1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Goed staan is ook een skill :+

Maar ja die redding van dichtbij had hij wel wat geluk bij maar verder keepte hij weer prima

vooral dat snel op t laatst uitkomen op dat schot van net rechts van de goal van Robben deed ie weer prima.

Gelukkig was die van Wesley gewoon onhoudbaar

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Nederland kan in dit systeem of 4-3-3 beter tegen Costa Rica spelen dan Griekenland. Die Grieken zijn veel stugger dan de 'wij willen graag zelf voetballende' Costa Ricanen. Costa Rica geeft veel meer ruimte weg en dat is positief voor Nederland. Maar ze moeten ze sowieso niet onderschatten.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gewoon weer 532 beginnen. Je merkt dat NL gewoon energie dan overhoud om nog te knallen in een 433 systeem. Depay fris erin en robben nog energie omdat ie weinig hoeft te doen de 1e helft.

Is toch uniek hoe wij ff schakelen tussen systemen. Drik Kuyt die gewoon ff op alle posities uit de voeten kan. Gelukkig word er nu wel met wat meer respect over die man gesproken want verzaken dat doet ie nooit. Geweldig om hem in je team erbij te hebben.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Kuyt is sws een legende.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Daar kon hij alleen naar kijken.

Tuurlijk niet 5-3-2 beginnen. Dat is vragen om problemen. Je ziet zelfs dat je door Australië dan weggespeeld wordt. Systeem werkt helemaal niet. Nederland gaat pas voetballen zodra ze 4-3-3 gaan spelen. Alleen tegen Chili heeft het gewerkt. In de andere wedstrijden heb je constant meer kansen tegen gehad en veel meer achterin weggegeven toen we 5-3-2 speelden. Is gewoon een faal tactiek.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tering wat ben ik rot ... mijn god 8)

Costa-Rica moet op papier geen probleem zijn voor Nederland. Is echter wel een reden waarom dat dit land ook zover is gekomen. Het is niet dat ik me druk maak om die wedstrijd maar wel om degene daarna. België of Argentinië. Nu zijn beide landen niet in vorm maar zodra België weet dat ze tegen Nederland gaan spelen gaat het ineens lopen. Let maar op :p

Als er eventueel een finale gespeeld gaat worden ... dan hopelijk niet tegen Duitsland. Als dat wel zo is ben ik 3 uur lang niet bereikbaar. Dan ga ik dus echt rond rijden in m'n auto.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Wie van Costa Rica is nu geschorst voor de wedstrijd van zaterdag?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sowieso Duarte. Naast Campbell en Ruiz zeggen de namen toch niks :+

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Ah oke, elke geschorste speler is weer mooi meegenomen natuurlijk :+

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die gozer speelde toch slecht gisteren. 2 totaal onnodige overtredingen. Maar Costa Rica moeten we kunnen hebben.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar dan speel je gelijk met Depay en heb je geen frisse creatieve speler die je in kan brengen terwijl iedereen verrot is. Heb echt het idee dat teams helemaal verrot zijn en nederland weinig gedaan heeft tot dat ze overschakelen naar 433 en de power erop gooien. Als je de 1e helft zo speelt en je scoort niet dan kan niet nog ff schakelen de 2e helft.

En teams begrijpen er weinig meer van als we van systeem schakelen. Ik zou weer met 532 starten!

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Brak, schor en intens gelukkig :D Niveau moet wel omhoog wil je echt aanspraak maken op de wereldtitel. Doodzonde van de Jong overigens... Enorm belangrijke speler.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Vind jij het niveau van de rest dan zo hoog? Alleen Duitsland in de eerste wedstrijd, Colombia en Frankrijk vind ik echt van niveau.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Absoluut niet, maar als je tegen genoemde ploegen komt te spelen dan moet het wel beter dan wat ik gister zag

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zolang Robben maar door blijft knallen, vorm van zijn leven op dit moment. James Rodriquez is ook een baas, maar heb echt niemand zo dreigend en geniaal gezien als Robben op dit WK. Wat een held. _O_

16. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er met de jong aan de hand?

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.131
    Liesblessure.

18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hier ook. Bij de penalty van gisteren ben ik ook even een peuk gaan doen met headphones op :p

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
  20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Niveau kan niet omhoog met de gebrekkige selectie, dat moeten we nou eens een keer doorhebben in Nederland.

Het is al fantastisch dat we waarschijnlijk in de halve finale staan.

Deel Deze Pagina