1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 2 jul 2014
  2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
  3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik snap het wel, hij kan zijn energie beter besparen door niet als een kip zonder kop steeds achter de bal aan te rennen. Het is waarschijnlijk zelfs een bewuste aanwijzing van de coach.

En Messi is inderdaad god: http://fivethirtyeight.com/features/lionel-messi-is-impossible/ Als je toch met statistieken bezig bent is dit ook wel interessant. ;)

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Argentinië is om Messi heen gezet. Helaas hebben ze te grote ego's in die ploeg zitten die hem niet aanspelen. Messi kan je ineens vrij zetten, zagen we eergisteren wel gebeuren.

Op mij maakt hij niet echt een goede indruk. Lui, laks en lijkt er echt geen zin in te hebben.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond het grappig om te zien hoe Argentinië tijdens de verlengingen met nog 10-15 min te gaan opeens stopte met spelen. Ze lieten de bal lopen, stopten met jagen/druk zetten en je zag Messi gewoon terug wandelen.

Ik snap dat hij zijn krachten wilt/moet sparen maar je kunt wel proberen aanwezig te zijn of zo over te komen.

Maak je een grapje?

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Nee, ik vind de Messi-hype dit WK overrated.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Fer niet kan spelen heb je alleen Clasie over. Blind kan daar never nooit spelen. Heeft hij ook laten zien.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Blind is een redelijke speler voor die plek vind ik hoor.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Maar aan de vleugel is Blind niet slecht. Alleen wedstrijd tegen mexico was het niet veel. Het is in ieder geval geen verdediger of balafpakker nee..

Tegen Spanje was hij een van de beste, en andere groepswedstrijden volgens mij ook niet slecht.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Met welke voormalige spelers kun je Daley Blind eigenlijk vergelijken?

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik denk dat Blind een beetje op is van afgelopen seizoen

12. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Volgens mij snap jij het zelf niet. Ten eerste is er vrij weinig hype rondom Messi, als er spelers gehyped worden zijn het Robben en James wel. Bovendien zou Messi als enigste deze hype wel verdienen, aangezien hij de meest gevaarlijke speler van dit WK is. Hij heeft de meeste kansen gecreëerd, de meeste dribbels gemaakt en staat ook nog tweede op de lijst van topscorers. Ook gister heeft hij tegen Zwitserland de meeste kansen ooit in een wedstrijd op dit WK gecreëerd. Als zijn teamgenoten deze kansen beter zouden benutten was er waarschijnlijk geen eens een discussie hierover geweest. Hij is de reden waarom Argentinië nu in de kwartfinale staat.

O en stel je eens voor wat Messi zou doen met de ruimte die bijvoorbeeld Robben elke wedstrijd krijgt... _O_

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Blind speelde juist heel goed op het middenveld bij Ajax, die wedstrijd tegen Barcelona _O_. Wat heeft Clasie laten zien dan?

14. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Barcelona zette geen druk, de ruimte lag er, hallo?! Wereld van verschil met de wedstrijden die ze nu spelen. Blind komt tekort. Dus waarom zou je hem opnieuw daar op het middenveld zetten, kans is groot dat hij weer dramatisch speelt.

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zet Clasie daar tegenover dan? Hij is van Gaal gewoon tegengevallen, want iedereen krijgt bijna wel de kans om te spelen.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Want? Kan hij een bal afpakken? Nee!, kan hij kuiten bijten? Nee!, kan hij überhaupt verdedigen? Nee!

Die is geen mickey mouse competitie meer met broodmongolen. Blind op de flank zetten en op laten komen. Op de positie van de Jong werd hij net zo makkelijk overlopen als dat Verhaegh dat werd.

Barcelona wilde die wedstrijd gewoon verliezen. Die speelde niet eens op 50% dus die wedstrijd zegt helemaal niks. We hebben Blind gezien tegen Mexico :emo: 20 meter met je man mee lopen, totaal niet proberen hem te verdedigen en gewoon lekker laten schieten.

Clasie is gewoon een type voetballer die je daar neer kunt zetten. Druk op de bal, strak op de man en een kuitenbijter.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hoop populistisch gebral.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Niks, want ik loop Messi er nog uit...

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Welkom in de voetbal topics :thumbs:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stel je niet aan. Jij doet niks anders. Beetje jammer dat je dan anderen hier van moet betichten. Maar goed, aan de andere kant kun jij je dan ook niet anders dan populistisch opstellen. _0/ #3

Deel Deze Pagina