1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Advend Children (FFVII)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sanderlagrande, 28 apr 2006.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hem hem gisteren voor de 2e keer gekeken. Wat is het toch een vette film. Heb daarna ook een stukje Spirits Within aangehad. Zeker ook een aardige film, maar hij mist het FF gevoel.

    @ topicstarter, het is Advent Children. :+
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Je bent wel razend enthousiast he over deze film, maybe toch maar eens snel gaan kijken :9
     
  3. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik maar doen, als je leven je lief is }:] ;)
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk, dat wist ik dus weer niet. te lang geleden allemaal voor mij:+

    maja, kwam verhaal viel de film me een beetje tegen. Het voelde voor mij een beetje aan als een excuus om alle FF7 characters ff in een ongelovelijk mooie CGI te laten zien.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa ik heb um vanmiddag ook even gescoord in de stad *) Had um al gezien, maar zo'n prachtfilm mag natuurlijk niet ontbreken in mijn DVD collectie :cool:
     
  6. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    En deze bahamut was dus Bahamut Sin een nog betere dan Zero :+ Mgoed je hebt wel gelijk, al ben ik wel benieuwd naar de deleted scene's. Misschien maken die het verhaal wat interresanter.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Mensen een simpele vraag. Is ie de moeite waar of zal ie zwaar tegenvallen zoals Spirits within (die ik als die-hard final fantasy fan zelf kut vond) anders ga ik nu ook snel naar de winkel
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze film is niet te vergelijken met The Spirits Within. Waar het in de eerste Final Fantasy film om een geheel nieuw verhaal ging, en de nadruk ook vooral lag op dat verhaal, is deze film gewoon een direct vervolg op de gebeurtenissen uit de FFVII game. Verwacht veel actie, en je zult geheid termen tegenkomen die je niet begrijpt als je de game nooit gespeeld hebt. Gelukkig kun je op de DVD een korte samenvatting van de gebeurtenissen uit het spel vinden, zodat je het misschien wat beter begrijpt :)

    Al met al een zeer vette film vind ik, mooi gemaakt en zoals ik zei veel actie en special effects :cool:
     
  9. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de film al een fliiiiinke tijd geleden gezien. Was altijd vastberaden om te wachten tot ie in de winkel zou liggen, maar nadat ie 8 keer werd uitgesteld had ik er echt geen zin meer in.

    Maar dat neemt niks af van het feit dat het een prachtige film is. Verhaal vond ik een beetje stug, maar de actie en animatie is echt geniaal.

    Binnenkort toch maar eens de dvd kopen, want het is duidelijk een film die je origineel moet hebben..
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja dan zal ik hem morgen maar eens gaan halen (waar is ie het goedkoopst tot nu toe?)
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, maar ik had de 2 disc edition voor 2 tientjes bij Van Leest....20 euro vind ik nog wel te doen voor zo'n gave film :cool:
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de 2 disc bij Media Markt gehaald voor 15.99 euro.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    iemand anders nog goedkoper???
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik neem aan dat je vast wel iemand kent die ook weer iemand kent die de film voor je kan regelen via een 'andere' manier?
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja maar dit is zo'n flim die je gewoon moet hebben in oorspronkelijke staat

    Heb hem vandaag gekocht: WOW WOW WOW ---> Super mooie grap met dat telefoon deuntje.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, das inderdaad wel geinig gedaan. :)
     
  17. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook serie's, Films die op Advend children lijken? ( ik heb de anime smaak te pakken :p )
    Gewoon veel vecht, en mooie kwaliteit :D een leuk verhaal nooit mis natuurlijk.

    P.S.
    Als je het via de "andere" weg weet moet je mij ff PM-en :)
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    van Final Fantasy zijn er ook series :)
    die zijn niet CG maar gewoon cartoons maar ook zeer goed gedaan
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik miste bij het bekijken van Advent Children op DVD....was de HD kwaliteit 8) Tis gewoon te erg voor woorden, dat "gewone" DVD kwaliteit niet genoeg voldoening meer geeft :+

    Dit is dus zo'n film die ik over een tijdje nogmaals zou kopen als ie beschikbaar komt in HD :cool:
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan niet begrijpen hoe iemand deze film beter vind dan the spirits within. Het verhaal is ontzettend slecht, de personages zijn oppervlakkig, houterig en cheesy. De dialogen lijken wel door een kleuter te zijn geschreven en er is geen samenhang tussen de scenes. Alleen de actie is goed, maar dat vind ik persoonlijk 'overdone'. Ik heb zelf FF7 nooit gespeeld, dus de film kan mij niet overtuigen door middel van nostalgie, wat bij velen van jullie blijkbaar het geval is.

    Btw ze konden van mij het metrogehalte wat verminderen, er waren momenten waarbij ik een vrouw moeilijk van een man kon onderscheiden.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006

Deel Deze Pagina