1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Film] The Ring

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ephax20, 4 mrt 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    nee je moet gewoon ff kijken op de achterkant of het engels ondertitels is enzo :) ik wou gewoon ff weten welke versie je wilde halen :). Engels is imho het best.

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Als het even kan kijk ik alles in het engels. Bij vertalingen gaat die ontzettend typische humor van de engelse en / of amerikaanse taal vaak verloren. Zonde!!

/edit : niet alleen de humor, vaak zelfs de clou van een opmerking..

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja het is wel jammer want zelfs bij de engelse vertaling merk je dat de vertaling niet helemaal optimaal is. Maarja japans naar engels zal wel best moeilijk zijn dan...

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, Japans is een rete-complexe taal grammatisch gezien :) (een kennis van me heeft het een keer een beetje uitgelegd)

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem in m'n eentje zitten kijken (geimporteerd uit Amerika) en dan heeft het toch wel een sfeertje. Het is inderdaad niet echt horror, maar het liet m'n hart af en toe wel sneller kloppen. Als je een grap wilt uithalen moet je het volgende doen: Direct als de film afgelopen is, dus zodra aftiteling begint, zorg je dat je telefoon thuis overgaat. Zeker als je de film met een stel meiden kijkt zal niemand van hen de telefoon durven op te nemen! :cool: :cool:

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand van school, haar broer ging de film ook kijken in de bios. Hij is 20 jaar, en durfde niet meer alleen te slapen 8)

Zijn zus ging hem ook zo bellen van: [eng stemmetje]seven days..[/eng stemmetje]. Hij werd helemaal gek :p

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb 'm vrijdag in de bioscoop gezien: WAT EEN BAGGER FILM !!!

nee, ff serieus - dat ze dit horror noemen...

Ik ben wel vaak verschoten, niet vanwege het eng was maar omdat ze me verasde met een stom beeldje & geluidje... Het is het verassings effect wat de film "eng" maakt.

Over het verhaal.... SLECHT !
    Dat meisje maakt vage röntgenfoto's omdat ze dat zag :confused:
    En die videoband ? Waar komt die in godsnaam vandaan :confused:
    En als IK er een kopie van maak ga IK niet dood...

Ik heb echt een levendige fantasie, maar die gasten die deze film hebben bedacht hebben toch echt te veel fanta gedronken.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zelfs deze lottobal 8) is nog enger dan anderhalf uur 'The Ring'

Deel Deze Pagina