1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
  2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: hahaha good guy LA was just being nice

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zag laatst een opmerking op Head Ninja in het vrouwentopic omdat hij eens had gekust ofzo met een 16 jarig meisje. Geen idee wie toen de opmerking maakte. Daarom deed ik het nu maar zelf. :+

5. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar dan is ook de vraag weer wat is goed voetbal? Is dat vloeiend combinatiespel, maar er weinig aan hebben. Of is dat bijna niks weggeven en een gemiddelde van drie doelpunten per wedstrijd. Ik vind goed voetbal persoonlijk, weinig weggeven en veel creëren. Of dat dan met combinatiespel, vleugelspel of counters gebeurt interesseert mij weinig. Toch zijn er zeker in Nederland nog veel mensen die voetbal alleen goed vinden als er het liefst negentig minuten dominant wordt gespeeld en er 5 keer uit een mooie combinatie wordt gescoord.

Ik vind persoonlijk een team die zich wat meer terugtrekt maar vervolgens wel genoeg creëert en scoort zoals Nederland nu gewoon dik prima presteren. Ik weet ook dat het leuk zou zijn als het vermaak wat hoger was, maar effectiviteit bepaalt toch wel voor mij of het goed is.

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Het valt me op dat Van Gaal bijna iedereen al heeft laten spelen. Als je Vorm en Krul niet meetelt enkel Clasie en Veltman nog niet.

Ik blijf het jammer vinden dat Anita en Emanuelson er niet bij zijn. Anita had je zo makkelijk op het middenveld in plaats van Nigel kunnen zetten. Ik schat hem hoger in dan Clasie, ook omdat hij een volledig seizoen heeft gedraaid bij Newcastle. Maar langs de andere kant, wie weet hoe het dan was afgelopen met Oranje. Dit geldt ook als je toch Strootman en Van der Wiel tot je beschikking had. Dan was je nu misschien al uitgeschakeld geweest omdat je in een 4-3-3 had gespeeld met Strootman op het middenveld.

Hopelijk speelt Fer of Clasie en klaren ze de klus.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Komende wedstrijd kun je nog wat dingen proberen op het middenveld. Ik denk dat Clasie op de plek van de Jong gaat spelen. Blind weer terug naar achter. Verwacht weer 5-3-2 in het begin al ben ik het daar niet mee eens.

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    @Wahlberg, Veltman was ingevallen tegen Spanje. Het is alweer lang geleden...;)

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Strootman in deze 5-3-2 in plaats van Wijnaldum zou episch zijn. Was inderdaad nooit gebeurd, omdat Lowieke dan 4-3-3 zou hebben gespeeld. Maar dan nog, dan zou je middenveld flink veel sterker zijn. Pfff.

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Veltman heeft al wel gespeeld toch? Keer ingevallen in groepsfase.

Clasie alleen niet inderdaad. Maar die ken ik niet zo goed eigenlijk. Zou dat een (als wissel) vervanger kunnen zijn voor de jong/blind?

11. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk dat Clasie als vervanger van de Jong zal starten zaterdag. Dat is ook zijn positie bij Feyenoord. En op die positie heeft die ook gestaan in het afgelopen anderhalf jaar in het Nederlands elftal.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk eerder dat Kuyt weer linksback staat en daley op die plek staat

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop het toch niet. Leuk dat Blind het bij Ajax érg goed deed daar (vind ik zelf ook), maar op het WK komt hij veel meer onder druk te staan en blijft er maar weinig over van hem. Voeballend wel leuk (nam vorige wedstrijd 0 risico met z'n tikkies terug steeds), maar verdedigend wordt ie compleet overlopen tegen een middenveld met veel loop vermogen. Doe maar lekker linksback, jongen.

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En wie staat er dan op de plek van Blind?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    BMI?

of heb ik wat gemist tegen Mexico in alle gekte en zijn er schorsingen?

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nou ik weet het niet. Maar ik denk dat Blind op die positie minder is dan Clasie.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het liefst zie ik tegen Costa Rica:

Robben - Van Persie
    Sneijder
    Fer - Wijnaldum
    Blind - BMI - De Vrij - Vlaar - Kuyt
    Cillessen​

En als Fer niet geschikt/fit blijkt als controleur, dan maar de vaste hap:

Robben - Van Persie
    Sneijder
    Blind - Wijnaldum
    Kuyt - BMI - De Vrij - Vlaar - Janmaat
    Cillessen​

Het is te hopen dat Blind zich revancheert voor vorige week dan, maar doe mij maar een fysiek en defensief sterkere controleur.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ja maar jij bent een echte Feyenoorder :+

Ik denk dat Louis misschien niet geweldig tevreden is over Blind op die plek maar teveel veranderingen is ook wenselijk toch..

aan de andere kant, waarom neem je Clasie mee als je hem niet gebruikt op zo'n moment

kan Blind LB en Kuyt RB :+

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Misschien ben ik wel bevooroordeeld, maar Clasie stond natuurlijk niet voor niks hoog in zo n vi/telegraaf/ad klassement op basis van een heel seizoen. Als controleur. Ik denk dat Clasie veel meer een balafpakker is dan Blind.

En natuurlijk zegt zo n klassement niet alles, maar ik ben niet zo overtuigt van Blind op die positie.

20. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Sowieso is Blind het gehele WK te matig, had veel meer rust en controle van hem verwacht maar op het moment alleen maar spel vertragen en word te makkelijk voorbij gelopen. Tegen Chili had hij volgens mij behoorlijk wat overtredingen nodig om zijn mannetje te stoppen.

Eigenlijk geen één van de middenvelders behalve de Jong is op het wk echt goed geweest, en Fer met een invalbeurt die prima ingevuld werd natuurlijk. Misschien zou ik als Fer beschikbaar is met hem en Clasie spelen.

Deel Deze Pagina