1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo noemden ze het allemaal zelf laatst in een docu over het WK. De verslaggever was het er iedere keer niet meer eens, maar de mensen zelf werden er boos over.

En de economie kan misschien wel zeggen dat het niet zo is, maar de armoede zegt weer het tegenover gestelde.

Ik gebruikte het slechts als een metafoor.

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben het deels wel met Nukem eens, het was een schwalbe maar moeilijk te beoordelen. Ofwel, de scheidsrechter is niet goed genoeg. Neymar had wel rood mogen krijgen, imo. Hij keek eerst voordat hij de arm er ik zet.

Die bal bij Cesar, ik vind het ook aanstellerij, maar zulke ballen worden 9/10 x afgefloten. Dat is de regel.

De scheids was imo te zwak.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je dit als scheids ziet van een semi afstandje in een moment opname lijkt het net of hij naar beneden getrokken wordt. Scheidsrechter heeft hier niet de luxe om er naar terug te kijken. Het eerste moment dat ik naar het filmpje keek dacht ik ook wow die wordt ff flink onderuit gejast, en als je em daarna nog een paar keer terug kijkt denk je inderdaad wel dat hij zich wel heel gemakkelijk laat vallen.

Wut... 8)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Ik zag eigenlijk al direct dat het geen pingel was (6m van tv).

:+

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Besides, dat wij het niet zien maakt toch ook niet uit. Daarom fluiten wij ook niet op dat niveau. Dus dat wij extra herhalingen krijgen vind ik een onzin argument. Die man is gewoon niet goed genoeg.

Tyrant kan wel scheids worden :+

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Blatter is wel een soort scapegoat geworden :lol:

Ik zie hier niet de directe invloed van Blatter in terug. En daarnaast is de hele FIFA gewoon fucked up, niet alleen meneer Blatter. En toch geloof ik gewoon dat het een scheidsrechtersfout is. Die worden er genoeg gemaakt.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zag het direct.

Maar hij laat ook zijn collega's hem niet eens advies geven. Wijst direct naar de stip. Als je het niet goed kunt zien neem je ook niet zo resoluut een beslissing. Dit ruikt aan alle kanten naar subjectiviteit.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Brazilië eruit -> feestgedruis over -> weer anti-Fifa protesten en nog meer shit -> Blatter niet blij. :+

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Fixed :+

Overigens dat Platini nu openlijk zij steun van Blatter af trekt is ook alleen voor lijfsbehoud. Hij heeft altijd een hand in zijn reet gehad en nu hij dreigt te vallen en Platini zijn kans ruikt laat hij Blatter ook vallen. Platini is zelf net zon schurk als Blatter. Had liever van Praag gezien op die positie.

Laatst bewerkt: 13 jun 2014
  10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    :lol:, Ik keek er juist uit om Neymar te zien voetballen, maar helaas moet ik concluderen dat de Portugese invloeden ook terug te zien in het Braziliaanse voetbalelftal.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Nou, Oscar is best een leuk spelertje. :p

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Geweldig toch, iemand die denkt een heel team te kennen op basis van één wedstrijd.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

+1 flikkerde zowat van mn kruk toen hij naar de stip wees

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631

Eens.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We hebben toch al wat wedstrijden kunnen zien van Brazilië? Was niet onder de indruk van alle oefenwedstrijden. Finale confederations cup was wel goed. Spanje was wel op, maar er werd mooi en leuk voetbal getoond. Gister was gewoon niet om aan te zien zo slecht. Ik hoop dat ze zo tegen Nederland spelen in de 8e finale :)

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wow wow, rustig met je assumpties. Ik fluit niet op dat niveau omdat ik er gewoon geen zin in heb.

:+

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ben jij trouwens ook voor Spanje vanavond? Stel dat Oranje langs alle kanten genaaid wordt en zo benadeeld wordt, wat ga je dan zeggen?

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Tuurlijk is hij voor Spanje. Zijn geliefde Neymar speelt daar, dus dan moet hij ook voor dat land zijn om Neymartje niet teleur te stellen. :+

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik reageerde op die laatste post van vorige pagina. ;)

Gister was het inderdaad niet al te best, maar ik denk dat het ook voor een groot deel de zenuwen waren en als je al onder zo'n enorme druk staat is een eigen doelpunt maken ook een behoorlijke klap. Spanje verloor vier jaar geleden de eerste wedstrijd tegen Zwitserland, dus ik zou Brazilië nog niet afschrijven. :)

Ik ben voor Nederland, Spanje komt de groep toch wel door. :+ Ik hoop in de eerste plaats natuurlijk voor een mooi resultaat, maar ga ook genieten van het (hopelijk) mooie spel van Spanje.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar toen speelde Spanje niet eens heel slecht. Ik heb gister echt heel veel fouten gezien. Zelfs ballen over 2 meter die met 100 km/u in de voeten worden gespeeld. We gaan het de volgende wedstrijd wel zien. Ik had ook niet het idee dat er een team op de mat stond gister.

Eigengoal kon hij weinig aan doen imo. Die Kroaat maait hard over de bal heen maar raakt hem met de teen van de andere voet nog waardoor hij op het laatste moment ook nog van richting verandert. Marcelo kon daar niks meer tegen doe .

Deel Deze Pagina