1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Onhandig inderdaad

kijk even naar 0:23 waar hij Modric recht aan kijkt voor hij zn elleboog in z'n gezicht legt

ik zeg niet dat dit perse rood moet zijn ofzo, zeg alleen maar dat dit niet per ongeluk of onbewust is. Hij kijkt heel goed en dacht er gewoon wel mee weg te komen

Laatst bewerkt: 13 jun 2014
  2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Maar was een ongelukje.. :emo:

3. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nogmaals hij hoort daar nooit met zijn hand te zijn, hij heeft de scheids een reden gegeven om de strafschop te geven hoe minimaal die ook is.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kan je mening wel blijven herhalen maar ik word het er toch niet mee eens :+

geeft niks , ieder z'n eigen

ik vind het een schwalbe en een schande dat de scheids hem geeft en vind dat Lovren hier niets te verwijten is.

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik zeg ook onhandig. Hij gaat wel bewust het duel aan en dat doet hij te fysiek inderdaad. Maar goed nog steeds geen antwoord wat je punt hiermee is. Neymar is de nieuwe Pepe ofzo?

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zeg ook niet dat je het er mee eens moet zijn, ik zeg dat ik snap dat hij er een penalty voor geeft, rekening houdend met Brazilie in het thuisland met duizenden suporters die in je nek hijgen.
    Zijn hand had daar gewoon niet mogen zijn, dan had de scheids ook niet gefloten.

Het zou me niets verbazen als Brazilie nog een keer een gelukje krijgt met een penalty.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Nee jij bent de nieuwe Aernhem.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt...

Die penalty valt niet recht te praten mallakai.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Hoe vaak zitten mensen wel niet aan elkaar in het penalty gebied. Dan moeten ze daar ook maar overal penalties voor geven, leuke wedstrijden heb je dan 8)

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Doen ze toch ook, César kreeg ook de vrije trap mee. :+

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha sorry kerel, maar ik geef dan ook aan dat ik begrijp waarom hij hem geeft zie ambiance, druk etc en de arm.

Het is jammer dat hij hem geeft dat is gewoon zo en het is heel licht.

Dat is ook waar, met een corner kun je dan ook 100 strafschoppen geven per wedstrijd.
    Dat wordt niet gegeven, maar deze man geeft hem wel, hoe jammer het ook is wel een penalty.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Het is helemaal geen penalty.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Boeiend wat jij vind.

Overigens doelde ik op het "het is wel een penalty" gedeelte dat hij hem toch heeft gegeven.

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Het is een schwalbe, maar live is dat natuurlijk niet zo duidelijk te zien. Er is wel licht contact dus ik kan wel begrijpen dat ie hem geeft. Hij heeft veel meer fouten gemaakt met betrekking tot buitenspel en inworpen, maar daar hoor je niemand over.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die zijn ook iets minder bepalend

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Daar kwamen dan ook geen doelpunten uit voort nee 8) Tering wat een discussie dit...

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Lol je kan toch niet serieus zijn? 8)

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.123
    Ik denk van wel :lol:

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Als je toch commentaar geeft op de scheidsrechter kan je net zo goed de meest overduidelijke fouten erbij betrekken toch?

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Het is eigenlijk heel simpel. Als goed was gezien wat er was gebeurd, was er geen penalty gegeven. Met andere woorden dikke schwalbe en betreurenswaardig dat ie em ook meteen op de stip legt zonder overleg met grensrechter; fout van de scheidsrechter.
    Argument dat er veel druk op zijn schouders ligt, ambiance, en brazilianen in zijn nek hijgen, en er een voordeel of meer geluk zou zijn als thuisland vind ik zwak; daar hoort een scheidsrechter professioneel voor te zijn en anders heeft hij niks te zoeken op WK. Overigens vond ik de scheids verder niet zo slecht.. maar die penalty is wel heel jammer.. had graag gezien hoe de wedstrijd anders was gelopen.

Deel Deze Pagina