1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] The Grudge

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goldfish, 10 jan 2005.

1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
  2. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    idd het verhaal vind ik een beetje vaag.. en moeilijk te volgen.. (is it just me of lijken die hoofdpersonen op elkaar??) anyway.. al met al is het wel een goede film.. vooral door die schrik momenten...

3. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien, echt heerlijke horrorfilm, helaas zat er niet echt een middenstuk en slot op, maar ik heb me zeker wel vermaakt

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Damn!! Dus jij hebt in haar hoofd gekeken en bent tot de conclussie gekomen dat ze eigenlijk blond is. _O_

5. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Op een gegeven moment komt er een hand uit haar hoofd als ze onder de douche staat wat is dat nou weer dan? Die politie inspecteur had het ook over dat ze de eerste zijn die daar wonen sinds de ontdekking op de zolder...wat is de ontdekking op de zolder dan ?

Vind t onwijs jammer dat hij zo eindigt en dat
    zelfs de hoofdpersoon op een onwijs vreemde manier doodgaat

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Afentoe schrok ik wel van de plotselinge gebeurtenissen maar het verhaal was echt bagger. Hartstikke oppervlakkig, ik mistte echt een stukje achtergrond over dat houterig kruipende ik-houd-van-kaken vrouwke (met d'r maffe krrrr geluidje).
    Kijk, dat er een vloek komt nadat iemand pissig sterft, ok. Maar waarom wordt je dan zo stijf als een hark en kan je alleen nog maar "krrrr" zeggen?

Reinste stierenstront, maar wel schrikken afentoe.

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is het de moeite waard?

Of is het gwoon baggere rommel ;)?!

8. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    moeite waard

9. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel de moeite waard, je moet alleen geen geweldige film verwachten.

Tsja wat zal ik zeggen, sommige mensen hebben gewoon talent voor dat soort dingen _0/

;)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    _O_

Maar uhm, ik heb er wel van genoten, en dat kut geluid was juist wel appart... Mja ik kan het allemaal wel waarderen :)

11. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Vond 'm bagger. Vond The Excorcist beter, en dat was ook bagger. Alleen de chick is lekker in The Grudge.

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt wel een duidelijke mening 8) .

13. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie film. Cker de moeite waard als je dr maar van houd.

En ga niet zo zitten van... ja hoor, dat kan helemaal niet. altijd zo irritant als mensen op dingen gaan letten die zogenaamd niet kunnen. Het is een FILM!

Amerikaanse "horrors" zijn echt lach (lees huil) films vergeleken bij de japanse.

14. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik ken eigenlijk ook weinig goede horrors met een goede verhaallijn..
    ik vind deze helemaal niet slecht..
    ik heb me ook een paar x rotgeschrokken..
    ook een keer als enige ( ik vloog een halve meter achteruit in me stoel kneep heel die leuning kwijt met een harde huuuuuuuh dr bij als je begrijpt wat ik bedoel :{ halve zaal lachtte en dr schrokken volgens mij nog mensen voor mij vanwege mijn reactie)was bij dat stukje dat die geest of wat is het? een gebouw in komt, man met bril ziet dat begint haar aan te kijken, en net voordat zij omdraait schiet er nog iets weg..of het was de wind ofzo...en dat was een van mijn ergste schrikmomenten :+
    maar ik schrik nogal snel dus ja 8)

15. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    kwijt? fijn bdoel ik :{

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja er komt inderdaad een vervolg, kort na die post hoorde ik van iemand dat er van het origineel ook meer delen zijn :D
    enneuh van die spoiler tag, het was niet echt een spoiler..

17. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben dol op horror films. Ik vondt The Grudge ook wel aardig, maar niet eng. Meerdere mensen zijden tegen mij dat The Grudge enger was dan The Ring, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens. De enige redenen waarom ik schrok onder The Grudge ws omdat een vriendin van me schrok of omdat de telefoon ging. Maar de film zelf is wel vermakelijk. Zeker het kijken waard als je van spannende films houdt.

18. mars15

mars15 Guest

haha wat een poesje... niks engs aan bijna :confused:

19. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de japanse versie zien die is pas eng :p yu on ofzo, ik weet de naam nie meer zo goe. owja en er is dan ook een tweede deel

20. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    over japanse versies van films ben ik eigenlijk nooit zo enthousiast..
    heb de japanse versie van the ring gzien..deeltje 2..
    en ik vond hem eerder lachwekkend dan eng..
    en dan doel ik vooral op de acteerprestaties van die mensen.. |:-

Deel Deze Pagina