1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] Equilibrium

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shriko, 9 jul 2003.

1. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    daar zeg je wat: big brother. dat is namelijk de leider van de partij in het boek!

maar alle gekheid op een stokje, deze film probeerd wel degelijk op het succes van the matrix mee te liften. de film lijkt qua sfeer gewoon heel veel op zijn "grote broer". klonen is misschien wat sterk verwoord, maar er zijn zeker een aantal elementen "geleend" om het zo maar te zeggen. maar desondanks een goede film!

2. skurvy

skurvy GT: Skurvy

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem een flinke tijd terug gewoon gehuurd bij de videotheek. Style film, miste op sommige punten wat actie maar als er eenmaal wat was was het heel mooi en strak uitgevoerd. Hij heeft matrix trekjes maar je moet hem cker halen. Perfecte rollen gespeeld door uhmm de spelers :p go fetch it!

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik had het er ook expres in gezet na aanleiding van jouw post. ;) Het boek 1984 van George Orwell is dan ook een van mijn favoriete boeken aller tijden.

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar Animal Farm :)

Nee, ik heb de film ook gezien en ik vond het bagger, maar dat is gewoon smaak. Ik vond het een smakeloze vertoning dat slecht van de Matrix gejat was. Vele zullen het wel met me oneens zijn, maar het is mijn meing

5. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gelezen. vond ik ook beter dan 1984, maar het blijven natuurlijk twee klassiekers.

de film zelf vond ik wel aardig, maar niet echt een topfilm. leuk als je dat soort boeken nog niet gelezen hebt, anders is het meer van hetzelfde

6. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    het valt mee hoeveel mensen de film goed vinden :)

I kdacht dat i kde enigste was :p

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: [Film] Equilibrium

Ik vond The Matrix veel beter :{... Equilibrium vond ik maar slaapverwekkend

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    idd leuke film :)
    Echt cool dat ie met die zwaard zo snel die gast doodmaakt :cool:

9. johnablade

johnablade get a life!

Leuk Bevonden:
    0
    das wel een coole actie ja 8) .

10. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel het einde is cool, maar ook dat hij z'n wapens omdraait en er inder uit 4 punnenkomen en zo iedereen in slomo dood mept :eek:

OF MET DIE 2 SHOTGUNS _O_

11. NRiQ

NRiQ Javascript

Leuk Bevonden:
    0
    hele dope film idd niet verwacht eigenlijk!!!

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Re: Re: Re: [Film] Equilibrium

Slaapverwekkend, het juiste woord :cool:
    Aan de hand van deze thread en de postieve reacties heb ik van de week de film gehuurd. Maar ik vond er dus geen zak aan. Heb tijdens de film echt moeite moeten doen om m'n ogen open te houden. Ook de actie zuigde. Toen ik in het begin die hoofdrol-dude met 2 geweren een half legertje rebellen zag neermaaien alleen door met z'n armen te bewegen had ik al echt iets van "Je bent niet cool door snel veel ventjes neer te maaien alà Neo-style" - Hij had eigenlijk niet eens de stijl, hij stond gewoon stil en niemand die hem raakt, zo lust ik er nog wel 6 :{

13. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar wie zegt dat deze film beter is dan The Matrix (deel 1) heeft niet echt verstand van films.

Dat met deel 2 en vooral deel 3 The Matrix trilogie (tenzij er andere delen komen weer, prequals bv.) hebben verpest, staat daar los van.

Deze film vond ik leuk voor tussendoor, vooral de actiescenes waren geweldig.

Wat alleen nergens op slaat, is het verhaal en de uitwerking ervan.

Een samenleving zonder emoties... en ondertussen zijn alle leidinggevenden zo agressief en woedend als ik weet niet wat. Oh, dus we mogen toch WEL emoties hebben!!!

Je mag niet huilen, niets... en hoe zit het dan met baby's???? Als je geboren wordt??? Word je dan neergeknald?! Oh nee, dan zou de bevolking uitsterven. Anyway, redelijke B-film met een zeer coole Christian Bale! (rest van de cast was vrij bagger)

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: Re: Re: [Film] Equilibrium

gelukkig ben ik niet de enige die er zo over denkt

checken jullie liever underworld :9 :9 :9 :cool: :cool: :cool:

15. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het een goeie film met een goed verhaal, steekt goed in elkaar, maar ik vond het geen matrixkloon. wel een look a like (maar dat heb je altijd wel met films). actiescenes waren wel goed, qua bewegingen dan (lekker statisch). maar visueel vond ik er weinig aan in die scenes. De film is goed in 100 minuten gepropt en soms vond ik het wel ff saai...
    Plot is ook niet heel erg goed (emotie), maar je moet maar wat vinden he?

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Re: Re: Re: Re: Re: [Film] Equilibrium

Underworld is de shit :cool: Hele goeie vampier film met goed verhaal en koele actie.

Deel Deze Pagina