1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vond deze quote op FB. Misschien komt het nog wel goed uit ook vandaag en zaterdag of zondag. 8)

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Spuit 11

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wel even uitkijken dit filmpje met de speakers open, geweldig:

:thumbs::thumbs:

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vroeg wakker want moet gewoon werken uiteraard. Maar de spanning is bij nu wel al voelbaar. Wat hrb ik zin in vanavond. Hopelijk schiet de dag een snel voorbij.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Jammer dat ik het gisteren gemist heb. :'-( Toch even teruggekeken.

Maar goed, die Duitsers hebben ook hun wedstrijd gehad dat alles goed gaat, dus die zullen zondag vast net zoveel pech hebben als Nederland tegen Costa Rica. :cool:

Wat waren die Brazilianen trouwens slecht, zeg. :lol:

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Heerlijke wedstrijd. En een goede scheids.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Het zal maar gebeuren dat Nederland vanavond hetzelfde doet tegen Argentinië. 8) :cool:

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Absoluut, maar het is voor het eerst dat ik Van Gaal een langere periode achter elkaar op persconferenties zie etc. Normaal waren het korte fragmenten of een interview met Hans Kraay. Hij zegt alleen maar zinnige dingen en blijkt ook nog eens humor te hebben.

Ik ben echt benieuwd hoe hij het bij Manchester United gaat doen. Hoop dat hij daar net zo tegen de pers doet als dat hij nu tijdens dit WK doet.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gisteren.. was pure verkrachting.

:+

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dacht om half 9 even mijn ogen dicht te doen om daarna voetbal te gaan kijken. Uur geleden word ik wakker, mis ik dit. 8)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

gaat niet gebeuren, Argentinie kan namelijk WEL georganiseerd verdedigen

wat Brazilie gister liet zien was beyond amateuristisch

achteruit lopen tot je op de 5 meter staat met ongedekte duitsers rond de penalty stip

beschamend

Laatst bewerkt: 9 jul 2014
  12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Thiago Silva zal wel denken.. hebben we nou echt die kneus voor 50 miljoen pond gekocht? Ik blijf het een gare speler vinden, die David Luiz. En wat stond het achterin ongelofelijk slecht met hem en Dante samen.

13. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Op basis van het WK, vind ik Duitsland gewoon het beste voetbal overal laten zien en verdienen ze in mijn ogen ook het wereldkampioenschap.

Tuurlijk zat Brazilie ook waardeloos te verdedigen, stond ook gewoon totaal niet goed bij die gasten.
    Maar ze winnen toch wel even simpel met 7-1, het had ook makkelijk 10-0 kunnen worden als ze er even zin in hadden.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Die ene verdwaalde Duitse fan achterin. :lol: \o/

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    _O_

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Oranje heeft ook WK's gespeeld waar ze de beker verdienden. Nu zijn we middelmatig met 1 hele goede speler en staan we in de halve finale. Ik heb geen zin in een afstraffing van Duitsland, ik hoop eigenlijk dat we de finale niet halen. Duitsland is echt geweldig, hun zwakke punt is echter de lange bal van de tegenstander. Valt me het hele toernooi al op. Neuer redt ze steeds, zal ook wel de bedoeling zijn, maar de ruimte achter de verdediging is de sleutel.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    We moeten gewoon de finale halen en dan op z'n Duits winnen. :cool:

Maar goed, dan moeten we eerst natuurlijk wel Argentinië verslaan.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Brazilie was gister echt heel heel slecht qua organisatie

je moet niet vergeten dat Ghana en US Duitsland nog best van zich af konden houden met strijd en goede organisatie

Tuurlijk is Duitsland ontzettend goed. Maar gister was imho vooral een heel goed Duitsland tegen een Brazilie dat mentaal totaal kapot was na 1 fout en daarna volledig uit elkaar viel in wanorde

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Beste voetbal? Niet echt.

Tegen de VS werd het een magere 1-0. Tegen Ghana speelde ze gelijk. Van Algerije hadden ze KUNNEN verliezen en tegen Frankrijk was het ook niet veel soeps. Overigens stonden alle genoemde landen beter te verdedigen dan Brazilië gisterenavond.

Er vielen zulke enorme gaten en dat is nou net wat je Duitsland niet moet geven. Snap best dat mensen onder de indruk zijn van de 7-1 winst ... maar da's echt nergens voor nodig. Als Marcelo niet als een mongool 5 meter achter z'n defensie liep (en dat gebeurde meer dan één keer) en David Luiz alles achterin scherp hield had het geen 7-1 geworden.

Laatst bewerkt: 9 jul 2014
  20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nederland - Spanje had ook zomaar 7-1 kunnen zijn. Zijn gewoon wedstrijden waarin even alles lukt. Speel je beide wedstrijden nog eens over zullen het gewoon voor die wedstrijden 'normale' uitslagen worden.
    Onder de indruk ben je dan al snel, maar ik heb echt het gevoel dat wij die wereldbeker pakken. Bij ons zit ook alles mee, en als we het gewoon goed dichthouden en geen gekke dingen doen (zal onder Louis ook niet gebeuren) gaan we gewoon een grote kans hebben. We hebben zoveel klasse voorin staan dat we vrijwel altijd een goal maken.

Wel fucking zenuwachtig voor vanavond..

Deel Deze Pagina