1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Op de één of andere manier maak ik me echt totaal geen zorgen over Messi.
    Ik denk dat Argentinië banger voor ons is dan andersom.

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hahahaha wtf gebeurt hier... Mensen hopen gewoon letterlijk dat Nederland eruit vliegt doordat ze anders tegen Duitsland moeten :emo:.

Duitsland heeft gewoon incidenteel gewonnen. Wat ik hier al eerder las, dit is eenzelfde soort wedstrijd als Nederland - Spanje. Daar gaat Nederland ook niet nog eens met 5-1 van winnen.

3. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Nobody fucks with the Jesus!

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Brazilië is alleen veel slechter dan Spanje. :p
    Zonder Thiago Silva is het net de verdediging van het lokale g-team.

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk niet dat het lokale g-team geassocieerd wil worden met die belachelijke verdediging van Brazilië.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat we met 20-1 van Spanje hadden moeten winnen om wat positiviteit hier op te wekken :emo:

Duitsland liep bijna 1 op 1 gister. Brazilië werd 5 minuten overlopen en kregen 4 doelpunten. Daarna was het ook niet meer hoogstaand en gewoon saai...

Laatst bewerkt: 9 jul 2014
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja snap die redenering ook niet

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Wij gaan niet met 7-1 verliezen van Duitsland. En al zou je verliezen, dan sta je niet voor gek want dan is Brazilië nog het meest afgestraft.
    Feitelijk hebben we dus helemaal niks te verliezen.

Maargoed, ik vind het ergens wel ironisch dat men hier zo negatief is.. maar het wel over een wedstrijd tegen Duitsland heeft. Zullen we eerst even kijken of we Messi met 4-0 kunnen oprollen? Ik hoop namelijk serieus dat wij nu ook weer een keer een hele wedstrijd gewoon vlammen en meteen winst veilig stellen.. en niet weer een hartinfarct in de 94+ minuut 8)

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vanavond lekker thuis kijken, wil nu wel eens veel van de wedstrijd meekrijgen.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja en daarnaast druist het gewoon totaal in tegen de gedachte achter sport als geheel. Liever niet spelen omdat je anders dik verliest? Landen als Saudi Arabië en Honduras vieren massaal feest omdat ze uberhaupt een WK halen... En dan gaan wij zitten mierenneuken omdat we niet in de WK finale (WK FINALE WK FINALE) met teveel cijfers kunnen verliezen. Veel arroganter kun je het niet krijgen.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn dezelfde mensen ook nog die het hardste riepen dat we WK gingen worden na de 5-1 overwinning op Spanje. En nu willen ze geen finale spelen door resultaat van een ander land? :emo:

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dit ja.

Vooral roepen oehh we gaan verliezen, en na 1 wedstrijd overtuigd zijn dat we meteen kampioen worden :lol:

Zelfde redenatie die nu bij Duitsland wordt gebruikt.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Duitsland krijgt gewoon in de finale net zoveel pech als Nederland tegen Costa Rica. :cool:

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Doe ik ook het hele toernooi al, in de kroeg krijg je nauwelijks iets mee van de wedstrijd.

Die wedstrijd van gisteren, en dan met name het 'verdedigen' van Brazilië sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Robben had er gister ook 3 gemaakt, Marcelo liep overal behalve linksachter.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Klinkt alsof je niet echt kan beoordelen... ;)

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    De 0-4 was wel echt gigantisch treurig zeg, hoe ze daar de bal verliezen en als idioten niks meer kunnen. :lol:

Goals

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik hoop op de terugkeer van jogo bonito. Eerlijk het voetbal van Brazilië was voor een groot deel niet om aan te zien: veel overtredingen, weinig acties. Eigenlijk was het alleen Neymar die leuk voetbal liet zien. De selectie van Scolari had ook een stuk beter gekund, dus ik ben benieuwd of hij inderdaad zijn baan gaat houden.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Als het zo doorgaat doet Brazilië het volgende WK niet eens mee. :cool:

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    En het is kutweer en voor zomerse begrippen koud.

Ik weet het want ik sta in me jezusslippers te wachten op mijn eten BUITEN HAHAHAHAHA

Deel Deze Pagina