1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[film] Kill Bill vol. 2

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 24 apr 2004.

1. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom vindt iedereen FdtD zo goed? Vond ik helemaal niet! Oke voordat het gebeurde was nog wel leuk (vooral begin stukje) maar daarna werd het gewoon te nep...

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tja, ik kan begrijpen dat veel mensen afhaken nadat de vampieren te voorschijn komen.. Ik vond het wel strak eerlijk gezegt :) Zo'n plotwending zie je niet gauw in een film :cool:

Maar ok, de vampiers zagen er niet echt super realistisch uit.. :)

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kill Bill 1, vond ik geweldig.
    Kill Bill 2 ga ik dan ook zeker kijken in de bios.

En of FdtD, in 1 woord ; geweldig.

4. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, de één vind de plotwisseling juist geweldig leuk, de ander helemaal niks. Ik vond het wel grappig. Al hadden ze die vampiers etc. eruit gehaald, en verder met het verhaal van de broertjes Gecko had het gewoon een goede film geweest. Nu is het niet eik niet meer dan een grappige leuke film. Ik heb me iig wel vermaakt, al die keren dat ik hem heb gezien.

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga deze week..deel 1 vond ik geweldig.
    Heb er geen problemen mee dat er in dit deel meer gepraat wordt. Tarantino's dialogen zijn altijd yummie

6. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Keb Kill Bill 2 gezien en ik vind hem gewoon supervet! Deel 1 vond ik wel ok, maar niet uitmuntend. Deel 1 had misschien wel meer actie maar was meer slapstick/spaghettiwestern dan dat je het serieus kon noemen. Gelukkig wordt dat juist in deel 2 goed gemaakt. Goede dialogen die je van Tarantino kan verwachten...hele toffe humor en die paar actie scenes zijn gewoon heel vet (niet zwaar over-the-top ofzo ;)). Kortom Volume 2 kicks ass.

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Is dat zo? Deel 1? Ik heb er geen slapstick ingezien, en ik heb gehoord dat deel 2 meer een spaghettiwestern is :)

8. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Euhmm ja er wordt wel meer met guns geschoten ja....deel 2 is meer een spaghettiwestern dan 1 maar pesroonlijk is deel 2 wat serieuzer dan 1 ;)

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Deel 1 was veel beter als deel 2. Deel 1 veel gevechten deel 2 veel geouwehoer. Vond het wel leuk dat David Caradine van Kung fu Bill was. Gepast persoon daarvooor, maar ik weet niet... deel 1 liet een beter gevoel bij me achter, was een beetje teleurgesteld in deel 2 en vriendin vond precies hetzelfde ervan.

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb hem nog niet gezien, maar ben wel van plan om er heen te gaan. Deel 1 heb ik wel gezien en die vond ik wel goed, ondanks dat er ook wel kritiek op was.
    Vond hem heel kunstzinnig... ook het vechten. Het is opzich vaak zo dat het tweede deel slechter is dan het eerste. Opzich wel logisch dat er minder in gevochten, want in het eerste deel werd nog niet diep ingegaan op het verhaal. Maargoed, ik zal wel kijken. Ik hou ook wel van actie, maar dialogen kunnen ook heel goed zijn; zeker bij Tarrantino. Denk aan Pulp fiction

11. GetzPaid2Play

GetzPaid2Play You Know You Want It

Leuk Bevonden:
    0
    Kill Bill 2 is de beste film die ik dit jaar nog heb gezien. Ik had de mazzel om de Europese premiere bij te wonen op het AFFF 2004 en ik had een topavond.

Kill Bill 1 was te gek, maar ik vond het wel jammer dat er zoveel nadruk lag op actie. Het zag er geweldig uit en ik heb me zeer vermaakt, maar echt veel is er niet blijven hangen.

Kill Bill 2 is meesterlijk, vooral dankzij de Tarantino-dialogen blijft deze film twee uur lang uiterst spannend en cool, maar ook ver na de film blijven deze dialogen nog nagalmen. Wat te denken van Bill's visie op Superman? Briljant, toch? En los daarvan is daar natuurlijk Uma Thurman, onverwachte plotwendingen, strakke actiescenes en talloze liefdevolle verwijzingen naar de B-film-geschiedenis. Als je actie wilt, moet je naar Torque gaan, als je de beste Tarantino sinds Pulp Fiction wilt zien is Kill Bill 2 niet te missen.

Ik kan niet wachten om beide delen aan te schaffen op de meest uitgebreide dvd-box 'money can buy' *)

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik vond wel grappig dat ..... *spoiler* achter de paino zat :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik heb vorige week voor het eerst Kill Bill 1 gezien moet dan van de week ook maar een keer naar de bios gaan om Vol 2 te checken

Deel Deze Pagina