1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Bullshit. Dit was gewoon een matige wedstrijd van Nederland. Heb dit toernooi al beter gezien en er zit echt nog wel wat rek in deze selectie.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eensch.

Kwalitatief gezien zou Nederland er al lang en breed uit hebben gelegen met deze "matige" selectie. Nu ontbreken er namen zoals Van Bommel, Affelay, van der Vaart, Heitinga, Mathijssen, van Bronkhorst, van der Wiel. Vind dat de vervangers het goed doen. Zeker gezien velen van hun de eerste keer op zo'n hoog podium zijn komen te spelen.

Ook op het WK2010 was het voetbal niet om aan te gleuren helaas. Dat is nu niet anders. Echter zit er één heel groot verschil tussen toen en nu. Nu blijft Nederland door knokken. Op z'n Duits (:+) Ik heb gisteren een wedstrijd gezien waar alles-op-alles werd gezet om gelijk te komen en na de 1-1 bleven ze gaan. Goed, nu is de 2-1 een gelukje natuurlijk want de scheids had hem ook NIET kunnen geven.

Zaterdag Costa-Rica. Woensdag (volgende week) Argentinië of België ... maar van beide teams ben ik, tot nu toe, nog niet onder de indruk. Zou zo maar kunnen dat Zwitserland wint van Argentinië en de USA met één goal van België wint.

Enfin, ik zei het eerder al. België kan er (mits ze winnen) er ineens "staan" tegen Nederland (mits we die halve finale halen :+)

Dus bij deze, laat het godverdomme zaterdag niet afgelopen zijn. Gisteren al met tranen in m'n ogen gestaan na die 2-1.

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Costa Rica mag echt geen probleem zijn.

4. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was Australië ook niet.

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Italië en Engeland aan de lijn voor je ...

:+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb die wedstrijden gezien en Engeland en Italie haalden daar ook niet echt hun niveau.

een makkelijker ploeg zit er in de kwartfinale gewoon niet tussen, tuurlijk kun je verliezen maar we hadden het op papier amper beter kunnen treffen

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En Costa Rica gaat wel steken laten vallen. Gisteren vond ik het verdedigend vrij matig tegen die oudjes van Griekenland. Nee zaterdag wordt gewoon een feest. Daarna is het bidden voor een finaleplaats.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zegt meer over Engeland en Italië dan over Costa Rica. Beide ploegen waren dramatisch. De grote man bij Costa Rica is een PSV'er die mislukt is bij Fulham. Blijft Campbell over.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oftewel: bidden voor Nigel de Jong. Met hem heb je nog een kans dat je niet onderuit gaat tegen België of Argentinië, maar anders zie ik het sombrero in. Dan wordt je middenveld gewoon overlopen. Dat was tegen Mexico al, maar dat zal zeker zo zijn tegen middenvelders van iets hoger niveau. Moet overigens Argentinië en België ook niet overschatten, want organisatorisch en tactisch zien die teams er ook niet uit.

Desnoods zet je - mits fit - Fer neer i.p.v. Wijnaldum of Blind en laat je hem controleren. Niet box-to-box wat hij graag doet, maar gewoon bikkelen. Daar heeft hij de fysiek voor en het loopvermogen, maar ik betwijfel wel zijn inzet soms. Ziet er nogal nonchalant/lui uit vaak.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik had het gevoel of de conditie van Costa Rica te wensen over liet, Ik bedoel; karagounis ging gewoon hard door, terwijl Cambell al na 80 minuten op was.

Laatst bewerkt: 30 jun 2014
  11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dit dus. En anders zet Van Gaal Kuyt daar maar. Hoe reëel is het trouwens dat Nigel op tijd fit gaat zijn voor de halve finale als ze weten te winnen van Costa Rica?

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Op dit moment lijkt het einde toernooi voor De Jong.

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat jij zegt, dat is zoals het op papier eruit zou zien. In de praktijk speelt België niet zo best en is Argentinië helemaal een drama op dit moment. Op papier zijn dat hele sterke teams, maar voetballend ziet het er -ook bij de Belgen- echt totaal niet uit.

Alleen Frankrijk, Duitsland en Colombia maken indruk, de rest is net zo ruk als wij, maar wij hebben Robben.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En zij hebben Messi

Hopen dat Belgie - Argentinie een slachtpartij word :+

Laatst bewerkt: 30 jun 2014
  15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat geef ik ook aan toch? Echter, Mexico stelt ook niet veel voor en ons middenveld werd compleet (logisch ook) overlopen toen Nigel wegviel. Ook al is de organisatie van Belgié en Argentinië erg zwak, hebben ze meer individuele kwaliteit en zal ons middenveld kapot gemaakt worden. Waarschijnlijk. Op papier. ;)

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En België heeft Courtois, Duitsland heeft Müller, Colombia heeft Rodriguez en Frankrijk heeft ....?

17. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Benzema toch?.

Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Op papier zou Spanje dik van Nederland moeten winnen. Werd 5-1.
    Op papier zou Chili van Nederland moeten winnen. Werd 2-0.

Zo kan je nog wel even doorgaan :+

Nu heeft Duitsland vanavond op papier ook een makkelijke tegenstander. Ook die vond ik tegen de USA niet imponeren. Argentinië al helemaal niet. Zeker niet gezien hun tegenstand.

Frankrijk speelt redelijk stabiel. Alleen zit daar totaal geen voetbal in die ploeg. Heel dat elftal word verkracht door die tacktiek.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Frankrijk heeft het ook heel moeilijk tegen een gesloten verdedigende ploeg, wanneer ze het spel moeten maken. Alleen als er een beetje ruimte ontstaat kunnen ze goed counteren. Ben erg benieuwd naar vanavond.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, ik vind 'totaal geen voetbal in die ploeg' niet echt waar. Als je ziet hoe die kaatsen, dribbelen en bewegen voorin. Daar kan ik wel van genieten. Benzema zit ook lekker in z'n vel daar. De laatste pot - toen ze al door waren - was inderdaad huilen met de pet op.

Deel Deze Pagina