1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Arsenal zou inderdaad ook een mooie club voor hem zijn, past wel bij zijn spel.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Eerder Barça als vervanger van Xavi en Iniesta in één. :D

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij is toch meer voor de positie van Messi?

Los daarvan, Monaco heeft vorig jaar nog een enorme zak geld voor hem betaald en die hebben geld als water, dus ik zie hem niet zomaar weer verkassen

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Monaco heeft inderdaad nou niet bepaald het geld nodig, je moet dan echt denken aan bedragen van 120 miljoen euro na dit WK, denk overigens wel dat een achterlijke club als Real het wel voor hem over zou hebben.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En dat Isco dan weer aan de kant geschoven word? Je weet het nooit met Real maar aangezien James al bij een olieclub zit en je voor het WK niet heel veel van hem hoorde (ik in ieder geval niet maar ik volg het Franse voetbal ook totaal niet) kan het ook zomaar zijn dat zijn WK hype gewoon overwaait toch.

Ik zie hem uiteindelijk wel ergens bij Real , Barca of City ofzo belanden maar op dit moment zijn die op zijn positie wel voorzien dacht ik en een echt gigantisch bedrag uitgeven op basis van een goed WK... Ik denk dat ze hem dan eerst eens eeen seizoen lang hetzelfde willen zien doen in Frankrijk

6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Isco kan heel makkelijk aan de kant geschoven worden, Perez denkt in euro's die ziet ook wel dat James de beste speler van het WK is, iedereen weet ook nog wel wie hij is na het WK.

Perez koopt James en heeft dat bedrag van 120 miljoen (ik noem maar wat) zo weer terug verdient via merchandise, de speler is hot en dat was Bale ook toen der tijd bij Spurs.

Ozil werd daar ook makkelijk aan de kant geschoven dus zal het met Isco niet anders zijn, zonde want ik vind Isco echt een mooie voetballer (qua spel dan he :+) en een van de Real spelers waar ik enigszins nog een zwak voor heb, de rest bij die club mag lekker wegrotten.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Monaco had dacht ik 50M voor hem betaald. Weet niet hoelang zijn contract nog loopt. Maar hij was sowieso al een enorm talent. Ook al voor het WK. Grote clubs zaten al op hem te azen, maar de 50M die Monaco er voor neer telde wilden de andere clubs nog noet betalen. Clubs als Arsenal en Liverpool kunnen hem nu nooit meer betalen. ManU denk ik ook niet meer. Dan gaat hun hele budget naar 1 spelers en het lijkt me niet dat ze dat doen.

Zelf wil hij naar Real of Barca. Weet alleen niet hoe het met de wetgeving dadelijk zit. Want ook dan kunnen die clubs hem ook niet meer betalen. Dan zal hij wel naar net zo'n lelijke club als Monaco gaan.

Het wordt tijd dat die oliemagnaten gebanned worden in het voetbal. Gaat nergens meer over...:mad:

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Gaaaast

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zwitserland zal in ieder geval beter moeten spelen vanavond als tegen Frankrijk. Want dat was een gatenkaas :+

Ben heel benieuwd hoe Frankrijk het gaat doen tegen Duitsland. Eindelijk een beetje tegenstand.

Nukem 007 begint vervelend te worden. Is het niet gewoon Aernhem in vermomming?

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dat denk ik niet. Ronaldo is en was buitenaards, Bale maakte furore in de PL en werd terecht gehyped. En hoe goed James ook is dan zet ik hem eerder bij jongens zoals Modric, Isco, ... qua populariteit.

Ik zou de verkoopcijfers wel eens willen zien van die shirtjes. Vaak wordt er maar 1 shirt gekocht omdat ze zo duur zijn, dus kiest het merendeel waarschijnlijk ook voor de sterspeler en dat is Ronaldo.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Daar gaat mijn ontbijt. :lol:

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Bale heeft in zijn laatste seizoen een absoluut goede indruk gemaakt, daarvoor was het af en toe.
    Hype was/is naar mijn mening overdreven, maar goed dat is persoonlijk.

James kun je makkelijk op de positie plaatsen van Bale, heeft bij Monaco een redelijk goed seizoen, daarvoor was hij al een van de topspelers van Porto en nu maakt hij al faam op het WK.

een bedrag van 90+ miljoen plaatst je automatisch al in de populariteit van Ronaldo en Bale puur vanwege een prijskaartje.

Betreft de shirtjes kan het vaak de sterspeler zijn, of naamloos wat uiteraard ook wel kan komen door een grote aankoop.
    Vaak nemen clubs als Real en Barca ook portretrechten op de speler waar ze ook dik aan kunnen verdienen.

Het is wachten op wat Perez wilt.

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  14. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Is dat nu ook die kerel die hem zelf op de lat schoot?

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Je wordt daar in Chili vast verplicht een tatoeage te nemen om bij de nationale ploeg te komen, maar dit slaat alles. 8)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Echt die trend is een hel voor reporters haha.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die gast heeft ook "Blessed for life" op zijn gezicht gezet. 8)

Laatst bewerkt: 1 jul 2014
  18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
  19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden: