1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet Joaquin Phoenix Cash geloofwaardig neer te zetten? Dit is iets wat ik me afvraag. Ben zelf een redelijke fan van Cash, dus ben eigenlijk wel benieuwd.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hij is voor die rol genomineerd voor een Oscar dus ik denk wel dat het goed zit :)

3. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben 15 dus kende cash verder niet. Maar ik moet zeggen dat ik het personage zelf wel geloofwaardig vond. Hij heeft de nummers ook zelf ingezongen hoorde ik, en ik vondt het goed klinken.

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Groundhog day is heel leuk, Wayne's World was wel nog cool, Intorable Cruelty vond'k minder,...

Corpse Bride: Tim Burton begint het een beetje te verliezen. Zijn typische kenmerken worden te overduidelijk veel gebruikt (zoals het krulletje), dat vooral. Maar... Had het niet aan het iets wat ongeloofwaardige verhaal gelegen (Ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar ik vond emotioneel - de personages - moeilijk om erin te komen), had dit een hele mooie goede film geweest. Nu is hij nog steeds goed, maar The Nightmare Before Christmas maakt hem zo in :p

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Kiss Kiss, Bang Bang (6,0)
    De grappige stukjes zijn echt fantastisch, de actrices nou niet bepaald vervelend om naar te kijken, maar het verhaal is matig en ook amper te volgen.

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    The Weather Man: Yay, eindelijk gezien :)
    Deze film heeft niet veel te bieden als je zoekt naar een feel-good movie of coole actie, of zelf een diepgaand verhaal, maar wel diepgaande personages, in een goede film. Nicholas Cage doet het goed als een wat.. depressieve weerman. Er zit weinig echt verhaal in, dus echte spanning zit er niet in, maar het is realistisch, mensen zijn zoals ze zijn, vloeken hoe ze vloeken. De "morale lessen" klinken niet cliché en passen echt bij het personage (ipv gewoon een zekere persoon te laten zeggen). De trailer is altijd beter natuurlijk, maar ik vond het zeker wel een goede film :)

But does anyone really care?

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gezien, met vrienden, dus niet echt de hele tijd opgelet, maar wat ik gezien heb, is heel goed! Ga em zeker nog een keer in m'n eentje, op me gemak kijken :9

Laatst American Pie 4 gezien.
    Niemand is er echt positief over, maar het is een vermakelijke film, de nieuwe stiffmeister is way cooler dan de voorganger :cool:

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Crash
    Gisteren gezien. Hij was echt behoorlijk goed, vond ik. Boeiend verhaal, goed gefilmd. Hij bleef gewoon echt interessant. Ik had hem zelf af en toe wat dramatischer gemaakt, maar ja... Wel een 8 waard, absoluut een aanrader.

9. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik een tijdje geleden heel toevallig ook gezien (check http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1694769#post1694769) en ik heb me ook prima vermaakt :)

10. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [143]The Woodsman
    Cijfer: 4
    De combinatie controversie en film is allang niet nieuw meer, maar het blijft altijd opzien baren. Nu in 2006 de controversie in films zijn hoogtijdagen viert, moeten vele scenario-schrijvers en regisseurs nu met controversiële ideën rondlopen voor hun films. Het lijkt erop dat regisseuse Nicole Kassell 2 jaar geleden ook zo dacht, toen ze met de pedofielen-film The Woodsman kwam. Kevin Bacon speelt de betreffende pedofiel, die in de begin-scène na 12 jaar gevangenschap vrij gelaten wordt. In de anderhalf uur die volgt zien we hem al strompelend zijn nieuwe leven leiden waarin hij zijn verslaafheid in toom probeert te houden, terwijl hij een andere pedofiel met afschuw toeziet. Wat volgt is een clichématig scenario, die uiteindelijk toch op het veilige pad blijft. The Woodsman is hét bewijs dat een korte speelduur niet betekent dat de vaart er ook inblijft. Alhoewel Kevin Bacon erg zijn best doet met zijn rol als pedofiel zijn de minuten-durende sfeerplaatjes waarin hij begeleid wordt met treurige muziek en flashbacks na 2 à 3 keer wel leuk geweest, maar na 6 à 7 keer ronduit irritant, wat ook de gepoogde verbondenheid van Kevin met de kijker parte speelt. Wat overblijft is een trage, vervelende film, om over de onrealistische handelingen van bepaalde personage's, misplaatste muziek en slechte conversatie's nog maar te zwijgen.

11. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    The Lost Battalion (8,5)
    Zeer sterke film met veel actie. WO I wordt erg realistisch in beeld gebracht. Zeker een aanrader!

