1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vind het maar apart als volwassen kerels erbij willen lopen als mijn oude wiskunde kladschrift.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dan kan hij toch lekker voor een andere club kiezen? Waarschijnlijk vertrekt ook Di María deze zomer; gelinkt aan Tottenham, in een deal met Monaco en die uitspraken over Ronaldo zijn ook best verdacht. Wel sneu, aangezien hij dit seizoen de beste speler daar was, maar ook hem zie ik het liefst bij een mooie club.
    Ik dacht trouwens dat Monaco heeft gezegd dat Rodríguez niet verkocht ging worden deze zomer. Ook rondom Falcao is het aardig stil, maar je weet het nooit natuurlijk.

O ja er is nog hoop hoor!
    Monachello (Monaco): "I played endless Fifa games with James Rodriguez. He always chose Barça. I took Madrid, so we played clasicos."

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    HAHAHAHAHA ongelooflijk dat Chili elftal vond ik al één groot tattooboyz elftalletje, maar dit slaat werkelijk alles hahaha! En nog trots ook op die gemiste kans haha mijn god..

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er staat gewoon centimeter hoor :p

7. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453

Nee, maar Hitzfeld heeft al gezegd dat hij vooral mensen rondom Messi gaat zetten. Als Argentinië dus wil winnen zal het vooral van de andere spelers moeten komen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    2010: Jagger goes to Ghana - USA with Bill Clinton. USA lose.
    2010: Jagger wears England scarf for England - Germany. England lose.
    2010: Jagger's son wears Brazil jersey for Brazil - Netherlands. Brazil lose.
    2014: Jagger says Portugal will make it. Portugal goes home after group stage.
    2014: Jagger tweets support for England. England lose 2-0 agains Uruguay.
    2014: Jagger roots for Italy in Rome. Italy go home after group stage.
    Saturday evening: Jagger roots for Belgium. Wears black-yellow-red during Sympathy for the Devil at Werchter (Be). We're doomed.

Mick Jagger jinxs it. USA wint :cool:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zelf verkeerd geschreven. Maar blijf het geniaal vinden om er onder te zetten. :lol:

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Naamloos? Dan kun je het niet toerekenen aan James zijn komst.

Real verkoopt al enkele jaren lang rond de 1.4 miljoen shirts per jaar, zelfs de komst van Bale heeft blijkbaar niet voor een immense stijging gezorgd. Je moet het zien als een taart dat met iedereen gedeeld moet worden. Ronaldo krijgt het grootste stuk en wat er over blijft, 30% in dit geval, moet je verdelen onder jongens zoals Ramos, Varane, Alonso, Modric, Isco, Bale, Benzema enz. En zolang Ronaldo bij Real speelt, belandt James ook in dat rijtje.

Enkel als je een echte topper hebt van het niveau Zlatan, Ronaldo, Messi, Suarez, Beckham dan verdien je het makkelijk terug.

2013
    http://www.sportsbusinessdaily.com/...ng-and-Sponsorship/Football-jersey-sales.aspx

Gemiddelde over 5 jaar (07-12): http://www.soccerbible.com/performa...he-world-s-best-selling-club-football-shirts/

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zoals ik zei ga het niet enkel om shirts maar ook om portretrechten die clubs zoals Real Madrid grotendeels in bezit hebben.
    Vandaar ook dat ik zei dat Perez met merchandising makkelijk een James voor rond de 100 miljoen kan halen en dit weer makkelijk terug kan verdienen, net als dat hij dat deed met Bale.

Naamloos shirtjes komen ook bij de inkomsten, Perez heeft het dat betreft slim aangepakt, een nieuwe galatico betekent weer nieuwe inkomsten wat de komende jaren weer doorstroom in geld oplevert.

Ronaldo nadert ook weer de 30 dus gaat op een gegeven moment ook een stuk minder worden.

Er moet ieder jaar bij Real Madrid ook een topper komen, enige die dat tegen kon houden was Mourinho.

Maar onder het eerste tijdperk van Perez was het niet anders, dan kwam Zidane, dan Figo, dan Ronaldo (de echte) en toen weer Beckham.

Een James die een goed WK speelt zou zomaar eens de volgende kunnen zijn, (niet dat ik James in dezelfde lijn zet als Zidane en Ronaldo)
    Maar er komt een grote naam en zou me niet verbazen als James dat zou zijn.

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Of ze kunnen niet van die idiote bedragen uitgeven en proberen die half miljard schuld wat kleiner te maken..:+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bale speelde echt geen goed seizoen. Heb alle wedstrijden van Real gezien en het was erg matig. Als hij niet in de CL en beker finale beslissend was werd hij in heel Madrid afgebrand.

Di Maria gaat helemaal nergens heen...heeft een super seizoen gehad bij Real en hoeft daar echt niet weg. En zelf gaat hij echt niet 3 treden lager spelen :lol:

En maak je geen illusies. James heeft zelf gezegd dat hij het liefste naar Real wil. Fifa heeft daar niks mee te maken :lol:

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ok? Ik had het toch over zijn laatste jaar in de PL.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja sorry, quote de verkeerde persoon....

Was dus een reactie op deze post:

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had het dus ook over de PL waarin hij in zijn laatste jaar een goede indruk maakte en daarvoor af en toe...
    Het was een reactie op Walhberg zijn post..

Heb het eerlijk gezegd niet gehad over Bale dit seizoen.

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Misschien eens meer lezen dan alleen teletekst. :emo:

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Real is beter op fifa dan Barca.

Sent from my Willem9000

19. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Precies, het is dus vrij duidelijk dat hij stiekem gewoon een culé is.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De blessure van Nigel de Jong is nog niet helemaal "einde-WK" trouwens. Z'n lies moet eerst tot "rust" komen om een oordeel te geven.

Misschien Kuyt maar als vervanger? Die gozer heeft toch ook het loop vermorgen van een tank. Technisch gezien doet hij ook niet onder voor Nigel :+

Deel Deze Pagina