1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Collateral

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RiFF, 2 okt 2004.

1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    ?

Vraag ik me af welke film wel goede dialogen heeft volgens jou.

2. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een goede film, alleen vrij voorspelbaar en sommige stukken waren niet echt geloofwaardig. Maar al met al wel de moeite waard, hoor.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zekers, al het werk van Michael Mann is dan ook supersterk. Ik was ook zeer onder de indruk van zijn camerawerk en mise en scenes. Maar de storyline zelf....ik kon er echt niks mee

4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    De film is inderdaad helemaal top! De zaterdag toen ie in premiere ging gelijk gezien, en hij is echt meesterlijk gemaakt.
    Vooral de ommekeer doordat hij het stuur omgooit en de taxi laat crashen is een mooi voorbeeld van een onverwachtse, goeie plotwending.

5. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    In het begin vond ik er niets aan , maar later werd de Film wel vreed !!! _O_

6. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Pff zoals ik al eerder zei, vond ik hem errug voorspelbaar (binnen 10 min weet je al hoe het afloopt). En zulk soort films zou ik graag niet willen weten wat er gaat gebeuren. Zoals Glue al opmerkte, raak je niet betrokken bij de hoofdpersonen en neigt de film naar oppervlakkigheid, waardoor je de bios uitloopt van, ok is dit alles.

Deel Deze Pagina