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb gisteren Ray gezien. Echt een hele goede film. Jamie Foxx zet Ray Charles ook heel erg geloofwaardig neer, qua uiterlijk, lichamelijke beweging en stem. Echt een hele goede rol van Jamie Foxx.
    Zeker een keer de moeite waard om te kijken.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb afgelopen maandag fun with dick and jane gezien.
    Opzich een leuke film, maar ik had er meer van verwacht! Leuk om een keertje te kijken, maar of ik hem zou kopen als ie uitkomt op dvd.. nee denk het niet.

14. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Gisteren Hostel gezien.

Zeer boeiende film, het begint een beetje als een comedy maar op het moment dat er mensen verdwijnen krijgt de film een wat grimmige sfeer.
    Het idee erachter is ook wel leuk, rijke mensen betalen veel geld om zich uit te leven op vastgebonden tieners. Het uitleven gebeurd meestal op brute wijze door ze te martelen, tenen af te knippen, ogen uit te steken en met een kettingzaag vingers af zagen. adat wat vrienden van 1 gozer vermist zijn gaat die gozer op onderzoek uit, helaas beland hij zelf ook in de shit. Jammer is wel dat ze in Amsterdam zijn en de mensen duits spreken, sinds wanneer spreken wij duits?? De film is geen 1 moment eng maar het heeft wel een redelijk hoog goorheidsnivo. Al met al een leuke film met een redelijk einde. Krijgt een 8tje van me.

Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooi dat vind ik al een reden om hem niet te kijken. Duits spreken...In Nederland? Schande! Wat denken ze wel niet van ons?

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zojuist ook gekeken. Vage film. Het verhaal boeit geen reet (is er nauwelijks), maar de characters boeien wèl. Lijkt meer op een soap dan op een film, maar dan wel een leuk uitgewerkte soap (en nee ik kijk verder geen soaps :cool:).

Boeiende film, ik zou em een 7 geven. :)

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    vannacht collateral gezien, en het is een top film! 1 van de betere films die ik heb gezien. Tom cruise zet heel sterk zijn personage neer, en het is een keer een andere rol dan hij normaal heeft.
    Ook jamie foxx speel een ijzersterke rol! Zeker een film om nog een keer te kijken. Naar het einde toe wordt de film wat minder, maar het blijft een top film!

Cijfer: 9

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nog een paar films gezien:
    Walk the line: Best wel een goede film. Ik wist niet dat de hoofdrolspeler kan zingen, hij evenaarde johny Cash toch behoorlijk. En hij acteerde goed. Maar ik vond de film niet echt een topper ofzo.
    Below(regisseur van pitch black): Goede film tot het einde, dat vond ik niet goed
    ze hadden allemaal dood moeten zijn vind ik bijhalve die colonel(?) die dood was, die had als enige nog moeten leven, dat zou ik qua verhaal heel cool gevonden hebben,maarja...
    Final fantasy spirits within(had ik al gezien): Coole graphics natuurlijk, soms wel een beetje houterig, spijtig. Film zelf is niet echt super, maar toch leuk om te zien:)
    Final fantasy advanced children: veel vloeiender als bovenstaande film, echt supercool gemaakt. En supercool voor de FF7 fans, ik heb de game niet uitgespeeld(stuk gespeeld), maar ik weet wel veel van FF7, en voor mij was het al echt de moeite! Alleen een beetje kort zou ik zeggen.
    Edison: Gewoon actiefilmpje, niet veel speciaals
    En nu ben ik aan het denken, welke had ik nog gezien, ik ben er 1tje vergeten denk ik zo, tja, schiet nog wel binnen:)

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien Chaos? Ook een recent filmpje :) Ik heb hem vrijdag gezien.
    Wel aardig, niks bijzonders. Het plot is leuk en hij kijkt wel aardig weg. Maar geen topper.

20. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THE DESCENT
    Horror/Avontuur
    Draaid in de Bioscoop

Als je niet weet waar de film over gaat dan denk je in het begin
    zo van.. waar gaat deze film nou weer over... :confused:
    er zijn 5 vrouwen die hebben dezelfde hobby, op een dag gaan ze in grotten beklimmen en vinden ze een nieuw weggetje, dat word daarna geblokkeerd door een instorting en raken ze zo gezegd verdwaald. en dan begint de film pas eng te worden .. veel schrik scenes je krijgt gewoon hardaanval, :p btw, ze komen iets tegen wat ze liever niet tegengekomen zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina