1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] The Ring

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ephax20, 4 mrt 2003.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Volgens mij hebben meer mensen gezegt dat er niet veel aan is, kan aan mij liggen hoor :p

Ookal zeggen andere dat ze hem wel leuk vinden, heb er ook slechte reviews van gezien op tv, en gelezen in bladen..
    Gelukkig heeft een vriend van me hem op dvd (legaal :+ :cool:) dus als ik er echt nieuwsgierig naar ben leen ik 'm wel ff.

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net de orginele deel 1 gekocht voor €5 bij FRS :9 nou deel 2&3 nog :D

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De Ring om 2 uur s'nachts en dan elkaar opfucken hoe eng het is , is stoer .. whahahah , weet je hoe ENG :)

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gezien, nee ik vond hem niets. Niet eens een klein beetje. Had wat stukjes gelezen in diverse kranten, veronicablad, maxim. Iedereen zei dat ie wel "doodeng" was. Ik vond The Exorcist (of hoe je het ook mag schrijven) echt eng de allereerste keer toen ik hem 15 jaar geleden of zo zag in mijn eentje. Dan schijt je 7 kleuren 8)

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet,lijkt me wel een vette film,ga hem denk ik nog wel ff zien

6. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het maar niets...

Maar als je per se de film wil zien en je bent nog geen 16 jaar,
    Kom dan eens naar Belgie!!!!!
    Volgens mij is hij hier voor alle leeftijden:)

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Herfstvakantie...? Dat duurt nog wel érrug lang hoor :+

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben in rdam met mn neefje van 15 geweest..niemand die moeilijk deed
    sowieso doen ze meestal niet moeilijk over leeftijden

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad, hij is dus totaal niet eng, ik snap niet dat mensen deze film zo kunnen hypen met zinnen als" de horror van het jaar" "super eng!" etc. Ik vond hem net als jij echt niet eng en daarom viel ie me zwaar tegen omdat ik vette spanning had verwacht. Beter dat ik naar The Exorcist 3 wordt wel ff wat enger dan deze film.

I Spy is leuker :), en Panic Room. Verbazend trouwens dat iedereen deze film zo vet eng etc vind terwijl er misschien 7 druppels bloed te zien zijn. De Japanse Ring is veel enger en die klopt tenminsten. Ring 2 is ook enger maar ik vind het verhaal niet echt ergens op slaan.

--edit--

Maarja misschien is ie in de bios wel super eng ofzo? Ik weet niet,weet alleen dat ik hem meer horror en eng had verwacht dan dat ise is geworden. Kan iemand me een eng moment vertellen uit die film?

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    de aftiteling :p

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Neh, maarja ik ben ook redelijke fan van thrillers, horror's enzo en dit mag van mij echt neit in de categorie 18 jaar en ouder en horror... er zijn veel engere films die gewoon 12 jaar en oduers zijn.. Cube bijvoorbeeld. Nou als je bang wilt worden enzo dan moet je Cube eens kijken die film rocked als je hem snapt tenminsten. Niet echt eng als in horror maar wel psychologische shit :)

12. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Ring vond ik echt een strakke film
    Zo veel schrikken met die beelden en geluid zeg.
    Een zeeer goeie horror.

haha ik vond het einde ook echt eng. Met die ruis en het geluid wat steeds harder en harder werd en dan opeens......

Diegene die deze nog niet hebben gezien moeten dus ddlk naar de bios

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Cube?
    Ring is volgens mij duidelijk spannender dan Cube...Cube is wel een orginele film, maar behoorlijk slaapverwekkend

14. twist

twist Guest

Ik ben gister naar the ring geweest, ik vind het een goeie film.
    Ze hebben goeie effecten gebruikt in deze film om het griezelig te maken, en er word niet al te veel bloed en viezigheid in getoond.

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dan heb je kennelijk niet goed opgelet? Want Cube is echt heel erg spannend als je er middenin zit. The Ring laat eigenlijk nooit toe dat je meeleeft met de karakters omdat het op amerikaanse manier gefilmt en geregiseerd is. De japanse ring laat dit wel toe en is daardoor veel spannender.

Misschien is the ring wel spannender dan Cube, maar Cube is duidelijk beter in elkaar gezet en laat je met een vraag gevoel achter. Ring mag echt niet tot de horror gerekend worden...

Misschien is ie in de bios wel wreed eng, maar zoals ik hem gezien heb zat ik nauwelijks op het puntje van me stoel.

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond de eerste Cube GENIAAL! wel behoorlijk low-budget, maar niet dat dat ertoe deed. Goede opbouw, psychologisch vooral lekker ja. Leuk concept, waarschijnlijk zo "creatief" wegens het lage-budget.

Leuke booby-traps met geweldige "slice-persoon-in-2000-blokjes" effect enzo.

Heb vorige week deel 2 gezien en die vind ik persoonlijk wel minder goed.. nieuwigheid is er af. Wel leuke toevoeging met die 4de dimensie met dat parralelle universum gebeuren, maar vond hem niet overtuigend genoeg.

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    inderdaad, Cube 2 is iets minder leuk omdat ze daar natuurlijk voor eht effect nog meeer moeten laten weten over the cube. Maar dat hoort in een ander topic thuis :)

18. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    ok ok, ontopic dan (jij begon over the Cube ;))

the ring heb ik vorige week gezien in de Bios. Vind het concept erg leuk, vond hem ook best spannend in de grote zaal met goede geluidseffecten etc. Maar ben eerlijk gezegd meer geinteresseerd naar de Japanse versie. Zag ik pas bij de FRS staan en die neem ik binnenkort ff mee..

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Japanse versie met nederlandse ondertitels of engelse ondertitels? :) die film is echt cool maar je moet wel savonds kijken natuurlijk. Hij doet veeeel meer budget aan dan the ring die nu in de bios is. Maar dat maakt hem juist net zoals the blair witch project nog enger :)

btw cube draadje :)

20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Budget hoeft absoluut niet erg te zijn. Bij blair witch 1 en cube 1 was dat juist het gene wat de film zich zijn identiteit gaf..

welke Ring moet ik dan gaan kopen? ik ga normaal gesproken absoluut voor de engelse versie..

Deel Deze Pagina