1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

films met TRIP scenes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door styliciouz, 7 jan 2004.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja mensen...het gaat er wel om dat er mensen gaan flippen van drugs in de film. Want er staat hier echt te veel films tussen die dat dus echt NIET hebben:)

2. 'Requiem for a dream' moet je halen. Echt een topfilm!!
    Gaat over een aantal mensen die steeds verder naar de klote gaan aan hun verslavingen. Vooral de oude dame draait helemaal door 8)
    Loopt de hele tijd te trippen en hallucineren door der afslank pilletjes.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2004
  3. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K heb wel vaak de naam horen vallen, maar wist eigenlijk nooit waar ie over ging.:eek:
    Maar zie je dan alleen die mensen die dan een beetje "vreemd" doen? Of zie je wat hun zien? Hun trip dus?

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Die van Johny Depp als sportcorrespondent was dat 'Fear & Loathing Las Vegas'?

Ander moet je de goede titel maar zoeken, iig een filmpje als 1 grote trip. Kwam niet meer bij van het lachen erg vermakelijk.

5. Je ziet de hele tijd wat die oude tang allemaal voor vaags ziet gebeuren.
    De rest van de crew spaced weleens weg en dan loopt de film door als dat hun het denken. Dan komen ze weer bij en is wat je dus net hebt gezien helemaal niet gebeurd.

Beetje vaag allemaal, maar dat is die film ook. :D

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2004
  6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Jep 28 Days Later is erg leuk om te zien, niet echt van die maffe dingen zitten erin dus naar mijn mening niet een echte TRIP
    _O_Prachtig, prachtig vooral het einde is een en al TRIP!_O_

7. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Als je die film hebt gezien blijf je de rest van je leven van de drugs af, een erg bizzare film waarbij het verhaal van drie (?n niet zeker) drugsverslaafde wordt verteld die helemaal gaan doordraaien erg leuk zitten ook nog een aantal perverse senecs in zoals de Ass to Ass. Vpoor die gene die hem heeft gezien, smerig}:]

8. We've got a winner!!! We've got a winner!!
    Juice by tappy, juice by tappy:D 8)

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Vanilla Sky, met Tom Cruise. Lijkt geen trip film, is wel een trip film :D Leek me een bout film maar het plot maakt de film toch de moeite waard.

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Vanilla Sky reken ik tot mijn beste films aller tijden (maar ik had hetzelfde in het begin, ik dacht ook dat het een boutfilm zou zijn, viel dat gelukkig ff tegen). Het verhaal is niet eens zo interessant maar hoe die Crowe filmt, mijn bek viel open van verbazing. Deze film is voor mij een persoonlijke trip!

11. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, maar t gaat om TRIP scenes, zit Tom Cruise daar aan de drugs waanbeelden of hallucinaties te krijgen dan?

Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  12. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    In From Hell krijgt Depp ook hallucinaties van opium (ja, weer Depp, hij zit ook in Fear and Loathing8)).

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja je moet pirates of the carribean checken. Daar is Johnny Depp bezig met 1 grote trip scene en denkt hij dat ie een piraat is :p

Nee maar ff...Depp is meester is para films. From Hell is ook helemaal maf.

In vanilla sky zit btw geen trip scenes. Dat heeft niks met drugs te maken...alleen een rare plotwending + iets (wat ik niet verklap voor degene die nog willen kijken). Maar met een trip heeft het niks te maken.

14. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    die ava van jou is ook 1 grote trip8)

15. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Heheh, hij is mooi hè:cool:. Trouwens, ik weet niet of je nou films zoekt met mensen die trippen, of films die goed zijn om bij te blowen ofzo. In het laatste geval: Pink Floyd - The Wall. 'Nuff said.

16. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Heheh, k bedoel t eerste geval. Tnx anyway. Als we over het tweede geval gaan beginnen heb k zelf ook nog een waslijst :9

17. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Underworld ook!!:eek:

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Niet speciaal met wazige effecten, uit het plot blijkt dat hij heeft getript, heel wazig. Verklap niet te veel, dat zou het plot veraden.

Deel Deze Pagina