1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik zie t evt alleen gebeuren bij een Ned - Dui finale

Argentinie word gek als een braziliaan hun finale fluit

Of misschien mag ie misschien de verliezersfinale doen?

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ja maar dat wordt toch Argentinië - Brazilië? :+

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gaan we wel vanuit

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Misschien inderdaad de finale, om daar toch nog een beetje een Braziliaans tintje aan te geven :p

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Zou wat zijn. _O_

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die hoge hoed van Louis, echt hoor.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Je zou bijna zeggen dat het allemaal van tevoren is afgesproken en De Jong eigenlijk helemaal niet geblesseerd was. :+

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Laten we hopen dat hij mee kan doen.
    Vond hem in alle 3 de wedstrijden enorm goed spelen!

Vlaar zou ik wel kut vinden. Dan zou je Veltman erbij krijgen...

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Nog niet eens zo heel slecht gedacht :p

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Laten we het hopen, is de beste verdediger voor die taak lijkt me.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee, want uiteindelijk fluit je dan voor de volgende tegenstander van Nederland.
    Daarom hadden ze die Braziliaan ook gewoon moeten uitsluiten 8)

Tis gewoon zo amateuristisch, ze vragen gewoon om beschuldigingen van corruptie.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Volgens Romero (je weet wel, die clown die z'n hand brak) blijft Argentinië op de counter spelen. Vind het prima.

Zolang Nederland niet TE ver op de helft van Argentinië gaat staan zullen ze misschien niet al te gevaarlijk worden. Enige probleem wat ik zie is de snelheid van Messi t.o.v ons middenveld. Zie Blind hem niet bijhouden eerlijk gezegt :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil niet dat wij het initiatief nemen, laat die Argentijnen ook maar eens wat doen voor de verandering

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, laat Messi en Aguëro maar wat pingelen en laat hun maar het spel maken. Hun verdediging en middenveld vind ik niet speciaal en die moet je wel kunnen hebben in de counter. Zeker met die prutkeeper van een Romero op doel. :lol:

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het vervelende is , je kan ze niet pakken op de counter want ze gaan nooit met meer dan 2 of 3 man naar voren

Ik weet niet hoe ze het doen maar ze leggen het initiatief gewoon bij de ander neer zonder dat het opvalt en gokken dan op een flits in de omschakeling.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Aguero is misschien niet eens fit genoeg om de volle 90 minuten te spelen. Kan zijn dat de coach hem wel laat starten. Aguero helaas het hele seizoen al aan het aankloten met blessures. Geen idee of ze het risico willen lopen. Messi maakt al langere tijd een bijzonder uitgebluste indruk. Die "rushes" die hij laat/liet zien bij Barcelona heb ik hem heel dit WK nog niet zien doen. Tenzij de ruimte er voor is, maar dat was ook maar éénmalig tegen België.

Messi, een niet fitte Aguero, geblesseerde Di Maria. Het zit enigzins mee. Aan de andere kant? Ron Vlaar die waarschijnlijk niet fit is... damn :+

Ben voor zondag (als we de finale halen) alvast een stel films, oordoppen en oogkleppen aan het regelen. Als we tegen Duitsland spelen dan... dan ... tja. Ik kijk niet :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik verwacht geen Aguero, hoogstens op de bank. Lavezzi doet het tot nu toe helemaal niet slecht.

Je kan zeggen over vorm van Argentinie wat je wil maar ze spelen gewoon uitstekend toernooivoetbal want ze geven geen kans weg en maken er tot nu toe steeds 1 van de 2 a 3 die ze ceeeren.

het ziet er niet uit verder en je zou van deze spelers veel meer verwachten maar het is de meest effectieve ploeg die er rond loopt op dit moment en dat is waar ze voor gaan.

Mooi voetbal be damned

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Het zou natuurlijk mooi zijn als Nederland zo voetbalt als tegen Costa Rica in de eerste helft. Geen kans weggegeven, en afstandsschoten doen het beter tegen Romero dan tegen Navas, dus heb je nog een redelijke kans op een goaltje.

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Turkse scheidsrechter Cakir voor NED-ARG, hopelijk is hij fan van Kuijt of Sneijder :)

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131

Deel Deze Pagina