1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Film-Kenner?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 2 mei 2004.

1. holy auron

holy auron Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    butterscotch
    broeder beer
    broeder tuk
    frere tuc
    brother duck
    den bruder adolf (tevens fuhrer)
    apocolips nu

deze films moet je niet zien, die zijn niet zo leuk

2. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Interview with the Vampire

Is echt een hele goeie film zou je echt moeten kopen.

3. GetzPaid2Play

GetzPaid2Play You Know You Want It

Leuk Bevonden:
    0
    Apocalypse Now is de enige uit het rijtje dat ik je volledig kan aanraden. Een terechte klassieker. The Deer Hunter kent meesterlijke scenes, maar is ook ergerlijk traag. De rest van het lijstje stelt weinig voor. Ik zou er vriendelijk voor bedanken. Waarom kan je slechts uit die films kiezen? Het dvd-aanbod is toch wel iets groter in de winkels...

4. Billie Joe

Billie Joe /\/osh

Leuk Bevonden:
    0
    je 2K verfilmingen zijn over het algemeen echt wel heel goed. Kijk maar naar LOTR _O_ en nederlandse verfilmingen van boeken (De Aanslag, Karakter, enz.)

Ik zou die maat of zo gewoon bedanken voor zijn films want het zijn echt B-films. Apocolypse Now is ook erg oud en vind ik niet echt top. Chicken Run is in 2003 een keer of 4 op tv geweest dus....

Je moet gewoon naar de budgetbakken gaan en film als: _O_ Reservoir Dogs _O_ , _O_ Pulp Fiction _O_ en _O_ Exit Wounds _O_ halen (10-15 euro per stuk).
    Ook Battle Royale is een aanrader alleen moet je niet deel 2 halen.

/Mod *knip*

Naast Exit Wounds moet je ook alle andere Steven Seagal films halen en natuurlijk ook de Jean Claude van Damme films. :9 :D

5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    A) geen gepraat over illegale praktijken aub? B) Exit Wounds vind je wel geweldig, maar Apocalypse Now niet? Dat kan; kwestie van smaak. Maar komop zeg, Steven Seagal is toch een lachtertje als acteur?

Met zijn "see me, looking tough and bad-ass" gefronste blik. Zijn films zijn best aardig als je zin hebt in vette aktie, maar mogen niet eens de voeten van een film als Apocalypse Now kussen natuurlijk :eek:

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net wat ik dacht: er zitten niet echt TOP-films tussen...
    Ik mag er uitkiezen voor fifa 2004 & mm3.

7. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Meningen verschillen, ieder mens heeft een andere mening en jij lijkt de gemiddelde mening van dit forum hier op te volgen. Doe wat jezelf leuk lijkt.

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  8. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Epicenter is ook wel een gave film. Keiharde actie en achtervolgingen, alles in modern amerikaanse maffia stijl. De aardbeving is bijzaak, maar wel leuk. Er zit trouwens ook een :9 heerlijke en prettig om na te kijken:9 scene in.

Deel Deze Pagina