1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup - 2014 Brazil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 7 mrt 2014.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Godver

Sent from my Willem9000

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb het begin gemist, maar laatste 20 minuten waren zeker vermakelijk.

3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Leuke wedstrijd, jammer voor Ghana maar die muntari was echt drama.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Afrikaanse ploegen zijn echt kut met peren gewoon.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Muntari is dan ook een ras mongool eerste klas :lol:

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vanavond ook eindelijk is wat van de Belgen zien. Poule moet toch wel een eitje zijn voor België en Rusland...

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ghana heeft echt een goede ploeg, maar ze missen gewoon intelligentie. Het was wel duidelijk dat met het invallen van Boateng er voorin meer aan te spelen was, Gyan is echt waardeloos.

Klinnsman besliste de wedstrijd met het inbrengen van Zusi. Op dat moment stond de VS zwaar onder druk, nadat hij erin kwam konden ze hier weer vaker onderuit komen en zelf gevaarlijk worden.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad. Goed voorbeeld is Muntari :emo: in de 92e minuut. Krijgt de voet in een 4 vs 4 situatie uit een rebound op 21 meter van de goal en besluit 'm in 1x op de slof zo uit het stadion te schieten.

Zo veel foute keuzes.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die gasten moeten ook meer voetballen en minder schoffelen.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die frustraties gisteren bij Ronaldo. Begrijp het ook wel, maar vind het toch ook wel een klein kind om te zien. Op zich heeft Portugal best wat prima spelers, maar het spel zag er gewoon niet uit en die Almeida voorin kan er geen reet van.

Die epische schoten ook van 40 meter :lol:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerder 25 meter. En de spelers kunnen wel redelijk zijn, als ze niet als een team voetballen heb je er geen reet aan. En dat was wat Portugal gister dus deed. Ronaldo wilde het iig proberen, maar ik vond dat hij te snel zijn kopje liet hangen en dat hij niet door had wat voor een effect dat op het team had.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Muntari moet toch wel een van de grootste mongolen zijn die ik ooit op een voetbalveld gezien heb.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Pepe, Muntari ... allemaal van die eencellige idioten.

Ben benieuwd morgen :) Heb er zin in! Na die wedstrijd tegen Spanje zijn de zenuwen wel veel minder geworden gelukkig.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Hoezo minder? Ik schijt nog steeds in m'n broek. Australie zal sws beter spelen dan Spanje (dat was gewoon uberslecht) en ik zie zo een herhaling van EK 2008 gebeuren.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    We hebben nog steeds een pauperselectie met twee supersterren voorin. Mij verbaast helemaal niets inderdaad.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Elke wedstrijd zenuwen. Gewoon knallen. Morgen helaas geen bier tegen de zenuwen, op standby staan voor werk. :emo:

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nahh, dat verwacht ik niet hoor, Nederland was gewoon erg efficiënt. Spanje was niet best maar Australië beter? Ik denk dat we wel op moeten passen voor hoge voorzetten waar Cahill tegenaan gaat lopen. De Vrij en BMI zijn door de lucht te kloppen helaas.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moeten ze dat wel kunnen...

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Australie moet je wel pakken natuurlijk. Die kunnen er geen snars van.

Verder leuke wedstrijden komende dagen. Belgie - algerije en brazilie - mexico vanavond. Morgen poule NL en dan donderdag Engeland - Uruquay waarvan er al 1 van uitgeschakeld word bij verlies!

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Omdat Nederland met 5-1 wint van Spanje zijn ze gelijk uberslecht? Spanje had toch best wat kansen om te scoren. Cillisen heeft er toch ook wel wat gestopt. Nederland had ook 8-1 kunnen staan. Maar om dan gelijk te zeggen dat Spanje slecht was? Alles behalve ;)

Mwah, vind het wel meevallen eerlijk gezegd. De defensie is wel een achilleshiel helaas. Zal ook altijd zo blijven. Zo heb je zat landen met een superselectie die niet presteren. Brazilie, Argentinie, Portugal ... Kan alle kanten op maar het WK winnen zie ik niet gebeuren :+

Deel Deze Pagina