1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Film: Memphis Belle!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wolfje, 17 jun 2003.

1. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gek bent van bombers dan is dit een goeie film voor je!
    Mooiste bommenwerper uit de 2e wereldoorlog vind ik de b17 flying fortress, en daar gaat de film dus over.
    Als het goed is heeft de Memphis Belle als enige alle missies kunnen uitvoeren...en de laatste werd bijna fataal.
    Volgens mij kost deze film niet eens zoveel in de winkel want het is inderdaad geen topper geweest, maar wel cool om te zien hoe zo'n joekel van een toestel met aan alle kanten afweer geschut even wat bommen laat vallen op de vijand }:]
    Ik heb hem zelf al een paar keer bekeken en het is een mooie film om te hebben.

2. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    p.s. Ik heb even voor je uitgezocht wat de DVD kost bij Freerecordshop : 14.99
    Nou, voor die prijs heb je wat leuks om te kijken....en ik ga hem zelf ook maar weer halen.
    Ik heb de film al op video, maarja...tegenwoordig kijk ik alleen nog maar DVD ;)

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Absoluut waar. Ik denk dat ik daarom vanavond maar weer eens de film Stalingrad ga bekijken. Voor de mensen die deze film nog nooit hebben gezien...... shame on you. :eek:

4. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Stalingrad??

Je bedoelt toch niet? Enemy at the Gates??

Ja klopt, ik heb dadelijk enemy at the gates en Memphis Belle voor 25 euro :) helemaal nieuw!

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee Stalingrad is een keiharde Duitse oorlogsfilm uit 1993. Enemy at the Gates is trouwens ook heel erg goed, al wordt deze zwaar onderschat.

6. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    WOW Stalingrad is vet!!!

Net asl das boot, ik kreeg medelijden met de duitsers, maar toen de film af was gelopen denk ik " oja hun zijn de oorlog begonnen" Ik vond het zo zielig voor die mannekes! :eek:

Waar kan ik deze ook kopen?

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  7. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Hijs nergens meer te koop!!

Maar ja ik heb daar een andere threath over gemakt :)

Nu nog wachten op mn 2 DVD's!

Deel Deze Pagina