[Film] The Hulk

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DRAGONFLY, 10 jul 2003.

1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Serieus met al die press en mensen die actiefilms zo vinden zuigen, zal over een paar jaar geen een actiefilm meer zijn alleen saaie films waar ze de hele tijd janken en elkaar huggen en zeggen I love you en dat soort saaie shit. Wanneer dat gebeurt ga ik persoonlijk een jihad voeren.

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Vind k ook. Alleen suckt ie gigantisch als acteur |:- |:-

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    onder de strip liefhebbers mayb, maar die kennen de hulk sowieso... maar the hulk was jarenlang een veel bekenen serie(internationaal) met lou ferringo als de hulk.. daardoor is denk ik de hulk tog wat bekender onder het publiek dan spiderman.. maarja ze zijn allebij door iedereen bekend.. (bron: veronica magazine )O-)

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Deze is cool THA HULK ziet er wel zo kewl uit he :D

5. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oh nee iedereen gaat ook naar elke film die in de bioscoop draait. Ik weet heus wel wat mijn smaak en genre is wat betreft films. Ik kijk liever naar enigzins vermakende films dan films die al zo voorspelbaar zijn. Films met diepgang prefereer ik en geen films die ze uit een stripboekje halen en ook nog zo'n plakkerige liefdes-scène aan toevoegen om de film zogenaamd compleet te maken. :{

Kortom: niks voor een Wenny 8)

6. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij schijnt nog slechter te zijn dan spiderman, die ik al helemaal niks aan vind.

7. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gedownload en gekeken (omdat er zijn te veel leuke films in de bios en ik kan er niet allemaal naartoe :)) en hij is wel wijs hoor , alleen soms een beetje veel gelul maar hij is wel wijs

8. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ik zei dus dat ik de special effects uit de matrix, spiderman, hulk en whatever niet mooi vindt omdat ze o met de computer zijn gemaakt. ik vind dat ik dit best mag zeggen, het gaat hier namelijk wel om meningen van films. ik bedoel tis toch niet de bedoeling dat je alleen mag replyen als je zegt: W00T ik ga standaard naar de hulk, lijkt me echt een top film...

dus wat ik bedoelde was dat ik niet snap dat ze doe special effects zo met de computer maken tegenwoordig, het kan ook gewoon met echte special effects, echt dat de scene gespeeld is, (kijk the rock, bad boys, reservoir dogs <- de martelscene. etc. etc.) ik vind dat als je computers voor special effects gebruikt dat je dan OF een echte reden moet hebben (als in lord of the rings) OF dat je gewoon top technologie hebt . ik begrijp dat ze niet gewoon een mannetje in een groen pak hadden kunnen doen, maar als Gollem zo mooi in het beeld past en de hulk er een beetje bij geplakt word... de technologie is er, ze zijn alleen maar aan het incashen en bezuinigen,zodat ze nog meer verdienen...
    whatever.

9. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat ben ik helemaal met je eens, als de Hulk een tank weg slingert hoef je daar echt geen computer voor te gebruiken, je slingert die tank gewoon echt weg8) :confused: :+

10. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zeker niet naar deze film, de trailers zien er slecht uit en het zal wel dikke poep worden. De Hulk spreekt me sowieso niet echt aan.

11. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg alleen maar dat als je een film compleet baseert op special effects (wat hier dus het geval is, net als spiderman, daredevil en een zooi andere films) dat je daar dan ook echt veel geld insteekt, die effecten zijn het belangrijkst van de hele film, en ze kunnen echt wel mooier! hadden ze dat tank geberuen nou gewoon gefilmt zoals Peter Jackson dat deed in LOTR: TTT bij dat gevecht bij dat kasteel (ben de naam ff kwijt) dus alles miniatuur en gewoon tijd/geld insteken dan zou het er verschrikkelijk echt uitzien. maa hier zijn et gewoon 2 gasten die de film aan ut kijken zijn en denken: "goh, zou het niet cool zijn als de hulk hier een tank naar die helicopter gooit??" "ja! stoer idee man!" *man 1 klikt wat met de muis* "ziet er goed uit.. volgende scene"....

12. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    _O_systemerror14_O_

Heb ook een trailer gezien, lijkt me echt saai.
    Net zoals aan heel spiderman ook geen zak is.

Laatst bewerkt: 15 jul 2003

Deel Deze Pagina