1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Daredevil

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HanTheMan, 25 mrt 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb ze beide gezien en ik moet zeggen dat ik Spiderman beter vond. Ten eerste spreekt DareDevil me als superhero minder aan en bij Spiderman klopte gewoon alles qua casting, verhaal, special effects en acteerprestaties. Ik denk dat ik echter een van de weinige filmfans ben die dit vind aangezien Spiderman niet als echt "stoer" word gezien, maar hier heb ik dus echt schijt aan.

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Maar nog is een vraagje is DareDevil het gaan zien waard of is het beter te wachten als hij uit komt op DvD

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is geen slechte film en als je van het superhero genre (X-Men, Spiderman) houd zou ik hem zeker in de bioscoop gaan bekijken, anders kun je beter wachten tot ie in de videotheek ligt.

4. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is deze film een instructie video voor zelfverdediging voor gehandicapten 8)

5. Hugo2u

Hugo2u Oldbie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dare devil gezien..... helaas.
    Een totaal gebrek aan goed verhaal doet de aanwezigheid van leuke acteurs te niet.....

Wel prima om te huren natuurlijk.......

6. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    k ben er heen geweest, en hij is echt vet.
    Vooral die BullsEye, die is gewoon wreed

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je bedoelt zeker zelfbevrediging gezien Electra.

Sorry ik kon het echt niet laten. :+

Deel Deze Pagina