die zo slecht dat EA dat niet eens durft te laten zien?

2. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: Nog nooit PES gespeeld zeker. Maargoed, hier is dit topic niet voor.

3. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

Tuurlijk joh...vind de fifa screens niet echt goed _0/

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en wat is er nou belangrijker ??? :emo:

_O_

5. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jawel maar dat was niet mijn ding ik heb pes 5 en pes4 gespeelt

6. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het eenmaal onder de knie hebt vergeet je gewoon dat er uberhaupt ooit een idioot is geweest die Fifa heeft bedacht. ;)

Ik denk dat we hier verder kunnen discussiƫren als het gaat over PES6 Vs Fifa 2007. :)

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wat is jouw probleem? Het is toch mijn mening! Het gras heeft zelfs een rare kleur groen. De effecten die ik op de screenshots zien zijn gewoon nep (en dan met name het wazigeffect). Heel slecht uitgevoerd al zeg ik het zelf.

Als ze het lichter maken, het gras een mooiere kleur geven, en dat neppe effect eruithalen ziet het er v.w.b. textures zeker mooier uit.

Kijk die gast rechts, dat lijkt wel een oermens.....

Vergelijk die screens is met een echte voetbalwedstrijd!

Het is gewoon te donker. Next-Gen wil zeggen bijna "foto-realistisch". Dit is niet realistisch. De schaduwen overheersen teveel. De kleuren zijn bij PES gewoon levendiger, echter.

Graphics hebben toch niets met next-gen te maken? De gehele game-experience moet next-gen zijn. Dat lukt je niet alleen met slechts 7 competities en "goede" graphics. Het moet ook goed speelbaar zijn. Je moet erin opgezogen worden om het zo maar even uit te drukken.

Nogmaals, ik ben erg benieuwd naar FIFA! Ik zeg alleen dat ik de screens vind tegenvallen. Veels te donker en dus NIET realistisch.

8. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha moet er gewoon om lachen

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Onzin wat je nu vertelt, en die foto van baptista, casillas en larsson is hele slechte kwaliteit en te licht.

FIFA is veel mooier als PES, en ik wil ze graag allebei hebben, dus ik ben geen FIFA of PES fan, ik ben gwoon een footiefan...

Edit: Is dit niet realistisch en is dit veels te donker?:x

Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  10. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    De schaduwen zijn inderdaad te donker. Dat klopt niet.

Zoals ik eerder al zei: EA moet het geheel iets lichter maken, het wazige gekke effect optimaliseren, of eruit halen...

Dan zijn de graphics gewoon goed. Zoals het er nu uitziet is het gewoon nep.

Een wit shirt wordt gewoon donkergrijs bijna, dat kan niet. Lichtgrijs is mogelijk, maar niet donkergrijs.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    het is duidelijk bewolkt op dat shot.. :+

12. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet waar jij en wit shirt grijs ziet worden en denk dat je beeldscherm kapot is

13. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Zit in de grafische vormgeving vriend. Ik zeg je gewoon dat het te donker is. Niet om lullig te zijn, maar het is gewoon zo.

De lucht is verder blauw, met een paar wolken. Als ze het even wat lichter maken (het geheel) dan ziet het er wel mooi uit.

Fifa heeft gewoon altijd iets geks gehad met de kleuren.

14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik denk dat jouw ogen kapot zijn, want lezen doe je niet goed.....

15. Quick-rik

Quick-rik Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk niet ze hebben gewoon realistische weersomstandig heden

zwaar bewolkt , zons ondergang , bewolkt , helder , regen en daar horen ook bepaalde licht effecten bij .

volgens mij kom jij nooit buiten en ben je een kluisennaar die alleen maar achter zijn computer zit

16. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze nou slim zijn bij ea zetten ze de andere competities enzo later op marketplace voor een kleine vergoeding... (ow ja sorry t is ea laat maar)

en op marktplaats zag ik een advertentie met de cover van fifa 07 360 versie met het eredivisie logo erbij en die advertentie is vandaag geplaatst dus ik weet niet wat ze allemaal bj ea aan t lullen zijn

Laatst bewerkt: 25 sep 2006
  17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ze kunnen het een beetje goed maken door met gratis update(s) te komen. Door een kleine vergoeding te vragen escaleert de boel alleen maar ;)

18. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een champions leageu bij FIFA 07? En kan je elk speler kopen die je maar wilt (zoals ronaldinho gaat naar real madrid)?

19. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Wat jij wil ;)

Ik geef alleen mijn mening en gelijk ben ik een kluizenaar.... Of te wel, je bent een knulletje die niet kan discussieren.

Face it, het is te donker. Ben je het er niet mee eens? Blijf maar lekker in de waan dat het realistisch is. Het zal mij echt me kont roesten.

Kan je zo een aantal foto's sturen waar HEEL goed te zien is wat bepaalde weersomstandigheden met het licht en schaduwen doen.

Maargoed, maar weer ontopic, sorry dat ik kritisch ben tegenover de grafische vormgevers van EA Sports. Sorry man!

Fifa wordt de mooiste meest realistische footie ooit! (dat staat immers op de site). Nu blij?

8|

20. mars15

mars15 Guest

mooie fifa screens

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina