1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die komen over 4 of 8 jaar wel weer terug. En dan heeft niemand meer een antwoord.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Jammer juist, was toffe hype daar.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik volg dat MLS al jaren. Die worden ook ieder jaar een stuk beter. Ik vind het ook een mooie hype.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja ik hoor je daar al jaren over, mooi.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    [yt]-T7zyezBkuY[/yt]

_O_

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Fake.

Laatst bewerkt: 3 jul 2014
  7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Captain

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.028
    Duitse selectie heeft griep.

WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!!

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hebben ze talent lopen dan? Er is daar toch totaal geen voetbalcultuur. Op hun opportunisme en inzet kunnen ze bouwen, maar er gaan nog wel wat generaties overheen denk ik.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Geen voetbalcultuur valt mee... Laatst echt goede kijkcijfers hoor. Komt echt wel. De sportkenners daar maken om goede reclame, Grantland had een WK special etc.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, het zou kunnen dat dit WK de sport weer wat populairder heeft gemaakt, maar dan nog moeten jochies van vroeg af aan voetballen. Voordat die generatie dan eventueel in de eerste selectie speelt zijn we wel minimaal anderhalf decennium verder.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat vraag ik me ook af. Op inzet kunnen ze het wel en kunnen ze ook door de groupsfase komen zoals we nu zagen. Maar tactisch en echt voetballend talent is er niet imo. En als je dan tegen een land komt wat gewoon in vorm is en kan voetballen. Die voetballen er dan gewoon omheen. Zoals je eigenlijk zag tegen België. Als Howard niet een top dag had gehad waren ze gewoon makkelijk met 4-0 eraf gegaan. De sport wordt wel iets populairder de laatste jaren. Maar echt heel groot gaat het niet worden denk ik. Is gewoon een cultuur ding en zoals ze laatste ook ergens zeiden. Geld is het voornaamste probleem. Die 45 minuten kan je niet onderbreken voor reclames. Dus zien veel sponsors en bedrijven er ook geen brood in.

http://nos.nl/wk2014/video/669180-wkgekte-in-de-vs.html

Laatst bewerkt: 3 jul 2014
  13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Nou, er gaan heel wat uitgerangeerde voetballers richting de VS als analist/coach/afbouwen van carrière. De tactieken komen dan vanzelf wel denk ik. Ik hoorde zelfs dat ESPN Van Nistelrooy en Gilberto Silva als analisten had uitgenodigd. Die pakken het zelfs professioneler aan dan wij, met onze ervaren voetballegende en part-time analist Milow.. :+

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je zegt het zelf. Afbouwen. Allemaal leuk en aardig maar dat gebeurd ook al jaren en heeft ook niet heel veel veranderd nog. Ze moeten het van de buitenlanders hebben maar dat gaat nooit genoeg zijn. Tenzij de hele mindset veranderd en de sport echt geaccepteerd wordt. De hype is er nu wel. En dat komt vooral omdat het om het land gaat op het WK. Belangrijk is blijft die hype er na het WK. Zullen heus wel wat mensen meer gaan voetballen en meer kijken. Maar echt grote stappen zie ik het niet maken. Er zitten gewoon teveel andere sporten voor voetbal daar en gaan ook nooit ingehaald worden.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Aanmeldingen stijgen daar al jaren. 10 jaar geleden had je die tijd waarin werd onderzocht wat de schade is van hersenschuddingen was, en hoeveel dat voorkwam in NFL en NHL.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat klopt idd. Ouders zien liever kids voetballen dan American Football. En er zit ook wel een boost in. Maar nu pas langzaam beginnen teams pas eigen stadiums te krijgen en komen er wat voetbal scholen maar dat is echt nog best kleinschalig. Het is vooral een mindset wat veranderd moet worden en dat is gewoon moeilijk en bijna onmogelijk. Als je daar naar een park gaat. Zijn mensen ballen aan het overgooien, of aan basketballen. Niet aan het voetballen.
    Zolang de sport de 5e sport in het land blijft het heel moeilijk. Vele zeggen ook wat moet er gebeuren om voetbal daar echt groot te krijgen. Wereldkampioen worden. Tsja. :)

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nou professioneler.. Godzijdank dat Van Nistelrooy hier niet de boel loopt te ana..uhhh...lyseren.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    haha :lol:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is nog een beetje een vrouwensport daar. Maar er zijn heel veel Europese landen die aan het investeren zijn. Bekijk eens een team als de Dayton Dutch Lions. Dat zijn een aantal bedrijven en coaches uit Nederland die daar een team begonnen zijn en de Nederlandse school daar aan het promoten zijn. De VS is 1 van de landen waar het 'soccer' het hardste groeit van allemaal.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Duitsers hebben griepgolf las ik? Wie zijn er allemaal ziek en kunnen er niet spelen vandaag? Heb niets meegekregen helaas.

Deel Deze Pagina