1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Brother Bear!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 14 feb 2004.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Tuurlijk zijn er vernieuwingen! Disney heeft zichzelf voorgenomen om met elke film iets vernieuwends te brengen. Maar het is gerommel in de marge. Focus weer eens op het brengen van een goed verhaal in plaats van je te focussen op hoeveel broodtrommeltjes je kan verkopen. Ik ben die oerwouden nou wel zat. What's next? Nou ik heb een concept. Gnoeroe de Giraffe zijn ouders zijn gedood door evil bende waterbuffels. Hij wordt liefdevol opgevangen door een roedel hyena's en probeert zo wraak te nemen door zijn nek te combineren met hyena roofdier technieken. Klinkt bekend? OMdat het hier altijd op neer komt!! En ok, in Hollywood is elk verhaal gebaseerd op een vorig verhaal, maar Disney gebruikt ook iedere keer dezelfde omgevingen en characters. Prrrrff, vind je het gek dat Pixar zo scoort, die durven tenminste nog te spotten met sex en geweld. Misschien niet origineel, maar wel leuker dan Broer Beer

2. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Man! Disney OWNT big time _O_

Heb em nog niet gezien :mad:, ik wacht meestal tot ze op dvd uit zijn.
    Ik vind bijna alle disney's goed!

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    En vergeet niet het standaard cliché moraal aan het einde, de verplichte emotionele scene, en de ontiegelijke brave liedjes, waar zelfs Kinderen voor Kinderen voor onder doen. :{

Couldn't agree more.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik vond Brother Bear een leuke film, maar het is echt zo'n film die je al eerder hebt gezien. leuk gedaan en erg schattig getekend, maar het is geen klassieker.

5. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    ROFL [​IMG]

Ben het wel met da -Z- eens.
    Ik denk dat Walt zich intussen wel 6x in zijn
    graf heeft omgedraaid..
    En al die domme Tarzan deel 2, Lion King deel 3.. :/

Toch wil ik Brother zien en hebben. Ik spaar al jaren
    Disney films.. Toch glijden de pixartjes véél vaker de xbox in..
    hand animatie..het blijft mooi en een kunst!
    maar er komt een punt dat je verder moet ey..

Deel Deze Pagina