1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Net zoals Kroatië.

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat hij wel zou slagen als hij nu vertrekt, mits hij de juiste club kiest. Man Utd zou een prachtige stap zijn, alleen hebben zijn Januzaj al voor die positie. Arsenal of Liverpool zouden ook prima clubs voor hem zijn.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Depay is weg hoor en als Brands slim is werkt 'ie mee, kan een mooie transfersom worden.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Depay zal ook denk ik wel weggaan, PSV gaat flink cashen.

5. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    Als die gewoon mee gaat met ome Louis voorzie ik weinig problemen. Anders moet hij gewoon naar een Engelse middenmoter gaan waar hij gegarandeerd speeltijd krijgt.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je hem nu ziet doet hij niet onder voor Nani idd, maar om het week in week uit de hele wedstrijd in de Premier league te doen is wel even wat anders

ik gun hem een iets anoniemere overgang naar een mooie club waar hij rustig gebracht kan worden. En niet meteen een gigantisch prijskaartje en torenhoge verwachtingen als een molensteen om z'n nek

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik doelde meer op het feit dat een Chili echt wel tactisch kan spelen hoor.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien verwoord ik het niet goed. Ze kunnen het wel maar doen het eigenlijk niet tot zelden. Die landen willen veelal altijd hun eigen spelletje spelen. Hooguit zie je wel eens een tactische wissel voor de wedstrijd. In het geval van Chili hadden ze kunnen verwachten dat Nederland zo zou spelen. Sterker nog, ze wisten het al. Dan had je nooit het spel moeten/kunnen spelen wat ze deden. Nee ze kozen er toch weer voor om hun eigen spel spelen.

Daarnaast halen ze in de rust hun meest dreigende speler eruit en zetten er een echte buitenspeler in. Waar het al duidelijk was dat er via de flanken niks te halen was en juist het centrum het zwakke punt was. Enige 'tactische' wat ik daarna heb gezien is een verdediger eruit en extra aanvaller erbij. Iets wat ik niet eens tactisch kan noemen.

Laatst bewerkt: 24 jun 2014
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Chili had ook wel het nadeel dat op 0-0 spelen voor hen geen zin had, dus ze moesten hun eigen spel ook wel spelen en daarmee speelden ze Oranje weer in de kaart.

en natuurlijk het nadeel dat er niet alleen een muur stond maar die muur ook nog eens eeen kop groter dan ze was dus voorzetten geven leidde veelal tot niks.

En als je dan geen breekijzer op de bank hebt, .. tsja wat moet je dan ..

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Chili had ook de pech dat hun sterspeler Vidal niet helemaal fit was, dat scheelt ook nog wel wat.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Komt er nog eens bij, Vidal op de bank.. maar goed dat hoeft de tactiek niet te veranderen natuurlijk

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoeft niet perse, hij is altijd wel een genie in het veld.
    Verzint altijd wel iets om er doorheen te komen, maar goed het zou zomaar kunnen dat hij er ook niets op kon verzinnen uiteraard.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan haal je niet de man die de enige kansen voor je gecreëerd heeft naar de kant? En zet je iemand in het veld waarvan je weet dat hij er niet door zal komen?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zegt niet veel dus als Spanje 2e staat. Gaat er meer om wat je ermee doet. En 10 goals is volgens mij ook het meeste nu.

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik weet niet of het aan tactiek ligt. Chili kán gewoon maar 1 speelstijl spelen. Net zoals Mexico altijd in dezelfde formatie speelt.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het voordeel van ons systeem, als we aanvallen hebben we een mooie ruimte voor ons en we hebben een geweldige aanval die daar optimaal gebruik van kan maken.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Mexico winnen we wel van. Die creëren enorm lastig kansen , laat staan met weinig ruimte.

Sent from my Willem9000

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Toch een heerlijke speelstijl _O_

Liever dit dan 65% balbezit en 3 kansen creeëren met wat afstandschoten.

Ben blij dat we een keer aan deze kant staan van het voetbal. Jammer dat die arrogante zuiderburen het dan afbreukvoetbal vinden, maar ik geniet er echt van :D.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het was ook wel fijn dat Kroatië nog scoorde. Anders gingen ze zonder tegengoal de wedstrijd tegemoet. Dat geeft een keeper een grote boost en die heeft Kroatië mooi weggehaald.

Deel Deze Pagina