1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Dead or Alive

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 26 mei 2005.

1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    damn ik ben zekker een van de grootste doa fans op dit forum, maar deze screens stelle me echt teleur :'-(
    Kasumi mocht wel wat knapper en waar is lei fang??
    OOk kut zijn de zwaarde, alleen maar de vrouwe -een paar, de kleine borste en wat moet dat asiatiche leger?? :confused:

Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De cast:

Credited cast:
    Devon Aoki .... Kasumi
    Derek Boyer .... Bayman
    Sarah Carter .... Helena Douglas
    Collin Chou .... Hayate
    Steve Howey .... Weatherby
    Kane Kosugi .... Ryu Hayabusa
    Natassia Malthe .... Ayane
    Matthew Marsden .... Maximillian Marsh
    Chad McCord .... Chief Detective
    Kevin Nash .... Bass
    Jaime Pressly .... Tina Armstrong
    Eric Roberts .... Donovan
    Robin Shou .... Pirate Leader
    Silvio Simac .... Leon
    Holly Valance .... Christie Allen
    Brian J. White .... Zack

En dit toont aan dat Ryu e.d. wel in de film zitten, plus wat nieuwe onbekende personages. Waarschijnlijk gaan de vrouwen alleen vollyballen en mannen plagen, terwijl de mannen 't echte werk doen! :cool:

Nog wat info:

Release Date: September 8, 2006
    Studio: Dimension Films (The Weinstein Company)
    Director: Corey Yuen
    Screenwriter: J.F. Lawton, Seth Gross, Adam Gross, Granz Henman
    Starring: Devon Aoki, Sarah Carter, Natassia Malthe, Matthew Marsden, Jamie Pressly, Eric Roberts, Holly Valance
    Genre: Action, Adventure
    MPAA Rating: PG-13 (for pervasive martial arts and action violence, some sexuality and nudity)
    Plot Summary: "DOA" is based on Tecmo's best-selling "Dead or Alive" videogame franchise and has an ensemble cast starring Devon Aoki ("Sin City" and "2 Fast 2 Furious"), Sarah Carter ("Final Destination 2"), Natassia Malthe ("Elektra"), Matthew Marsden ("Black Hawk Down"), Jaime Pressly ("Torque"), Eric Roberts ("National Security") and hot newcomer and Aussie pop star Holly Valance ("National Lampoon's "Pledge This!").

Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Holly Valance .... Christie Allen
    zo zo, geen slechte toevoeging 8)

4. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij vind JIJ dat wel meevallen :9
    Dat kunne we eerder over Kasumi zeggen

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ze lijkt er dan niet op, maar kan wel leuk zijn. :b:

6. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ja alle charcters wel, behalve kasumi

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er allemaal nou`ja wat fake uit tot nu toe vraag me ook niet wrm ma`ja misschien wordt het wel wat :).

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die trailer die al een hele tijd uit is, volgens mij zijn dat gewoon van die filmpjes die aan 't begin of tijdens de credits zullen zitten. Ik denk dat 't verhaal ongevoor zo is, maar het is natuurlijk speculatie:

De dames gaan lekker vollyballen, terwijl de mannen echt een 'missie' hebben, en dat zal dan wel Donovan verslaan zijn. Tijdens die missies komen opeens de dames aanzetten met grote zwaarden en wordt 't een grote chaos. :+

8)

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb christie nog niet eens gezien of ze ziet er gewoon niet de pure bitch look maar van de screens van willem krijg ik het: Power rangers meets vollybal feeling eigenlijk.

Voor power ranger fan natuurlijk vet geweldig cool maar zitten we hier eigenlijk wel op te wachte?

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat mis ik ook wel.

Ik had ook veel liever gehad dat het een animatie of een anime was geworden zoals de film Final Fantasy: Advent Children of een anime zoals Naruto en Bleach.

Dit is dus Christie.

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er anders mooi uitzien hoor.:+

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    't Ziet er zeker mooi uit, maar vergeleken met de games voelt 't nogal 'hier klopt iets niet' aan. ;)

13. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doet Christie me meer aan Tina denken? Waarom is Christie blond?
    Er is maar 1 manier om deze film te verklaren "this is so so wrong"

Ik heb niet bepaald een trouwe DOA-fan, maar ik heb DOA3 en DOAX uitgespeeld, en zie meteen dat dit gewoon helemaal verkeerd is. Waarom is dit geen complete Japanese film ofzo? Waarom engels? En het belangrijkste, waarom is Jaime Pressly (Tina) zo fucking lelijk?

EDIT: Toch wil ik hem zien. Misschien heb ik eindelijk mijn "worst movie" gevonden. Maar het ziet er niet zo unfunny uit. Ik vind dat gevecht met die bh wel een cool idee. Jammer van dat "do me up"

EDIT2: "It's very PG-13, in the sense that it's not a horror film." is brilliant :9 Hoe lelijk de meeste ook zijn ^^

Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Humorke ja ik wil hem denk ik wel zien ja. Zoals de meesten hier ja maar ik heb zoiets van waarom niet een anime ofzo dat zal veeeel beter werken.

En de dames de helft is van WTF das die niet en de andere helft is van WTF die is die maar wat lelijk.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom Christie blond is? Omdat ze al altijd blond is geweest:

Ze lijken niet veel op elkaar, maar 't haar is toch hetzelfde! :)

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer zoiets als WTF die is het niet en die is lelijk :p

Christie is toch niet blond? Dat is toch wit haar?
    En de actrice van Christie had een vrij goede Tina geweest in mijn ogen. Maar Tina heeft toch kort haar trouwens? Misschien wou de lelijke Pressly wel Tina spelen, maar niet te veel aan haar "mooie" uiterlijk veranderen. Sorry, grote haat tegen die vrouw, ook al is dit de eerste keer dat ik haar zie :p

Actrice van Christie ziet er niet stoer-cool-bitcherig uit. Beetje bitcherig, maar meer zoals Tina dus. Het haar is goed gelukt though.

Het hoeft geen anime te zijn, maar gewoon een veel betere cast. De film moet japanees zijn, zowel qua regisseur (is nu wel zo, maar het ziet er duidelijk niet echt uit :9) en een betere screenplay. Wat eigenlijk een betere alles betekent. Maar ik denk dat het nog een coole film zou kunnen worden, met de juiste mensen.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Humorke die ehm lelijke bedoel ik met die tina, en misschien hadden ze wat beter naar de DOA chars moeten kijken voordat ze wat dames gaan uitkiezen.

En het zou een coole film kunnen worden met de juiste insteek maar ik heb weinig hoop :).

Christie heeft eigenlijk meer puur wit haar... niet blond blondie. (willem...)

Laatst bewerkt: 16 jul 2006
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, boeiend, het is duidelijk wat ik bedoel. :)

19. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    gare verneukte film word het zucht....

Deel Deze Pagina